Haring High Richardt
|
effe stemmen op me dochter openen en effe doen he Heb gestemd op onze peetdochter Ik zag je aventoe wel lekker hoog gaan Richard Flink dooroefenen en dan lukt het jouw ook binnenkort Geld ook voor de Beun, vaart ook veel te dicht voor de kant met zijn sprongen..Plus dat er bijna geen water ligt voor de kant. En zo Is Dat !!!!!!
|
|
|
360
|
Overigens Ijmuiden was erg lekker vandaag: zon geen regen alleen wat weinig wind na 14.00 trok ie iets aan effuh lekker backrollen @ Teigetje ik heb ook op Danielle gestemd...
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Haha, echt een dochter van de vader, alletwee mode gericht! Ik heb ook gestemd.
Vandaag een hele slechte keus gemaakt door mijn kitespullen thuis te laten toen ik richting Wijk reed om te gaan golfsurfen, nog steeds spijt van..
|
|
|
TBK
|
Voorlopig even niet kiten ! Afgelopen zaterdag na een sprong bij de landing in klein kl.te golfje met de tip van mijn board terecht gekomen en vervolgens op de ribbetjes gevallen. Gevolg gekneusde ribben en zit nu thuis achter de geraniums. Na 5 jaar kiten is dit pas de eerste blessure dus absoluut geen gevaarlijke sport en hoop daarom zsm weer op het water te staan. ps. Denk dat ik nu maar even op Theo ze dochter ga stemmen ! (TOCH MAAR EEN IMPACT VEST ?)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Denk dat ik nu maar even op Theo ze dochter ga stemmen Goed zo Frank en sterkte met je ribbeltjes. Straks weer 4 dagen vrij en het ziet er weer us triest uit met de wind..
|
|
|
Retard
|
Zaterdag ziet er wel relaxt uit Gr Ric
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ben je met je kite al bij v.d. berg geweest Ric i.v.m. het oppompprobleem ????
|
|
|
Retard
|
Nee Me vader wilt alleen heen als ik ga kite Ben je benieuwd ik zal het wel melden hier Gr Ric
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Check die webcam op Scheef en Wijk helemaal los gaan! Dit soort omstandigheden moeten we met een sideshore windje hebben!!
Ennuhh... Mark gefeliciteerd, hoe oud mag het wezen? Tom poesjes?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wat mot jij nou met wind ??? Als het waait ben je toch aan het schilderen Klopt ik ga morgen beginnen met de woonkamer, is je zus ook weer blij.. Mark gefelicidinges he.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Thanks kerels!!! 30 jaartjes alweer!!! pffffff hahahha Over op de serieuze zaken... MORGEN LEKKER NAAR ENKIE, BOYS????? Ziet er goed uit!!! Laat maar weten!!!!
|
|
|
@LaurenS
|
Ola Markie,alsnog van harte!!! B L D N Staat er serieuze wind morgen dan
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Thanks dude!!! 14 knopen is voor jou toch al serieus...? ;-) 20 knopen om 12 uur op Enkie. Daar kunnen we wel wat mee geloof ik.... toch?
|
|
|
@LaurenS
|
Thanks dude!!! 14 knopen is voor jou toch al serieus...? ;-) 20 knopen om 12 uur op Enkie. Daar kunnen we wel wat mee geloof ik.... toch? \ Motten we weer een snare geven .Idd aan 14 knopen heb ik een hele kluif .Maar ff serieus naar welke wind www kijk jij zoal ? .Bulletin op zee geeft idd veel wind 6 a 7 Bft ,later draaiend naar zuid.Ik kijk morgen wel uit ut raam.......
|
|
|
|
@LaurenS
|
Watersportweer Top!.We gaan lossss
|
|
|
|
Retard
|
Zou iemand me misschien op kunnen halen uit Wormer , Hoorn , Uitgeest , Enkhuizen ? Of is het vanaf station Enkhuizen te lopen Alvast bedankt Gr Ric
|
|
|
RemStah
Geen avatar
|
WIE GAAT ER MEE??? Mijn maatje vind het te koud of de ander kan geen vrij krijgen van zijn werk!! en ik moet echt weer oefenen!! ben pas net begonnen?! Gr R
|
|
|
RemStah
Geen avatar
|
hoe laat wil je waarheen Ric, naar Enkhzuien?
ik zat aan medemblik te denken!
|
|
|
RemStah
Geen avatar
|
zucht misschien moet ik dan toch ook maar gewoon gaan werken :S... ben wel aan het werk maar kijk iedere keer naar buiten en wil gewoon gaan......
zucht...
|
|
|