Langbeest
|
Ik beneid jullie allemaal..... Nog effies en ik hou het niet meer
|
|
|
@LaurenS
|
Was geen topsessie maar toch lekker heen en weer gevaren langs de kust lijn met een mannetje of 5.Knopie of 15 max stond er denk.Was geen probleem voor de dos 10 ,morgen ziet er niet veel beter uit dan vandaag ,in dat geval gaan ik niet
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
word er morgen nog gevaren of is et niks
|
|
|
Bossy
|
Wij (yuri en eltjo) gaan nu rijden voor een mega vroege ochtendsessie tja je moet wat he als je andere verplichtingen hebt
|
|
|
@LaurenS
|
Vanmiddag ff naar wijk of ijmuiden.Mot het wel blijven waaien zoals het op dit moment doet.Uurtje of 13:30 present(eerst pittuh)
|
|
|
Gerard
Gast
|
De windsnelheid 10m. op 15 november 2008, 07:00 uur is 9.8 m/s De windstoot op 15 november 2008, 07:00 uur is 12.8 m/s Twijfel nog tussen Wijk of IJmuiden. Wie waar?
|
|
|
Bossy
|
was weer heerlijk op schel. De nieuwe vegas is met vlag en wimpel geslaagd. 13 tot 15 knopen en hoogte lopen als een malle! [12m]. Wij zijn om, het word de vegas09
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
denk dat ik morgen ga tis al laat nu weet alleen nog niet waar naartoe markie we bellen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga maar weer eens op Schellinkhout kijken , ....je moet niet te laat gaan want in de middag neemt de wind weer wat af...
|
|
|
@LaurenS
|
Mmm,zelfde wind als gister.Net wel ,net niet ...Ik ga niet :'( Morgen daarentegen een mooie NW op Ijmuiden volgens watersportweer
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het was effe beter als gister Peter. Ben naar Wijk geweest en heb ongeveer een uurtje lekker gevaren met me 10 daarna werd het echt weer voor een 12 of 13 - 14 meter. Dus ben ik weer tzsu hauze gegaan. Morgen iets meer en noord west dus kom ik ook naar IJmuiden..
|
|
|
@LaurenS
|
Da s mooi Theo ,zag dat het idd iets beter was,maar om daar nou mijn bed voor uit te komen .Morgen om 13:00 present op Ijmuiden(met goeie woei ,ofcourse.Mark,Emiel en Beun and friends,jullie ook
|
|
|
Teigetje
|
Mark,Emiel en Beun and friends,jullie ook Ja stelletje zoetwaterratteh hup met je kadaver naar de zee morgen. Zwafra jij ook
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Zee.... Ga morgen lekker op zoetwater varen net als vandaag! Ben dat zoute water helemaal zat...
Ben weekendje amstelmeer, vandaag lekker kunnen knallen met mijn 9 vlagen tot 25 knopen. Morgen nog harder en NW, ligt een hele lange strekdam waar morgen achter gevaren gaat worden.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja ik kom ook wel lekker vroeg natuurlijk zoals altijd weet alleen niet of m'n maat dan al wakker is ligt er ook aan met wie die weg is gegaan of nog legt natuurlijk
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
emiel ????????? zeewaterzat ????????????????
|
|
|
|
Teigetje
|
Niet te vroeg Beun kijk effe naar de wind... Is pas rond het middaguur goed.. Dusz effe lekker naast die gebreide muts blijven liggen en lekker ochtendgymnastieken.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb het gezien theo denk aan een uurtje of half 10 en dan effe 2 uur varen is genoeg
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was vandaag weer lekker op schellinkhout de hele middag goed met mijn 9 mtr gevaren ,het was ook gezellig druk ... morgen is de wind W/NW dat is klote op het Noord Hollandse binnenwater ,dan ga ik ook weer eens op ijmuiden kijken...
|
|
|
|
|