Hattori Hanzo
|
Morgen is er ook nog een beetje woei... Niet veel maar met 15 knoopjes (watersportweer) en 20 graden lijkt mij het een mooie dag voor Enkhuizen....
meer liefhebbers?
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hij was weer lekker vanmiddag op Enkie. Nog effe lekker gekite na mijn werk maar het was niet zo geweeeeldig als gister hoor.. Morgen maar weer eens een hele dag naar mijn werk denk ik, of hij moet weer gaan aantrekken tot een knopie of 20..
|
|
|
360
|
|
|
|
|
Giertje
|
Hoi zwafra en de beun, jullie zijn zo te lezen de vaste gasten op Edam. Nu ben ik een beginner en ik vind die golven bij Edan zo vet groot. Het verhaal gaat dat er ook een aantal gasten zoals onderaqua en zijn broer op vlak water achter de bukdijk bij marken varen maar hoe kan ik daar komen, want Marken is afgesloten voor mensen die daar niet wonen. Dus graag hoor ik van jullie waar ik het best kan opstappen. Alvast bedankt
|
|
|
|
|
onderaqua
|
Ik heb geen idee Gier want ik weet niet waar jij het over hebt.
|
|
|
bredo
|
Beetje ongezellig, maar had uitgeestermeerspot bijna voor mezelf(op een surfen na) Was flink knallen met mijn 9 meter nemi. (up_kitesmiley)Zelfs meer wind dan gisteren. HEt ging nog hoger vandaag.... (kitehigh_kitesmiley)Nu nog brak mijn nachdienst uitzitten....bah.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
@ de Gier ....Er wordt wel gekite bij de bukdijk ,(bij Marken)maar dan wordt er gestart op Edam en dan naar de Bukdijk gekite..en dat is best wel een eindtje kiten, dus niet aan te raden voor een beginner.. paar weken geleden nog gedaan door OnderAqua en Ger ( zijn kitemaat) Maar de golven bij Edam vallen toch wel mee !! en Hans je filmpje komt eraan heb nog niet zoveel tijd gehad om te monteren ..
|
|
|
360
|
|
|
|
Langbeest
|
@Bredo, Waar start jij VEILIG je kite???????
|
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
vraagje, ik werk in den haag (woon in rdam), maar die file op de a13,ring rdam en a15 is niet doorheen te komen om naar oostvoornse meer re rijden, waar moet ik zijn boven den haag voor oostenwind?
|
|
|
zwafra
|
Is denk ik geen optie voor jou ,...maar ijburg -Edam -Enkhuizen -Medenblik zijn de spots in Noord-Holland ,met windrichting ONO..
|
|
|
@LaurenS
|
Wou net zeggen,volgens mij kom je in Noord-Holland uit,ijsselmeerkant Wat vond je van de picaas Zwaf ?
|
|
|
360
|
Peter
Kom je nog even langs vandaag??
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ga vandaag waarschijnlijk naar Enkhuizen(heb een afspraak).Dus ik ben in die buurt aan het water te vinden denk Goeie zaak Peet toevallig ga ik ook zo die kant op ga je foto,s nemen of video ???
|
|
|
@LaurenS
|
Nee helaas nog niet,ik krijg vanavond een digitale spiegelreflex mee met een vette zoomlens,dus vanaf morgen worden jullie gespot .Even wat mooie fotootjes proberen te maken,je mot toch wat
|
|
|
|
zwafra
|
Peter de foto,s zijn mooi , bedankt .. ik lees dat je nu nog een betere camera tot je beschiking hebt.. Ik ben vandaag na 15.00 uur ook weer op Edam.. het kan niet op... elke dag kiten met een top windtje ..
|
|
|