Retard
|
HP backroll beun ontvang je me berichtjes niet meer ofzo ik ontvang niets meer van je terug. Hoe kan dat ?
Groetjes RIchard
|
|
|
|
Retard
|
Ok,, Thx dacht dat er iets mis zat ofzo bij de pb tjes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Prettige winterslaap Frank, we zien je over 4 maanden wel weer ofzo Nee Robert ..Volgende week gaat de Temperatuur weer richting de 8/9 graden en dan ben ik weer present...
|
|
|
Emielkruisdijk
|
WInd is zuid en krimpend zuid-oost, ga maar niet naar Wijk toe! ZO is aflandig, misschien zo even schellink checken.
|
|
|
Retard
|
Heb je nog een plekje over Emiel want ik zoek nog vervoer schellinkhout 17-20 ziet er goed uit
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Best Richard, zou je mij niet iedere keer een PM willen sturen, ik kom je echt niet halen want je zit voor mij totaal uit de richting. Afspreken met tijden en dagen doe ik alleen met Haring Harry omdat hij bij mij naast de deur woont. Dus Richard zo snel mogelijk je rijbewijs halen. m.vr.groet Theo
|
|
|
Retard
|
Sorry,, Maar kan niet op je 16de het waren volgens mij maar 1,2 berichtjes . En bij Emiel is het zo dat hij 10 straten verder woont ,,
|
|
|
|
|
|
Idefixe
|
maak daar maar sneeuw van.........
|
|
|
|
Teigetje
|
Veel plezier hoor.. Ik blijf thuis..... ondanks mijn droogpak heb ik grenzen en als ik nu naar buiten kijk...sneeuw.. zeg ik dat wordt weer helemaal klote op het water. Kan me niet voorstellen dat er een goede wind waait.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja , er ligt hier ook al een laagje sneeuw ,als je nu gaat kitesurfen ben je echt een bickel.... (of gek)
|
|
|
Flyingtrunkie
|
tjeezus, wat een takkeweer! Net terug van Schellie en na spoedberaad met Harrie H. maar besloten om niet het water op te gaan... Maar d'r stond wind zat, zeker een knoopie of 20, maar je zag zowat niks meer vanwege de sneeuw en 2-3 graden is niet echt al te warm....
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Best Richard, zou je mij niet iedere keer een PM willen sturen, ik kom je echt niet halen want je zit voor mij totaal uit de richting. Afspreken met tijden en dagen doe ik alleen met Haring Harry omdat hij bij mij naast de deur woont. Dus Richard zo snel mogelijk je rijbewijs halen. Ben ik koploper met totaal 37 PM'etjes?
|
|
|
@LaurenS
|
Is er een STALKER aan boord ,ben blij,ik heb pas 2 berichies ontvangen,en sorry richard ,niet beantwoord.Je woont nu eenmaal niet bij mijn in de buurt
|
|
|
Teigetje
|
Misschien moeten we een aktie voor Richard starten. Dat ie vervroegd zijn rijbewijs mag halen ofzow Aktie Hart van Nederland of hoe die programma's ook heten..
|
|
|
@LaurenS
|
Moderator morres is ook goed in acties ,toch?
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Ik wilde juist vandaag jullie kites oplaten, da's nou jammer.........
|
|
|
Retard
|
Tjah wat moet je als geen vervoer heb en dol graag wilt kite ,,
|
|
|