Retard
|
hoe is de wind nu op schel want 11 knopen hier bij me huis waait het nog harder kan iemand betrouwbare info verstrekken
|
|
|
|
Retard
|
Ga je zelf ook nog kite , Of wie gaat er waar
Ik ga nu naar schel !
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
ik ga alleen als hij boven de 10m/s gaat. zit met een mond vol hechtingen dus moet wel de moeite waard zijn als ze eruit klappen.
|
|
|
Gerard
Gast
|
De windsnelheid 10m. op 08 maart 2009, 12:50 uur is 7.3 m/s De windstoot op 08 maart 2009, 12:50 uur is 9.1 m/s Pfff, dit wordt niets op deze manier.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben net terug van Schellinkhout en het was weer een topdag goede wind 18-25 knp ( 9 mtr) en een heerlijk zonnetje de hele middag ,en het was er gezelligdruk .. hoop dat er nog veel van zulke dagen mogen komen..
|
|
|
@LaurenS
|
Ben idd blij dat ik voor schell heb gekozen.Wat een zalig daggie,zonnetje blue sky en rond de 20 knopies.Superrrrrrr,meer van dit .De wind zou inkakken ,maar het ging nog harder waaien rond drieen .Nou ben ik op .Theo je bent een loooooser
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Nou, dan was schel beter dan Wijk. Van 12 tot 3 gevaren errug underpowered met 9m en waveboardje. Wel weer lekker, zonnetje erbij!
Hoogtepuntje van de dag waren de 2 bruinvissen die ik tegenkwam en een lange golf met 4 turns!
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Hij was super op Schel!! Lekker zonder handschoenen en eerst met de 8 en later met de 12 P4. Megahangtime!!! Helaas op de valreep een ongeluk gebeurd: onze superenthousiaste jonge hond in de vorm van Richard is op de keien geklapt... . Door een vlaag hield ie zijn kite niet meer. Zo op het eerste gezicht alleen een flinke hoofdwond. Ambulance is erbij gehaald, het zekere voor het onzekere. Helaas lijkt het wel of sommige dingen eerst zelf ervaren moeten voordat het doordringt....... Laat het maar weer een les wezen voor iedereen, vooral voor de net beginnenden: BLIJF UIT DE BUURT VAN DIE KEIEN, JE ZIT ER ZO OP! RIchard sterkte met het herstel, het komt wel weer goed!
|
|
|
To
|
richar, met de roze bullaro ? maar als je je kite niet houd door een windvlaag dan kite je wel errrrg dicht onder de kant, jammer richard ging net zo lekker na ik hoor het wel van je !
|
|
|
|
Neelis
|
Vandaag super lekker op wijk bij de bunker. Helaas een van mijn handschoentjes krijtgeraakt, het is een 2mm handschoentje van o'neill, heeft iemand wat gezien?
|
|
|
|
PeeWee
|
Zo dat was weer de eerste sessie in 2009 (al was het maar een uurtje). Lekkerrrr hoor Schell in het zonnetje. Moet wel weer hard getraind worden want mijn trapeze ging maar net dicht en ik moet naruurlijk retestrak zijn voor het kiteweekend texel See joes
|
|
|
Langbeest
|
Toch niet onze Richard?????? Sterkte man, we horen wel hoe en of wat.
|
|
|
@LaurenS
|
Sterkte Richard,hoop dat het allemaal meevalt .Ik vond je af en toe ook wel erg dicht bij de keitjes varen .met de wind die er pal op stond.Je bent hier vorig jaar ook al meerdere keren voor gewaarschuwd,toch???
|
|
|
Retard
|
In iedergeval wil ik iedereen bedanken die me heeft geholpen ! en verzorgt Het ging reuze lekker afventoe een sprongetje enzo tot dat later de wind sterk toenemen. Ik was met me 10 m2 bandit dos aan het varen , later nam hij nog meer toe en kon ik niet van de rotsen af komen omdat als ik een keer in stuurde de kite gewoon vol overpowered ging en ik kon hem dan niet meer goed stoppen doormiddelvan aankanten of iets dergelijks.. dus ik moest me board uit trappen maar daaarna werdt ik nog 30 meter mee gesleurd en kwam ik net voor de keien tot stil stand alleen raakte ik met de hoofd de stenen me kite was al neergestort .. op de kant (geen schade) minst belangrijk maar verder is alles okej de hoofdwond is dicht gelijmt en verder een beetje schaafwondjes komt allemaal weer goed houd er als het goed is geen litteken van over ... in't byzonder de mensen die me geholpen hebben en alles geregelt hebben . TOP iedereen bedankt voor het medeleven
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
als je een bandit loslaat is toch meteen alle druk eruit? bij de bandit 1 in ieder geval wel. gelukkig valt het mee! volgende keer eerst een stukje het water inlopen
|
|
|
Retard
|
verder kon ik de kite niet van me af doen ,, hij was gewoon zo overpowered 20 x ging het goed en 1 x fout.. Wie me geholpen heb wil ik eigenlijk nog persoonlijk bedanken... Bedankt he Marco voor het opruimen van me kite en verzorging
|
|
|
360
|
Beterschap Richard!!! Wederom een pluim voor allen die helpen in een dergelijke situatie Morgenmiddag nog iemand naar schel of wijk ? ... 270/20 gust 30
|
|
|
To
|
verder kon ik de kite niet van me af doen ,, hij was gewoon zo overpowered 20 x ging het goed en 1 x fout.. Wie me geholpen heb wil ik eigenlijk nog persoonlijk bedanken... Bedankt he Marco voor het opruimen van me kite en verz In iedergeval gaat het goed met je richard:D
|
|
|
Flyingtrunkie
|
verder kon ik de kite niet van me af doen ,, hij was gewoon zo overpowered 20 x ging het goed en 1 x fout.. Wie me geholpen heb wil ik eigenlijk nog persoonlijk bedanken... Bedankt he Marco voor het opruimen van me kite en verzorging laat ik dat nou net niet gedaan hebben... hé Richard, ik hoop dat je alle waarschuwingen/tips nu wel serieus gaat nemen.. Volgende keer kan het minder goed aflopen...
|
|
|