@LaurenS
|
Echt niet!,Ik bedoel niet echt .Combi gedaan met een bezoek aan moeders ,die vlakbij Edam woont
|
|
|
@LaurenS
|
Woensdag nog mensen die voor jan l*l willen rijden???
|
|
|
360
|
Nou ja voor jan L#L rijden?... wel even lekker gepompt en even gehoord dat het in Brazilie echt warmer was wie nie waag ie nie wint (wind ?, WIND WIIIIINND...!! ) latert p.s. Woensdag zou ik zo weer rijden ware het niet dat ik moet werken
|
|
|
Haring High Richardt
|
wel even lekker gepompt Doe ik thuis wel Woensdag nog mensen die voor jan l*l willen rijden??? Is er wind dan ???
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Doe ik thuis wel Zwesser.. Ga je al vast maar voorbereiden op woensdag. Eten koken en de butler uithangen
|
|
|
Gerard
Gast
|
"Einde KITE seizoen 2008 of gewoon doorvaren (voor de bikkels) ?????" Nog een voordeel van doorvaren Richard: minder mannen scheelt in de tompoezen!
|
|
|
Jelle
|
Als jij nou toch voor jan lul naar Muiderberg rijdt woensdagmorgen, bel dan even of het waait. Die windmeter daar vertrouw ik niet.
Ik moet van m'n fysiotherapeut dringend kiten! Maar m'n Flysurfer 15 m wordt helaas niet door de ziekteverzekering vergoed.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga het morgen wederom proberen met 5 bft ,hopen dat ik niet voor janl.l rijd! Wie gaat er mee naar een NO spot .Wel vroeg als het ff ken
|
|
|
Teigetje
|
Tsjeeeezus, wat een stelletje hopeloze gavallen zijn jullie zeg geloof mij nou er is morgen geen wind dus ga wat leuks doen met je vrouw ofzow. en voortaan alleen afspreken als het echt waait he.. tis ook elk jaar weer hetzelfde gezeik als het een paar dagen niet waait. en ze beginnen nog raar te lulluh ook Ik van mijn psychiater vrouw en kinderen. Ben thuis niet meer te genieten . Vrouw en kinderen zitten onder de blauwe plekken en de politie staat hier geregeld voor de deur.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Tsjeeeezus, wat een stelletje hopeloze gavallen zijn jullie zeg geloof mij nou er is morgen geen wind dus ga wat leuks doen met je vrouw ofzow. en voortaan alleen afspraken als het echt waait he.. Ga jij je trap nou maar schilderen ,ouwe muts ,ga ik wel voor jan lul rijden
|
|
|
|
Woodmaster
|
Hoezo géén wind????? (ohoh_kitesmiley)Finder zegt 17 buttons en Guru zegt voor Edam 20-28 buttons!!! Snap et ff nie meer!!!!
|
|
|
Teigetje
|
Ga jij je trap nou maar schilderen ,ouwe muts
En Zo Is Dat !!!!!!!!!
Altijd maar weer die K,,,t Smoezen Heb niks meer te schilderen.. Geen snikstingtaal hier ome Richard..
|
|
|
Jelle
|
Nee toch maar Edam ongeveer half elf
|
|
|
@LaurenS
|
Kom ook even de wind checken in Edam.Wel iets later,ik moet nog even te bed na de nightshift.Uurtje later denk. Mmm voel me niet topfit (Buikgriepie) ,blijf te bed denk.Van het weekend maar knallen dan
|
|
|
360
|
ik kan niet maar ik zou graag even mijn kite komen oppompen
|
|
|
Bossy
|
ik was net op medemblik.....10 knoopjes max...viel tegen dusss. Oh ja niet voor J.L. was in de buurt het weekend los met zijn allen denk ;P
|
|
|
Retard
|
De voorspellingen zijn al wel iets minder zo is het nog te doen maar het moet niet verder wegzakken
|
|
|
bredo
|
Ik vind het koud hoor.....
|
|
|
Jelle
|
Het was lekker op Edam, met een Psycho 15 meter.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Waar gaat de karavaan zondag heen???
Beetje zuidwesterig windje hè...
|
|
|
@LaurenS
|