360
|
Tot snel En werk ze
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja was weer lekker vandaag na weer een hele week wachten effe lekker knallen (up_kitesmiley het gouden duo was weer samen lekker vlak water dus heb weer een paar keer mijn backroll beach flip gedaan 8-)jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
je kan trouwens goed merken dat het een zeer hard groeiende sport word tis wel druk aan het worden dus dat kan wat worden deze zomer kan nie wachten tot het weer winter word
|
|
|
Dirkie
|
Vanmiddag ook even een uurtje gevaren @wijk, lekker gepowered met de 9. Begon wel weer lekker druk te worden... beloofd idd wat voor van de zomer. Naja, 2 keer opkruisen en je hebt alle ruimte. Was aan het einde van de middag nog iemand ziekelijk hard aan het beulen... Werd gefilmd, dus ik ben benieuwd!
|
|
|
Mr the Emperor
|
Enkhuizen met westenwind is geen optie ,je kan beter richting Hoorn rijden.Schellinkhout met W en ZW en Z .Half uurtje knarren En wat is de beste optie met NW. Wil graag maandag en dinsdag na het werk in wat rakjes varen, maar wil niet het riscio lopen dat ik als enige op het water sta.
|
|
|
Dirkie
|
NW, ik zou lekker naar zee gaan dan. IJmuiden of WIjk. Beide plekken is de kans dat je alleen staan te verwaarlozen!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was goed te doen op Schellinkhout met W/NW ,vanaf een uurtje of 13.00 trok de lucht open en begon het goed te waaien ,heb weer lekker met mijn 9 mtr kunnen varen . Het was ook niet al te druk op Schellinkhout , en door de Westen wind kon je ver het Markemeer opvaren en daar heb je genoeg ruimte ..
|
|
|
360
|
Potverdikkie wat gezellig op wijk. soms iets te gezellig: zo van: ik vaar even bij jou achter in je rug en geef je vervolgens de schuld van de aanvaring..... dat zonnetje was helemaal top daar kan ik niet tegenop smeren met me factor 30
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Het was goed te doen op Schellinkhout met W/NW ,vanaf een uurtje of 13.00 trok de lucht open en begon het goed te waaien ,heb weer lekker met mijn 9 mtr kunnen varen . Het was ook niet al te druk op Schellinkhout , en door de Westen wind kon je ver het Markemeer opvaren en daar heb je genoeg ruimte .. Later trok ie nog meer naar NW en werd het echt ruk varen Aaf en toe moeite met mijn kite in de lucht te houden door die k*tvlagen...
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Nog mensen naar Andijk geweest? Hoe was 't windje daar?
|
|
|
Arctic_Monkey
|
iemand nog die het op wijk gaat proberen vandaag?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Pffff, heb ook zin....
Heb de smaak weer te pakken!!
Jammer dat ik zit te suffen op kantoor.
Enjoy iig!!!
|
|
|
Retard
|
Ik hoop dat wij nog wel ff gaan T.M & Ik
|
|
|
To
|
staat niet echt veel wind gap
|
|
|
360
|
ik overweeg nog even naar schellinkhout te karren
schiphol 260/12 betekent vaak op schell 14 kts!!!
even kijken of de wind blijft
|
|
|
To
|
14 knopen, tsja om 3 uur neemt die toe en om 6 uur ook denk dat wij ook maar naar schel karren.
|
|
|
Arctic_Monkey
|
ok.. nah dan fiets ik zo wel ff naar wijk! ik zie wel wie er is!
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
14,4 knopen op Wijk. T houdt niet over hè....
|
|
|
Langbeest
|
Twijfel twijfel twijfel
|
|
|