@LaurenS
|
Ijmuiden met pal Noord is niet top denk ,Zandvoort Katwijk is een betere optie
|
|
|
Idefixe
|
hoe is Wijk met Noord?
|
|
|
@LaurenS
|
Prima ,maar dan mot je niet in de buurt van de pier gaan varen........
|
|
|
Haring High Richardt
|
De windsnelheid 10m. op 25 november 2008, 11:30 uur is 6.2 m/s De windstoot op 25 november 2008, 11:30 uur is 7.9 m/s Alleen geen wind op dit moment hoe is Wijk met Noord? Nog gevaren vandaag Tom of voor Jan L...L gereden ???
|
|
|
Idefixe
|
zit te wachten op een belletje van de garage ( dat m'n auto weer inzetbaar is ) maar d'r is blijkbaar geen woei dus dat scheelt weer
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen,donderdag nog ff een, voorlopig laatste sessie er uit persen met ZW >20knp Waar gaan we heen.Schell of Wijk??
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Guru geeft nu wat meer knopen op Wijk dan Schel dus het lijkt mij loogiesch dat we morgen naar Wijk gaan. Ik zou zegguh we houweh kuntakt. ga zo te werk dus ben hier vanavond rond een uur of tien weer present.. tsjou tsjou
|
|
|
@LaurenS
|
Perfect,dan gaan we naar Wijk.Lekker warm water (9 graden).Ben er rond 13:00,eerst een nachtdienstje draaien en daarna slapen
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Wijk of schel scheelt 2 knoopies (wijk +2) volgens de prognoses, maakt dus niet veel uit.... Toch maar naar schell morgen? Ben je hele dag vrij...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Geen wind en de hele dag vrij dus ik zit achter de computer met het volgende probleem. Heb een dvd die ik wil copieren voor Sinterklaas voor de kids Ik heb de ALDI computer Medion Titanium MD 8800 met de Sony DDUx15 16x Dual Layer Multi-Standard DVD-/CD-brander met Lightscribe-Technologie Sony 16x DVD-ROM Ik heb nieuwe dvds gekocht Arita 16+ Bij afspelen in mijn sony dvd speler geeft hij disk error Hiervoor had ik Arita,s 8+ DVD en die speelde de sony zonder problemen af Brandsnelheid gebruik ik de laagste namelijk 6 van Nero 8. Kan hem ook niet lager zettten (4) Wat kan hiervan de oorzaak zijn en hoe los ik dit op??? Nog computer Nerds op dit forum of kan ik de computer maar uit beter uit het raam gooien Gr Richard
|
|
|
Idefixe
|
DVD speler het raam uit dus
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Geen wind en de hele dag vrij dus ik zit achter de computer met het volgende probleem. Heb een dvd die ik wil copieren voor Sinterklaas voor de kids Ik heb de ALDI computer Medion Titanium MD 8800 met de Sony DDUx15 16x Dual Layer Multi-Standard DVD-/CD-brander met Lightscribe-Technologie Sony 16x DVD-ROM Ik heb nieuwe dvds gekocht Arita 16+ Bij afspelen in mijn sony dvd speler geeft hij disk error Hiervoor had ik Arita,s 8+ DVD en die speelde de sony zonder problemen af Brandsnelheid gebruik ik de laagste namelijk 6 van Nero 8. Kan hem ook niet lager zettten (4) Wat kan hiervan de oorzaak zijn en hoe los ik dit op??? Nog computer Nerds op dit forum of kan ik de computer maar uit beter uit het raam gooien Gr Richard Uhhh, de dvd-speler kan het type dvd's (+ of -) niet afspelen? Kijk ff na in de gebruiksaanwijzing van je dvd-speler... anders nog een tip: koop een zo goedkoop mogelijke dvdspeler, die geven met afspelen het minste problemen.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik dacht dat jij wel een nerd was Tom want jij heb toch ook problems gehad laatst en nou doet alles het weer
|
|
|
Idefixe
|
Ik dacht dat jij wel een nerd was Tom want jij heb toch ook problems gehad laatst en nou doet alles het weer
