To
|
met west is het wel lekker op schel en op ijmuiden zit je dan zo aan de kant te niksten....
als er zondag wind is join ik je:D
|
|
|
|
To
|
veel plezier dan maar
|
|
|
Gerard
Gast
|
hey theo misschien zondag middag nog wat wind ? De middagtemperatuur wordt ongeveer 11 graden en de noordwestenwind is matig kracht 3 tot 4 en langs de kust vrij krachtig, 5 en in het Waddengebied mogelijk krachtig, 6. Ik koers op morgenmiddag IJmuiden (het ECHTE IJmuiden , dus niet Workum! ) Zal trouwens wel weer druk worden.
|
|
|
360
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Misschien nog een stoeltje vrij Hans voor zondag? Voorspelling ziet er wel lekker uit, 16 knoopjes wnw! Maandag ben ik er niet, of alleen smiddags. Dinsdag grote kans dat ik er wel ben!
|
|
|
|
To
|
denk dat richard en ik naar callentsoog gaan, een steady 18 knope wind
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
nog gasten naar Andijk zondag? Dat lijkt mij een goede optie de wind is NW en vorige week waaide het ook harder op Andijk dan op ijmuiden..dus ik kom (waarschijnlijk ) ook weer eens die kant op..
|
|
|
Haring High Richardt
|
Workum waaide het vorige week perfect en aan de kust was het (te) weinig.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
nog gasten naar Andijk zondag? Dat lijkt mij een goede optie de wind is NW en vorige week waaide het ook harder op Andijk dan op ijmuiden..dus ik kom (waarschijnlijk ) ook weer eens die kant op.. ben d'r dit jaar nog niet geweest, en het d'r weer zin an. Denk tussen 11 en 12 uur.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik wacht morgen wel even af. 16 knopies vind ik net te kort dus er moet wel wat bij.
|
|
|
laurenstol
|
nog mensen naar ijmuiden? was er vorige week ook al viel het wel wat tegen maar denk dat ik het nog één kans geef
|
|
|
milamber
|
Als er een beetje wind is dan kom ik. Maar voor een knoop op 15 blijf ik thuis! Effe checke morgen.....
|
|
|
Gerard
Gast
|
Workum waaide het vorige week perfect en aan de kust was het (te) weinig. Daarom speciaal voor jou: oet moan!
|
|
|
|
To
|
maandag lekker met de 7 rossen:D
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgenvroeg ijmuiden ? wie nog meer ?
|
|
|
laurenstol
|
ik ben der bij 11 uur ongeveer denk ik.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
neem emiel mee we zijn er om een uurtje of half 10 jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaa
|
|
|
@LaurenS
|
Maandag een vrije dag en een bak wind zoals het er nu uitziet.. Maandag nog gasten naar IJmuiden.. Ik ben erbij theo met mun eikehoutekop
|
|
|
Gerard
Gast
|
we zijn er om een uurtje of half 10 Het waait nog voor geen meter. De middagtemperatuur wordt ongeveer 11 graden en de noordwestenwind is matig kracht 3 tot 4 en neemt toe tot plaatselijk vrij krachtig, 5. Langs de kust en op het IJsselmeer waait het vrij krachtig of krachtig, 5 of 6.Ik koers op een IJmuiden-sessie in de tweede helft van de middag. Meer wind, minder volk op het water.
|
|
|
Davidoff
Gast
|
hier bij me ouders (grootschermer/Schermerhoorn/De rijp) Blaast ie goed door! ff me spulletjes pakken en naar Egmond!
Cya!
|
|
|
To
|
het waait nog niet echt...
|
|
|