Neelis
|
Heeft er iemand nog vertrouwen in dat er zondag een paar knopen bijkomen?
|
|
|
To
|
ik wel
|
|
|
roeb
Gast
|
gister zwaar gepowerd met een 7? wat weeg je? Ik was lekker met de 10 aan het cruisen
|
|
|
To
|
ik snapte het ook niet.. ik vaarde met een 7 meter waroo bovenste knoopje en op fast, vol gedepowerd en werd nog steeds overal naar toe getrokken :S. ik weeg 90 kilo ....., ik kon met me 10 ook lekker varen dus echt vreemd!
|
|
|
Neelis
|
gaat er morgen nog iemand naar wijk aan zee of ijmuiden? ik heb nog niet heel veel vertrouwen in de wind, maar heb wel super veel zin om te kiten. Volgens surfweer.nl wordt het voor de golfsurfer "super sunday". Dus golfsurfboardje ook maar mee. TM : denk dat het wel goed komt, vandaag 8 knope voorspeld en er stond 13, 14 morgen word er 13 14 voorspeld, Grin Niels @ TM: @ T.M: Ja, ik zag dat de voorspellingen niet echt overeen kwamen met wat het uiteindelijk echt was (actuelewaterdata.nl). Ga jij morgen nog? TM: als er wind staat wel
|
|
|
To
|
morgen nog iemand kiten?
|
|
|
Retard
|
Ik hoop t als de wind een beetje toeneemt
|
|
|
Neelis
|
Zijn er nog plannen voor vandaag of verwachten jullie dat de wind helemaal in zal kakken?
|
|
|
To
|
de wind kakt helemaal in
|
|
|
remco81
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
robert nu weet ik wat cruisen is !dat is dus een paar meter boven het water vliegen en af en toe een kite loopje je ging weer lekker afgelopen vrijdag ziet er voor komende week weer een beetje rustig uit spreek je wel weer
|
|
|
roeb
Gast
|
Ja ging zeker lekker, vooral die laatste loop achterin, die was op redelijke hoogte dacht ik Maar ik spreek je donderdag sowieso wel en anders als het waait.
|
|
|
|
Neelis
|
Uiteindelijk toch gaan golfsurfen in wijk aan zee, hoewel ik in ijmuiden een aantal kites zag hangen, is er nog een beetje lekker gevaren daar?
|
|
|
ZOAB
|
nee, maar met een 10m2 toch blijven staan...en de zon scheen!
|
|
|
|
Retard
|
Ik wordt hier zo moe deze reacties ik zou zeggen bel ze !!
(Zoals je ook in mijn topic zei)
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ik wordt hier zo moe Logisch. Knulletjes van 16 horen om deze tijd al lang in hun bedje te liggen.
|
|
|
Retard
|
Nou neeh eigenlijk meer de mensen van uw leeftijd de jonkies kunnen het langer zonder slaap ! Misschien doet u een middag dutje ?
|
|
|
To
|
ind, trouwens mischien word zondag wel wat.
|
|
|
@LaurenS
|
Jongens jullie zijn niet handig bezig.......... :'(
|
|
|
Emielkruisdijk
|
@ T.M en Richard, waarom zitten jullie in dit topic terwijl jullie niemand echt kennen (en zo te zien ook niet willen kennen) en jullie alleen maar negatieve input hebben? Het is een trefpunt forum en jullie kiten toch altijd met zijn tweeen. Jullie maken het erg moeilijk voor jullie zelf met dit soort opmerkingen.. Misschien moeten jullie maar een eigen topic beginnen! Het was hier namelijk gezelliger zonder jullie... Nog een fototje van donderdag in mijn postvak in gevonden:
|
|
|
Langbeest
|
Wow, Waar was dit Emiel???? Mooie foto
|
|
|
Emielkruisdijk
|
WIjk aan Zee donderdag! Flinke wind en leuke golven (kleiner dan vrijdag in texel!), stond wel redelijk overpowered met de 9m!
|
|
|
Retard
|
Dit is wel lekker aardig zeker vraag alleen netjes om antwoord krijg ik dit ..
Kan je boardjes testen bij coraaltje vroeg ik allleen (vandaar mijn reactie) -------------------------------------------------------------------------------- Citaat van: jappie-joo op Maart 29, 2009, 06:08:52 waarom bel je niet gewoon naar de sjop met deze vraag!!!
EN ZO IS HET!!!
Ik ben inmiddels helemaal klaar met de stroom van onzinnige berichten van sommige (2) klanten op dit forum!
Moderator: wordt wakker en doe je ding!
|
|
|