xray
|
Zuid bij de pier is ruk inderdaad. Morgen draait hij naar de occlusie naar zw/wzw dus dan is het juist beter op Wijk! Als ik nog tijd heb en de wind niet te vlagerig is dan ga ik op zeker mijn nieuwe pak weer misbruiken!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zuid bij de pier is ruk inderdaad. Morgen draait hij naar de occlusie naar zw/wzw dus dan is het juist beter op Wijk! Als ik nog tijd heb en de wind niet te vlagerig is dan ga ik op zeker mijn nieuwe pak weer misbruiken!
Have fun... Ik heb helaas andere verplichtingen
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
De wind is 22-27 knopen zuid-west in de loop naar de middag zeggen ze op teletekst pagina 707 dus dat zit wel goed dus laten we er een gezellige boel van maken op wijk... bij de pier Ik rond een uur of 11.30 present oarnt moarn (tot morgen)
|
|
|
xray
|
De wind is 22-27 knopen zuid-west in de loop naar de middag zeggen ze op teletekst pagina 707 dus dat zit wel goed dus laten we er een gezellige boel van maken op wijk... bij de pier Ik rond een uur of 11.30 present oarnt moarn (tot morgen) Dan moet je wel compleet zijn... WIND: ZUID TOT ZUIDWEST 18-23 KM, IJSSELMEER EN WADDENZEE 23-28 KN. VLAGEN ROND 10 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND. NA KOUFRONTPASSAGE RUIMEND WEST TOT ZUIDWEST, LATER ZUIDWEST. LANDINWAARTS AFNEMEND 12-18 KN, AAN ZEE EEN BOVEN HET IJSSELMEER 22-27 KN. TIJDENS BUIEN VLAGEN TOT 10 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND. Nogal vlagerig dus, uitkijken!
|
|
|
Idefixe
|
op z'n vroegst om een uurtje of 1300.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik kon het niet voor mekaar krijgen om het hele verhaal er in één keer in te krijgen Xray dus ff er een kortere versie van gemaakt sorry
|
|
|
McBridges
|
Conclusie... met Zuidenwind is het op IJmuiden beter ....goed te weten voor de volgende keer Dat het bij Wijk niet echt optimaal is heb ik inderdaad gemerkt, zoals Xray opmerkt "met zuid is de wind echt ruk" ga ik 100% in mee. In principe zit ik met zuid wel op het binnenwater wat nu dus ff niet gaat vanwege het ijs, maar is IJmuiden echt zoveel beter dan Wijk? Lijkt me namelijk ook niet optimaal als je in het water ligt en richting de pier wordt geblazen (als je om wat voor reden dan ook je kite niet herstart krijgt) met al die "steentjes" die er liggen.........
|
|
|
360
|
gents, wijk met zuid is niet alleen vlagerig maar ook gevaarlijk: AFLANDIGE WIND zie de door www.kitesurfschool.org geposte foto IJmuiden is een uitstekend alternatief, als de woei uit het zuiden komt. enjoy the weather today
|
|
|
360
|
schiphol 36 uur forecast: TAF EHAM 180511Z 1806/1912 17020G30KT 9999 SCT008 BKN012 PROB40 BECMG 1810/1812 26015KT FEW030 PROB30 Nu komt de wind nog uit het zuiden MAAAR, vandaag tussen 11 en 13.00 uur draait de wind van zuid richting west as mentioned: enjoy the wind today
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
veel vaar plezier vandaag boy's heb het gisteren al gehad aankomende week ben ik zeker weer van de partij
|
|
|
kitaholic
|
Ik ga nu rijden, ben rond 12.45 op wijk. Guido
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
veel vaar plezier vandaag boy's heb het gisteren al gehad aankomende week ben ik zeker weer van de partij Wanneer ben je dan weer van de partij?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ricahard komt dit weekennd zeker weer terug van wintersport, dus de wind zal wel gaan liggen Mot jij niet achter de geraniums gaaan zitten met je (spare) ribbetjes
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey richard lekker gehad ? aankomende week lekkere wind dus zeker varen donderdag en vrijdag ben ik zeker van de partij kunnen we dan alweer op schell varen is het ijs dan al weg ?
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
hey richard lekker gehad ? aankomende week lekkere wind dus zeker varen donderdag en vrijdag ben ik zeker van de partij kunnen we dan alweer op schell varen is het ijs dan al weg ? Ik ben bang van niet... Ik denk dat je de komende 1,5 week nog wel last zal hebben van het ijs. Alle grote plassen liggen nog steeds helemaal dicht.
|
|
|
|
Langbeest
|
He die Richard, welcome back. Je hebt bijna niets gemist toch.......
|
|
|
Jelle
|
knmi zei windkracht 6... blij dat ik m'n 14m bij me had wel mooie zon over het water
|
|
|
|
To
|
wie is er morgen op wijk of ijmuiden?
|
|
|