|
JePe
Geen avatar
|
JePe gaat zo kiekjes maken op IJmuiden.... benieuwd of er nog lui ronddobberen....
|
|
|
|
Retard
|
Ongelofelijk amper kunnen varen me kite is lek echt ZO allegaar zo gunstige wind ...
Ik ga wel ff me kite inspecteren echt vaag dat ie lek is ..
|
|
|
Jelle
|
1615 wordt het droog op Muiderberg
|
|
|
To
|
ja maar wat gaat de wind doen op muiderberg?
|
|
|
@LaurenS
|
Ben langs geweest op muiderberg rond 12:30.Stond een goede bak wind +20 knp.Maar het was allejezus koud daaro .Vervolgens mijn handje in het water gestoken ,en toen dacht ik.Dit gaan ik niet doen. Vervolgens naar Ijmuiden afgereisd en van 2 tot 4 gevaren Met de 8m2.Kon hem makkelijk houden.Tweede knopie en verder vol gepowered.Zaten wel vlagen bij van tegen de 40 knopies.Met de high end zit het dus wel goed.Niet koud gehad ,afgezien van mijn handjes .We waren met zijn tweetjes 360 and me.Viel me een beetje tegen dat er niet meer leute waren .Richard en TM gingen net weg toen wij kwamen,met een lekkende kite
|
|
|
To
|
echt drama, me kite is dus niet lek. maar die de ventiel dopjes die lekken dus heb hem thuis opgeblazen en alles weer goed gezet had dus makkelijk kunnen varen. ik was verbaast van de hoogte van de golven haha:P
|
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb vandaag mijn trots opzij gezet en ben richting Str Horst gegaan. Waren ongeveer 5 a 6 kiters aanwezig. Hebben de hele middag motregen en soms natte sneeuw gehad. Vanaf 14.30 t/m 17.15 uur kunnen varen. Wind was, zoals gewoonlijk, vlagerig maar minder aan/uit dan dat ik normaal van Horst gewend ben. Wind was tussen de 24-35 knoop. Heb goed kunnen varen met de 9 Dos en heb later nog even aan 8m2 een demo kite kunnen hangen. See you
|
|
|
360
|
DUDES, wat was dat koud. ik kom nu pas uit bad Die peter staat daar gewoon met zijn blote handjes zijn dos te fine tunen: Held Ook leuk zo'n tochtje via muiderberg naar ijmuiden Snel weer, maar dan warmer graag.... cheerio
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
DUDES, wat was dat koud. ik kom nu pas uit bad Die peter staat daar gewoon met zijn blote handjes zijn dos te fine tunen: Held Ook leuk zo'n tochtje via muiderberg naar ijmuiden Snel weer, maar dan warmer graag.... cheerio Koop dan gewoon ff een drysuit kosten 170 euro.... ik heb nu al 7 lekkere (warme) sessies gehad.. Dus kosten tot op dit moment 24,30 euro per sessie en dat is mij elke stuiver waard
|
|
|
Retard
|
Wie was die andere die met jullie mee was hoeveel knopen had ie gemeten Jammer dat jullie er toch niet een uurtje eerder waren ik dacht jullie komen vast niet ,meer Gellukkig hebben jullie nog wel lkker gevaren Wat is de beste manier om als je met ze tweeen bent de kites op te laten want dat is nog vrij lastig met deze omstandigheden ?
|
|
|
@LaurenS
|
Henk jan,ik koop geen drysuit,ik heb het nog liever koud.Solly ik ben ijdel
|
|
|
360
|
Ik sluit me aan bij @Laurens zo'n zweet pak is voor sissies Wie weet volgende winter
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Henk jan,ik koop geen drysuit,ik heb het nog liever koud.Solly ik ben ijdel Ik heb eerst ook alleen maar in mijn zwembroek gekite maar ben nu dus toch maar overgetapt op een drysuit Ook niet meer piepen over koude handtjes..he
|
|
|
TBK
|
Dan moet je bijna weer een beginnerssetje gaan kopen Richard ? Naish Aero 16 mtr, Brunotti boardje van 2,5 mtr heb je noch, is zo goed als nieuw bijna nooit gebruikt, altijd in de tas in het schuurtje gestaan. Gaat dus helemaal goedkomen met je !
|
|
|
D@rkSt@r
|
einde van de middag met zijn 2e op andijk voor een uurtje met een vegas 09 9m en nobile 7m.. lekker gevaren.. kou viel reuze mee. en geen ijs.. ook niet in het kommetje
|
|
|
Bossy
|
ja was alleraardigst op andijk. Lekker beetje rammen met de vegas....lol. Maar geen andere bikkels op het water....lol
|
|
|
|
@LaurenS
|
Wordt het nog wat morgen ??
Ik denk utnie
|
|
|
TBK
|
Wat mot je er voor hebben of kan ik 'm eerst nog testen op Teksel ! Weet niet of het morgen wat wordt, moet helaas de hele week werken.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Testen kan altijd boardje is niet kapot te krijgen de prijs is wat je in je hoofd heb daar de helft van maal 3 en de wortelkwadraad 7,743 Dus je koopt hem ??
|
|
|