Micky
|
Ik had mij vandaag goed aangekleed en had het absolute niet koud maar er stond net te weinig wind voor mijn 95 kg Dus alles nat en niet lekker kunnen varen Lol....voelde hem een beetje aankomen ...... x
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik had mij vandaag goed aangekleed en had het absolute niet koud maar er stond net te weinig wind voor mijn 95 kg Dus alles nat en niet lekker kunnen varen Lol....voelde hem een beetje aankomen ...... x Tja ik heb mijn 14m2 al verkocht en hadden niet groter dan 10m2 bij ons...... Zat dus een beetje te wachten op een 12m2 En heb je nog vis gevangen
|
|
|
PeterKite
|
medemblik was weer eens helemaal lekker!!!! eerst vollle bak met de 12, tot dat een beetje onhandelbaar begon te worden. vervolgens overgestapt op de 9, met 19m lijnen en gassen maar.
wind trok alleen maar en en tegen de tijd dat ik weg ging (17:30) stond 'ie op 20-22kn was gewoon weer goed!!
gr. Peter
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was inderdaad bijna niks toen wij aankwamen :'( maar rond half 12 ging het een beetje waaien en toch nog effe lekker gevaren klote voor rens maar dat komt wel weer goed en die staat zoweer op de plank toch een heerlijke kite die 2009 nemi 12mtr met een verschrikkelijk lowend goede keus nou alleen nog die 8 mtr en dan ben ik er klaar voor
|
|
|
360
|
Mannen, als het morgen zou gaan waaien, wie gaat er en waar?????????
|
|
|
@LaurenS
|
Kheb er een hard hoofd in ,maar ik hou me aanbevolen.Ik denk aan Edam.We houden contact.....
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Als het goed waait ben ik ook op Edam, ben hele dag vrij!
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Gewoon weer gaan studeren, moet maandag om half 7 op school zijn. dinsdag, donderdag en vrijdag vrij...
|
|
|
@LaurenS
|
Wel op de noord spot.Ivm noord in de winrichting
|
|
|
Haring High Richardt
|
Als het goed waait zit ik op mijn werk Altijd weer een K...t Smoes om niet te kiten Schilderen, hond uit laten, voetbal kijken met zoon, te veel wind, te weinig wind etc etc etc etc etc etc Mannen,
als het morgen zou gaan waaien, wie gaat er Ben morgenmiddag vrij maar gaat het waaien dan ??? Edam is me te ver om voor jan l...l te rijden
|
|
|
Retard
|
Hey Richard Was jij gister ook nog op Enkie zag wel een blauwe besst ligguh
|
|
|
Idefixe
|
Blauwe best kwam uit Lelystad
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hey Richard Was jij gister ook nog op Enkie zag wel een blauwe besst ligguh Hele weekend werken Wat zei van de berg van je kite ???? Blauwe best kwam uit Lelystad Eindelijk een goeie (Best) kite gekocht Tom ???
|
|
|
Retard
|
Ik ben er nog steeds niet geweest reed mee met iemand dus ging ik niet ff vragen rij ff naar van de berg moet wel snel gebeuren !!
|
|
|
Idefixe
|
Eindelijk een goeie (Best) kite gekocht Tom ??? zolang er C-shapes op de markt zijn zal ik er mee varen Gaat nergens over maar zit een beetje tussen de oortjes Ikkie hing gisteren aan een ( niet m'n eigen) Fuel
|
|
|
|
360
|
op dit moment 11 kts op schiphol. oost 8 m/s op ijmuiden. oost dus op edam zou het net aan kunnen zijn. wie durft ?? ik denk dat ik er rond 10uur ben
|
|
|
@LaurenS
|
Ik kom iets later kijken ,rond 11:00.Duimen duimen
|
|
|
360
|
@laurens. Welke edam noord spot? 350m of 1.5 km noord van de haven?
|
|
|
@LaurenS
|
Gewoon dat smalle grasveldje achter de dijk,tussen de schapen
|
|
|
360
|
Ok
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik blijf toch thuis, geen zin om voor jan l*l te rijden. Wind Ijmuiden staat op 7 m/s en snel dalend. En erg lekker weer om op het strand te zitten is het ook niet. Ga al mijn lijnen opnieuw sleeven vandaag!
Misschien vanmiddag even golfsurfen
|
|
|
360
|
peter Dank voor het oplaten van mijn Kite 9 kts is echt te weinig....
Op naar huis
|
|
|