|
MEGALOOPBEUN
|
hallo jongens word er donderdag nog ergens gevaren ben een uur of 1 lekker vrij ..........free as a bird
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
hallo jongens word er donderdag nog ergens gevaren ben een uur of 1 lekker vrij ..........free as a bird NW 18 a 19 knoop dus gevaren zal er worden IJmuiden
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
da's mooi werk dan in uitgeest lekker dichtbij see you
|
|
|
Jelle
|
ja maar wat gaat de wind doen op muiderberg?
Toen de regen weg was, zakte de wind ook in. Maar toch nog even lekker gevaren tot het donker werd. IJmuiden redde ik niet met de file.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
ja maar wat gaat de wind doen op muiderberg?
Toen de regen weg was, zakte de wind ook in. Maar toch nog even lekker gevaren tot het donker werd. IJmuiden redde ik niet met de file. Strand Horst, hemelsbreed gezien ongeveer 30km verder, hebben we aardig wat wind gehad. Hele middag een beetje motregen gehad en af en toe wat natte sneeuw. Wind varieerde tussen de 23-35 knoop
|
|
|
To
|
die windmeter van muiderberg is echt bagger top dat je nog lekker heb kunnen varen jelle ikw as op ijmuiden met richard. maar toen ik zijn kite wou launchen zag ik dat ze kite lek was, dus ik dacht na gaan we lekker met mijn 7 knallen. ik aanhaken komt die naar me toe ja eeuh je kite is leeg . ik dacht echt van gvd. nu heb ik ook geen zin meer neenmaal thuis kite weer opgeblazen met water erover blijkt dat me ventielen niet goed sluiten dus ik had gewoon kunnen knallen op ijmuidel, ik baal er wel van want ik meot weer werken. en zondag word ook bagger
|
|
|
Retard
|
T.m Leuk verslagje maar zondag wordt mooi! Op windguru pro voorspellen ze rond de 20 knopen op ijmuidel. Op denhelder is ie rond de 22 knopen,om een uur. We kunnen de gok wagen. Ik ga nu me kite fixen hopelijk is de kite wel klaar voor zondag anders wordt het nog moeilijk maar daar gaan we niet van uit hopelijk heb ik nog garantie werdt wel gezegt door telefoon
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wie-o-wie morgen met NW 19 knoop richting IJmuiden?
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
K.. ik moet om 14.00 uur gaan werken en morgen wil kan dan ff 2 over uurtjes opnemen zodat ik van 12.00 t/m 16.00 kan gaan varen....
|
|
|
Retard
|
Ik was net in Hoorn/Schellinkhout .. En het waaide best goed hoor denk rond 16 knopen vlaggen gingen behoorlijk te keer bij v/d berg
|
|
|
Gerard
Gast
|
hallo jongens word er donderdag nog ergens gevaren ben een uur of 1 lekker vrij ..........free as a bird Ik ben ook vrij. De verwachting is NW, dus ik zou zeggen IJmuiden. Morgenochtend nog ff tsjekke.
|
|
|
ZOAB
|
Ja , morgen ijmuiden !
|
|
|
|
TBK
|
Zijner nog geluksvogels die vandaag op Wijk of Ijmuiden hebben gevaren, leek me nl een goed windje icm een lekker zonnetje. Ik baalde als een stekker, moest al weer werken. :'(
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wie morgen naar Ijmuiden en hoe laat?
|
|
|
|
Jelle
|
Ik hoop dat ik om een uur of half twee er kan zijn.
Timo, als je ventielen blijven lekken kun je er tiewraps omheendoen. Maar meestal is het wat zand dat er tussen zit.
|
|
|
To
|
Ja , morgen ijmuiden !
zoab auwe neppert me je avatar !:( Ik hoop dat ik om een uur of half twee er kan zijn.
Timo, als je ventielen blijven lekken kun je er tiewraps omheendoen. Maar meestal is het wat zand dat er tussen zit.
Ja ik had ook al zo een idee om dat te doen, maar kan het aan de kou liggen dat die ventiel "gaatjes" iets groter worden het is namelijk wel heel opeens
|
|
|
Jelle
|
Groter denk ik niet, wel wordt het materiaal stugger. In Brazilië merk je dat ze juist veel soepeler worden. En dan dus ook beter inelkaarpassen en afsluiten.
|
|
|
@LaurenS
|
Zo te zien gaat het tegenvallen met de wind vandaag.Gaat um niet worden
|
|
|
Gerard
Gast
|
maar kan het aan de kou liggen dat die ventiel "gaatjes" iets groter worden kou = krimp, denk maar aan wat koud water met je piemeltje doet! warmte = uitzetten, denk maar aan wat warmte met je ....., nou ja, verzin zelluf maar
|
|
|
Gerard
Gast
|
Zo te zien gaat het tegenvallen met de wind vandaag.Gaat um niet worden Ben bang dat je gelijk hebt. IJmuiden: De windsnelheid 10m. op 12 februari 2009, 07:50 uur is 6.0 m/s De windstoot op 12 februari 2009, 07:50 uur is 7.9 m/s En de richting is ook niet optimaal. De windrichting op 12 februari 2009, 07:50 uur is 346 graden Het KNMI verwacht dat het zo blijft voor de rest van de dag. :'(
|
|
|