Haring High Richardt
|
Gaan er morgen nog gasten varen?? Vanacht werken Morgenmiddag als het waait varen maar waar naar toe ??? ff morgen afwachten denk ???
|
|
|
@LaurenS
|
Lekker daggie gehad ,gezellig druk en niet te koud . Maar ja 8 m/s schiet niet echt op.Ik ben het hoogtelopen iig nog niet verleerd .Denk dat ik morgen niet ga Richard bij dezelfde wind.Ben best moei na 4 uurtjes kiten.
|
|
|
Retard
|
Laurens jij was zeker met je donker bruine/zwarte DOS vandaag . Wij hebben vandaag ook dik 4 uur op het water gestaan weer 12 / 16:15... gelukkig had me maatje hans ze board van zee gehaalt anders was hij die nu kwijt Kortom leuke dag gehad om 3 uur nam hij nog even goed toe tot 17 knopen en vlagen tot 20 gemeten
|
|
|
To
|
wat een dag, niet al te veel wind maar dat werd later in de middag stukken beter. lekker kunnen raggen met de 12, en toen kwam ik opeens de lunacy van beun tegen op de zee gelukkig dat je je boardje nog hebt hans.!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja word een daggie ouder kon hem niet meer vinden bedankt T.M scheelt me weer wat .... geld net effe ibuprofen ingenomen m'n schouders waren aan het branden da's de leeftijd he voor de rest heerlijk gevaren en nou maar hopen dat de wiind een beetje terug komt effe voor morgen tot hoelaat kan je nu varen denk eraan om morgen effe nog naar ijmuiden te gaan uurtje of 3
|
|
|
360
|
Hey Beun goed dat je bordje terug is Tevens goed te horen dat er lekker gevaren is vandaag. Het leek niet veel.. 7 - 8m/s. Klasse dat het toch ging Ik zie net dat er op schiphol morgen 15 kts worden voorspeld. dat zou aan de kust zomaar tot 17 kts kunnen oplopen.... Ik ga morgen zeer waarschijnlijk naar Ijmuiden rond 12.00 even afhankelijk van de ACTUELEWATERDATA.NL
|
|
|
To
|
ik denk dat ik morgen ook nog ff kom koekeloeren:D
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb net gekeken 18:10 weg zon dus vanaf 3 uur nog zeker 2 uur varen zijn er nog meer rond die tijd ?
|
|
|
To
|
ja als er wind staat ben ik er ook!
|
|
|
360
|
Rakkers,..... 8m/s op ijmuiden wie gaat er voor ??? ik heb mijn 12m2 al in de auto liggen
|
|
|
Retard
|
Donderdag maar ziekmelden denk
|
|
|
360
|
waar is de wind gebleven???
|
|
|
|
360
|
ik denk dat ik even naar muiderberg rij wel heel koud... maar daar kan je met wat minder ook weg (en terug) komen wordt het weer 8 m/s op ijmuiden dan rij ik door naar ijmuiden
|
|
|
|
|
|
360
|
Ik ben nog even naar muiderberg gereden om te zien hoe KITESURFSCHOOL.ORG (Flysurfer ,..zo kan ik het ook ) 2 honden van de "hondenuitlaatdienst" mee lokt naar de overkant. Even leek het erop dat die honden helemaal in Almere aan zouden komen.... Goed werk Jelle hondenlokker Jammer dat er een paar ( 5 ) knopen mistte vandaag.... was het meer geweest dan had ik me pakkie ook nog even aangedaan
|
|
|
To
|
360, kon jelle een beetje goed wegkomen of was het echt niks, er stond maar 7 knopen daaro
|
|
|
360
|
Jazeker heb zelfs een backloop van hem gespot Ik schat dat er 9 tot 12 kts stond. Jelle liep goed met zijn vliegsurfer en een spleen. Voor mijn rhino 12 is dat aan de krappe kant. Dus ik dacht: bier !
|
|
|
To
|
tog wel netjes als je in die omstandigheden kan varen!
|
|
|
360
|
Impressive indeed
|
|
|
To
|
donderdag mensen richting schellinkhout?. als die west blijft word het schellie en als die draait naar zee tis zo niks om met w op zee te kiten !
|
|
|
|