PeeWee
|
Hebben wel meer mensen dit meegemaakt en hoe kan ik dit voorkomen ???? [/quote] Door niet met idioot harde windvlagen te gaan varen. Bikkel.
|
|
|
Langbeest
|
Zo Richard, dat liep goed af. Ik heb zelf dit nog niet meegemaakt.
|
|
|
@LaurenS
|
Mmmm,gelukkig goed afgelopen .Weet je zeker dat het doppie goed in de tube gedrukt was.Is mij namelijk ook al twee keer eerder overkomen met de kite van mijn vriendin (slingshot TD2).Bleek na een sessie ook behoorlijk leeg gelopen te zijn . Balletje was de enige restrictie waardoor de kite langzaam leeg liep....en dan wil die snel dubbelklappen in de lucht,vooral met die wind van vanmiddag.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Door niet met idioot harde windvlagen te gaan varen. Bikkel Waren wel meer harde windvlagen maar deze was zeer hard. Er zit toch ook gewoon een bandje over je ventieldopje? Jazeker Weet je zeker dat het doppie goed in de tube gedrukt was. Volgens mij wel en dan had ik het gelijk moeten hebben in het begin toen waren er ook winfdvlagen maar deze was extreem hard
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
misschien zat het bandje niet helemaal goed... maar het is beter dat je dopje eruit springt dan dat je kite uit elkaar scheurt vanwege teveel druk
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dan ben ik helemaal met je eens floris. Nu is alles nog heel maar het blijft wel kl..te Heb het wel gehad dat hij hard op het water viel maar nooit in de lucht en dat vond ik zo vreemd ????
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
is wel vreemd maar de wind vandaag was ook vreemd... op ijmuiden was hij ook zo raar, eerst relex en vervolgens keihard!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Er zat maar een hele rare windstoot bij en daarvoor heb ik eigenlijk heerlijk gevaren
|
|
|
Retard
|
Hmm.. balen Richard gelukkig is er niks ernstigs gebeurt en ben je er heel huids afgekomen Verder is mijn kite weer helemaal gefixed binnen 10 min was ie klaar mooi roze stikkertje aan bijde zijde en nog een extra laag ook heeft hij hem nog helemaal f vast genaaid dus daar is geen twijfel meer aan.. Is er morgen ochtend misschien nog iemand vroeg te gaan vertrekken moet wel 12 uur terug zijn inverband met school .. Bel me maar op me 0634853905 als je plek hebt Gr Ric
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het was geen windstoot maar een rukwind, ook wel trekwind genoemd en die trekt zo je ventiel los.
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb morgen een vrije dag ongelofelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! is er morgen nog iemand vroeg op schell ben er denk ik om een uurtje of half 10
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel op schelwoudie vanmiddag met de 7 meter en geeeeen ventielproblemen !!!!!!!!!!! Zonnetje en af en toe een buitje wat wil je nog meer. Jerry was er ook (4de van de NK in scheveningen) en die vaarde met slingshots van bossy (eltjo) ?????? Ga je over Jerry ????????? Doe jeje ventieltje goed dicht......er zijn rukwinden voorspeld Rukwinden vielen mee vanmiddag
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo ouwe zeurpieten komt er nou nog iemand morgenvroeg ?
|
|
|
Emielkruisdijk
|
He Hans, als je nog een plekje in de nieuwe bus over hebt heb ik wel zin om morgen mee te gaan varen! Ben morgen autoloos.... Moet wel om 2 uur terug zijn... Ik weet of jij eerder weg wilt, maar als het kan moet je maar even laten horen!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
is goed emiel gezellig wil ook lekker vroeg en moet ook niet zo laat terug zijn uurtje of 8:30 bij jou ? had je nog gebeld maar kon je niet bereiken
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Gezellig, lang geleden! Heb trouwens een nieuw nummer, zal hem wel even pb´en! Hopen dat het een beetje gaat waaien!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
als we er vroeg zijn moet het wel lukken watersport geeft 18 knopen om 10 uur
|
|
|
Bossy
|
Ries je ging lekker Ik ook tot mijn grote crash met de nobile Hp van Yuri Tering wat ging deze oude vent onderuit...die fuel was van Jerry niet van Ellie Kan ik helemaal niet betaluh joh zoveel moois...alleen de kite genereerde weinig power. (slecht afgesteld) jouw Warooooooooo ging weer best omhoog (respect)
|
|
|
audi
|
en dat alles door richard pelleboer precies om 2 uur werd het droog en begon de zon te schijnen. ja het was weer top op schel drie tot vier mensen op het water dan hou je plek om te springen.
|
|
|