MEGALOOPBEUN
|
rij effe die kant op en als het kan effe een uurtje krijg anders ontwenningsverschijnselen
|
|
|
roeb
Gast
|
het lijkt wel te waaien buiten, dus wat dat aan gaat kan je wel Ik ben al 2 maanden niet op het water geweest, maar ik wacht wel even tot het warmer is
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Dat snap ik nou niet dat met die ontwenningsverschijnselen. Als ik niet kite zit ik aan de drank dusz nooit last van ontwenningsverschijnselen.
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Goedemorgen heren, veel plezier voor degenen die gaan (echte mannuh! ) maar ik blijf thuis. Het KNMI verwacht dat de wind eind volgende week naar NW draait. Dan kom ik mijn winterhol weer uit.
|
|
|
roeb
Gast
|
ow, kliniek? thuis? kiten? ik zit al 1.5 maanden in de kliniek..verder gaat alles goed en ik heb een knappe vriendin succes bikkels!
|
|
|
Retard
|
Het was echt ziek, in de vorm van kiten als de kou Het was bijna helemaal dicht weer behalve een kleine plas we hebben alles open moet halen met een schep. ik heb heerlijk gekite het was wel echt het maximum. uur gekite maar alles was bevroren dus stel er ging iets fout dan was je nergens. gelukkig gebeurde er niets... Heb aventoe een leuk sprongetje gemaakt. Nog nooit zo pijn aan me handen gehad maar heb geen spijt dat ik ben gegaan als je gaat neem een schep mee want het vroor -2 toen we weg reden dus het is zo weer dicht. Jammer dat je er nog niet was hans ik dacht dat je niet zou komen. hoop dat je ook nog lekker gekite heb ltr
|
|
|
To
|
het was weer lekker:D. we kwamen aan gelijk ff over de dijk kijken hoe het eruit zag, dikke wind ,dan ook nog sneeuwen, denk dat het een knoop of 25, 26 was, 20-30 meter ijs eerst doorgebroken met "de" schep . daarna kon je er mooi doorheen lopen. na een uur stopte ik er meer en richard ook ik kon me 10 meter niet meer houden. eenmaal van het water af was alles bevroren, kon me depower niet eens meer gebruiken enz, een ijsklontje dus:P
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was onderweg en al bijna bij enkhuizen kwam met bakken sneeuw naar beneden ben gedraaid volgende keer beter en nu ik dit lees kon je toch bijna niet varen ben maar naar beverwijk gegaan effe zwarte markten
|
|
|
To
|
ja der was een "sneeuwstorm"maar die stopte al gauw en konden toen lekker varen:D
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
eenmaal van het water af was alles bevroren, kon me depower niet eens meer gebruiken enz, een ijsklontje dus: Dat was voor mij dan ook de reden om vandaag over te slaan. Jij kan jezelf wel kleden op de kou maar je gear (safety/pully's) hebben veel te leiden... Zodra het overdag weer boven 0C is dan ben ik weer van de partij Richard.... Ben blij dat alles goed gegaan is
|
|
|
To
|
het was wel weer lekker:D
|
|
|
Retard
|
Had wel vertrouwen in me maatje Timo hij bleef iedere keer bij me maar op het laatst kon hij zijn kite zelf ook niet meer houden Nu ff alles goed verzorgen om de volgende keer weer een prima verzorge kite in me handen te hebben
|
|
|
To
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Mooi mannen dat alles goed is gegaan (up_kitesmiley)eingelijk best link dat alles bevriest de lijnen en je safety en dan ook natuurlijk je eigen lichaam daar moet je ook voor oppassen En dat is dan ook een reden om over te slaan
|
|
|
Haring High Richardt
|
en dan ook natuurlijk je eigen lichaam daar moet je ook voor oppassen En Zo Is Dat !!!!! Lekker een familie weekend gehad met vrouw en kids (handbalwedstrijd turnwedstrijd en Uri Keller) je mot wat
|
|
|
To
|
ook leuk
|
|
|
To
|
Morgen nog iemand kiten op muiderberg?!
|
|
|
Woodmaster
|
Dacht eerder strakkies, in de middag, Enkhuizen aan te doen. Meer mensen daar? Ben namelijk noobie...
|
|
|
Retard
|
Enkhuizen ligt te veel ijs gister geweest. Je kan het proberen maar je moet het ijs eerst stuk breken neem een schep mee have fun ! aan de wind ligt het niet
|
|
|
To
|
word muiderberg denk ik
|
|
|
@LaurenS
|
Ik wacht nog ff.Eind v/d week hogere temperaturen en betere windrichtingen zonder Oost erin . I'm loving it
|
|
|