|
Gerard
Gast
|
Wanneer gaat het weer los ?? Voorlopig niet vr za zo ma di Windrichting NW N ZW NO Z Windkracht 3 3 4 2 3 Voor jou was 4 januari de laatste keer, voor mij een week voor kerst. Zullen we samen weer een beginnerscursus doen? Lekker drijven op een deur!
|
|
|
|
ZOAB
|
Sorry T.M. even mn avatar aangpast.. Volgens teletext wordt het vandaag NW 5 .. moet toch kunnen ?
|
|
|
To
|
haha thnx zoab:P
|
|
|
ZOAB
|
In ieder geval golven..
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Dit is niet de moeite om vrij te nemen in ieder geval. Dan maar weer aan het werk
|
|
|
Jelle
|
maar kan het aan de kou liggen dat die ventiel "gaatjes" iets groter worden kou = krimp, denk maar aan wat koud water met je piemeltje doet! warmte = uitzetten, denk maar aan wat warmte met je ....., nou ja, verzin zelluf maar Bij mijn kites zijn palletje en gaatje even koud (of even warm), dus ze blijven passen.
|
|
|
|
To
|
ikdoe er wel wat rips omheen:D
|
|
|
To
|
iemand zondag kiten?
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik wil ook wel hoor Gaat het waaien dan echte wind he niet een slappe 17 knopies ofzo
|
|
|
To
|
17 knopen is zat. als je echte wind wou had je dinsdag moeten gaan maar toen "was je te bezorgd en te bang......)
|
|
|
TBK
|
Echte wind he niet een slappe 17 knopies ofzo
Theo maar jij bent toch nog steeds de trose bezitter van z'on Goois Matras(FLYSURFER) of had je die nou weggegeven aan the Boys from Brasil !
|
|
|
Haring High Richardt
|
had je dinsdag moeten gaan maar toen "was je te bezorgd en te bang......) Hoor je het ook eens van een ander. Zondag nog los ??
|
|
|
To
|
hahahaha:P ik en richard ijmuiden
|
|
|
TBK
|
Ik ga alvast brood smeren en m'n auto volgooien ! De berichten zullen vast wel weer wijzigen doen ze nota bene de hele week al.
|
|
|
|
TBK
|
Wijk aan Zee ?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
17 knopen is zat. ...) Voor jou wel ja. als je echte wind wou had je dinsdag moeten gaan maar toen "was je te bezorgd en te bang... Sommige mensen moeten werken voor hun kitespulletjes. De berichten zullen vast wel weer wijzigen doen ze nota bene de hele week al. Volgens de weerman en vrouw een rustig weekend Pak je auto maar weer uit Frank
|
|
|
To
|
kan je beter naar ijmuidel gaan tis nw!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
word zuidwest voor zondag zal het weer eens schell worden is er genoeg ?
|
|
|
To
|
ok:P
|
|
|