Jelle
|
Het begint hier te waaien, kan alleen nog niet peilen uit welke richting.
Dat ligt niet aan jou:
|
|
|
To
|
lekker avond sessie gehad op hoek van holland.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Morgenmiddag nog iemand naar Andijk als het waait Als het waait om een uur of 15.00 uur
|
|
|
Idefixe
|
vanmiddag nog iemand het water op?
|
|
|
Hattori Hanzo
|
yep...denk het wel... denk alleen dat het horst of workum wordt....
|
|
|
Gerard
Gast
|
Berichtje vanuit Almunecar, Zuid Spanje. Prachtig weer maar geen wind. Zaterdaag schijnt het een knoopje of 17 te gaan waaien. Beetje weinig voor 88 kg met een 11 maar je moet wat. Nog een weekje in dit gebied en dan verkassen we richting Tarifa. En daar wappert het stevig. Hoop voor jullie dat het in Noord Holland lekker waait. Hasta luego.
|
|
|
To
|
mwah niet echt we maken zaterdag kans en dinsdag
|
|
|
|
|
RH
|
Zaterdagochtend is ie vol oost, na 12 uur gaat ie pas echt naar zuid. Ik wens je veel succes om 9 uur op Schell...
|
|
|
@LaurenS
|
Dank je.Vol oost heb ik niet gezien btw,meer ZZO.Welke weersite? Ik check watersportweer altijd.In de regel zeer betrouwbaar Ik zie het al,moet guru zijn.Bij teveel Oost gaan we gewoon naar Edam.Thnx anyway Volgens mij is het op enkhuizen nu ook al oke.Meer dan 9 m/s
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He mannen zijn er nog gasten vrij vandaag.. Het begint hier te waaien, misschien effe naar Medemblik of Enkhuizen.. Heb net even de weersites uitgeplozen en ik ga zo inpakken en een rondje rijden. Ik kijk wel waar ik begin/eindig Medemblik of Enkhuizen.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja ,Het ziet er hier in Amsterdam ook goed uit ,het waait al goed .. nog mensen op Edam vandaag .. ik ben er om een uurtje of 15.00 uur ...
|
|
|
360
|
Gents, Lekker rocken vandaag !! Ik kan helaas niet. Ik zit in een of andere business lounge op de airport in Warschau te interneppen en ik heb hier geen wind, geen kitespullen maar wel WODKA
|
|
|
Haring High Richardt
|
He mannen zijn er nog gasten vrij vandaag..
Het begint hier te waaien, misschien effe naar Medemblik of Enkhuizen Hoe was het op Enkie ???? Kom net van Medemblik Niet gevaren maar slap ouwe takkenbossen met de beun JIAAAAA De beun was letterlijk aan het hooooogtelopen Hoe laat gaan we naar El Gouna Hans ???
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer helemaal niets op Edam ben niet eens het water opgegaan ,... De voorspellingen voor morgen zijn wat beter ...de wind draaid naar Zuid ... dus dat wordt voor mij weer eens naar Schellinkhout ..ben er om een uurtje of 11.00 uur..
|
|
|
|
MV87
|
Wat is morgen beter enkhuizen of schellinkhout? Als de wind meer oostelijk blijft lijkt mij enkhuizen een beter optie maar als de wind meer zuidelijker is is schellinkhout een beter optie.. toch?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
het zou best wel eens errug druk kunnen worden zaterdag op Schel...
|
|
|
Joystick
|
Kom ook net terug van Enkhuizen. Was hele namiddag te weinig wind en hij is ook niet meer gekomen zolang ik er was. veel plezier en wind gewenst morgen. Helaas moet ik dan weer werken.
groeten Lennart
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik begrijp het niet zo goed dat er niet gevaren kom worden, hier in Heerhugowaard zwiepten de bomen toch behoorlijk...
|
|
|
Joystick
|
In Utrecht ook en in Lelystad ook maar helaas toch niet in Enkhuizen. De vlagen waren wel ok maarja als je telkens 2 min moet wachten op een vlaag van 10sec
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Enkhuizen was wel wat wind maar niet om lekker te kunnen kiten Twee rakkies gevaren maar dat hield niet over. Volgende keer beter. Misschien morgen op Schellinkhout, zal wel mega druk worden dan.
|
|
|
To
|
`watersportweer is opeens niet meer zo positief :S. !
|
|
|