|
Retard
|
Gaat er iemand vroeg in de morgen ? Wanneer het 20 knopen waait . Anders niet ( Dinsdag )
|
|
|
360
|
HUH die wind doet ook maar wat ie wil laten we dinsdag koekeloeren waar de wind waait
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dinsdag IJsselmeer NoordOost 18 knoop en Noordzee 29 knp. Wie gaat er waarheen?
Enkhuizen of Muiderberg zou met 21 knoop misschien ook een optie kunnen zijn?
|
|
|
|
McBridges
|
Voor mij (en Sherida) wordt het Enkhuizen of Medemblik aangezien we al in die hoek van Nederland zitten....... Ws rond een uurtje of 12.30 uur....... wel wisselvallig windje trouwens wat ze afgeven
|
|
|
@LaurenS
|
Enkhuizen Medemblik is met NW niet verstandig ,kan je beter naar Andijk gaan.....
|
|
|
To
|
iemand schel morgen? !!!
|
|
|
McBridges
|
Enkhuizen Medemblik is met NW niet verstandig ,kan je beter naar Andijk gaan..... Klopt, maar de ene site zegt dat het noord wordt of zelfs noord/oost. Wordt dus weer een last minute decision
|
|
|
Hattori Hanzo
|
gaan er woensdag nog mensen? Woensdag is het noorwest.... zal voor mij dan denk ik workum worden.....
|
|
|
360
|
Wind is goed MORREGUH Dinsdag IJmuiden? Muiderberg doe ik ook mee hoor LEKKAAAH Het lijkt trouwens meer Noord te worden Dan NW (zie ik nu) Cheerio
|
|
|
McBridges
|
Mijn favoriete weersite geeft dit voor dinsdag :
Is een leuke/praktische site, kende 'm nog niet. Is er enkel een betaal versie of ook een gratis versie?
|
|
|
To
|
wij gaan mischien emt ze 2en naar muiderberg maar dit is met noord vol aanlandig dan ga ik liever naar zee!!
|
|
|
Retard
|
We gaan lekker naaruhh ZEEE rippen met een 7
|
|
|
To
|
richard en ik gaan naar ijmuidel nog meer mensen van de partij?
|
|
|
360
|
Ik ben erbij op IJmuiden Mam, mag ik pompen ? ( mijn 7m2 ) Peter, kom je ook naar ijmuiden. Kom en ros met je dos !
|
|
|
|
To
|
wij zijn er rond 11 en
|
|
|
360
|
Ik mik rond 13.30 uur hangt even af van mijn werk morgen, hoe laat et precies wordt greetz
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik vertrouw ff op watersportsite en die zegt dat het morgen NNO 24 knoop gaat worden op Enkhuizen. Ik twijfel nog tussen Enkhuizen of Medemblik maar ik denk dat het strand van Enkhuizen de beste papieren in handen heeft. Als alles goed gaat hoop ik er, waarschijnlijk samen met Vinni, omstreeks 13.15 uur present te zijn
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
IJmuiden..... zijn de verwachtingen tussen de 28-40 knoop en dat is mij net iets te gek Kun je vanaf het strand in Enkhuizen goed wegkomen met N-NNO wind?
|
|
|
@LaurenS
|
Kom op zeg,die wind is gemaakt voor de 7 a 8m2 dos ,Andijk lijkt me beter met een hoop Noord Muiderberg lijkt me ook nog steeds top mocht de wind Oost bevatten.......
|
|
|
Retard
|
Hoellaat ga jij laurens ?
|
|
|