MEGALOOPBEUN
|
hey theo kom jij er nou uit wat die t.m en die richard elkaar steeds schrijven op het forum ????????? is dat de nieuwe nederlandse taal
|
|
|
To
|
naja hij zij iets op msn en ik schreef een afkorting om hem te fucken , maar als je de 1ste letter van elk woord neemt kan er een nieuw forum taal ontstaan hahaha
|
|
|
Retard
|
Richard Gaat Liever Tennisen Dan Kiten ! omdat ik nu zondag moet tennisen
|
|
|
To
|
hahahaahha
|
|
|
|
TBK
|
Je heb gelijk Frank Lichaam begint rustig aan stijf te worden Gewoon smeren blijven Theo, met tijgerbalsem ! O ja, niet overal natuurlijk.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Kvind het wel lekker hoor................................... ....................................... ........stijf
|
|
|
|
|
|
bredo
|
Jongens, gisteren even nieuw HP tje 9 meter uitgeprobeerd...........schoot gelijk de lucht!!!
Mmmmmmmmmmmm
|
|
|
dammo
Gast
|
hallo kiters, omdat ik opzoek ben naar een nieuwe kite( heb op het moment een naish arrow 2) , en nog geen andere kites heb uitgeprobeerd, kreeg ik het advies om hier eens een vraag te stellen of er iemand bereidt is zijn kite eens te laten uitproberen. zie: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,34605.0.htmlDammo, waar vaar je ergens, meld even dan kan je vast wel eens iets van iemand lenen - zonder IKO pas! Ook hebben de meeste merken lokaal teamriders die je aan kan spreken, en die lezen meestal wel mee hier.dus bij deze ben ik zo brutaal: zou ik een kite van iemand mogen proberen om een beter beeld te krijgen voor de aanschaf van een nieuwe kite?
|
|
|
To
|
zoals ik al heb gezegt dat mag, maar op eigen verantwoordelijk heid, dus kapot is nieuwe kopen
|
|
|
Retard
|
Bandit DOS 10 m2 te leen heb ik wel en idd wat t.m zegt geld voor mij ook
|
|
|
360
|
|
|
|
To
|
eindelijk weer knallen
|
|
|
dammo
Gast
|
zoals ik al heb gezegt dat mag, maar op eigen verantwoordelijk heid, dus kapot is nieuwe kopen Bandit DOS 10 m2 te leen heb ik wel en idd wat t.m zegt geld voor mij ook ja dat snap ik, dat zou ik ook doen ik ga het wel eens op een spot vragen.
|
|
|
Retard
|
Als je gewoon zegt wanneer je gaat kite de avond er voor mits wind dan ben je ff wat meer to the point anders ga je aan een wild vreemde vrage mag ik je kite testen
|
|
|
To
|
hahahah dat is waar, beetje te vroeg om te zeggen maar volgende week ziet er super uit!
|
|
|
dammo
Gast
|
eerst voorstellen dan ben je geen vreemde meer oke dan. als het weer het toelaat, zal ik de vraag nog eens stellen(dan wat meer to the point)
|
|
|
Davidoff
Gast
|
zoals ik al heb gezegt dat mag, maar op eigen verantwoordelijk heid, dus kapot is nieuwe kopen Bandit DOS 10 m2 te leen heb ik wel en idd wat t.m zegt geld voor mij ook pas maar op dat jullie em zelf niet slopen! beavis and butthead!
|
|
|
To
|
zoals ik al heb gezegt dat mag, maar op eigen verantwoordelijk heid, dus kapot is nieuwe kopen Bandit DOS 10 m2 te leen heb ik wel en idd wat t.m zegt geld voor mij ook pas maar op dat jullie em zelf niet slopen! beavis and butthead! waar slaat dit op? heb je mij ooit gevaarlijke dingen zien doen, dat ook echt mijn schuld was? suc6
|
|
|
To
|
ik denk dat ik hem maandag naar schel boek!. nog meer mense die kant op?.
Dit is de pro voorspelling wrf9
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Maandag een vrije dag en een bak wind zoals het er nu uitziet.. Maandag nog gasten naar IJmuiden..
|
|
|