DVD ontwikkeling is de laatste jaren dusdanig snel gegaan dat een aantal DVD spelers van "eerdere genaraties"problemen hebben met het afspelen van de nieuwste DVD's. VWb het Nerd gebeuren: M'n C-schijf knalhard gecrashd ( niet soft maar echt hardware matig) en geen goede backups gedraaid. Vooral dat laatse was dus erg slordig ( van mijzelf) draai nu wekelijks een backup.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Uhhh, de dvd-speler kan het type dvd's (+ of -) niet afspelen? Kijk ff na in de gebruiksaanwijzing van je dvd-speler.. Heb er in gekeken ben nog steeds suf ervan anders nog een tip: koop een zo goedkoop mogelijke dvdspeler, die geven met afspelen het minste problemen Heb een speler staan die het met de vorige dvd arita 8 prima deed, dan ga ik toch niet weer een andere kopen, ik ben toch zeker sinterklaas niet
|
|
|
@LaurenS
|
Mmmm,bij deze zeg ik morgen ff af.Ik kom net bij de manueel therapeut vandaan,en die drukte me met enige klem op het hart dat het beter was voor mij herstel om ff niet te kiten.Vorige week in Ijmuiden na een sprong weer es verkeerd geland m.a.g een moment van uitval van mijn linker arm.Sindsdien zijn er weer tintelingen in beide duim en wijsvingers en mijn linkerarm.En mijn nek voelt wat stijf aan.Kortom ,ik moet tijdelijk een andere hobby zoeken om het wat rust te geven.Baal als een stekker natuurlijk,maar het is ff niet anders.
Laters,Peter
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Mmmm,bij deze zeg ik morgen ff af.Ik kom net bij de manueel therapeut vandaan,en die drukte me met enige klem op het hart dat het beter was voor mij herstel om ff niet te kiten.Vorige week in Ijmuiden na een sprong weer es verkeerd geland m.a.g een moment van uitval van mijn linker arm.Sindsdien zijn er weer tintelingen in beide duim en wijsvingers en mijn linkerarm.En mijn nek voelt wat stijf aan.Kortom ,ik moet tijdelijk een andere hobby zoeken om het wat rust te geven.Baal als een stekker natuurlijk,maar het is ff niet anders.
Laters,Peter
minder!
|
|
|
Langbeest
|
ook een C-6 je ???????
|
|
|
@LaurenS
|
Nee ,meer een irritatie van de zenuwen.Geen goede doorbloeding etc.Het geheel moet met oefeningen etc weer wat ontspannen en zo weer zoetjes aan gaan herstellen.Kan wel enige tijd overheen gaan.Met kiten belast ik het teveel waardoor het niet kan herstellen
|
|
|
Flyingtrunkie
|
DVD ontwikkeling is de laatste jaren dusdanig snel gegaan dat een aantal DVD spelers van "eerdere genaraties"problemen hebben met het afspelen van de nieuwste DVD's. VWb het Nerd gebeuren: M'n C-schijf knalhard gecrashd ( niet soft maar echt hardware matig) en geen goede backups gedraaid. Vooral dat laatse was dus erg slordig ( van mijzelf) draai nu wekelijks een backup. zal mij niet gebeuren met m'n Imac: daar zit standaard een backup progje op (time-machine), die maakt continu een back up op aangekoppelde externe HD, dus meerdere keren per dag. Als die schijf vol is, dan wist automatisch de dagelijkse en bewaart dan een wekelijkse back up. Ideaal dus!
|
|
|
Langbeest
|
@LaurenS Dan gaan we samen maar bij Aloha een bakkie doen als de mannen aan het beulen zijn.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Kortom ,ik moet tijdelijk een andere hobby zoeken om het wat rust te geven.Baal als een stekker natuurlijk,maar het is ff niet anders. + Das mooi Kl..Te Shit happens en beterschap Dan gaan we samen maar bij Aloha een bakkie doen als de mannen aan het beulen zijn Goed idee en gezellie
|
|
|