Gerard
Gast
|
He, zit ik dan te slapen?? Volgens Vliegerweer.nl waait het op Schel niet meer dan 11 knopen!?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heb natuurlijk al een paar keer met hond aan het wandelen geweest.. En volgens mij kan er op zee wel gekite worden met een 12 metertje.. Dus hup hup hup allemaal naar zee. Oh ja, ikke blijf thuis hoor. Heb nie groter als een 10, je weet toch.
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
En volgens mij kan er op zee wel gekite worden met een 12 metertje.. De windsnelheid 10m. op 22 mei 2009, 14:50 uur is 7.1 m/s De windstoot op 22 mei 2009, 14:50 uur is 9.4 m/s vette hap... Zonde van de rit.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ik zie een golfsurfer op Wijk en een zeilboot met slappe zeilen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ja Henkjan maar die had ik niet op mijn p.c staan .. het lijkt vandaag weer wat te gaan waaien ,nog meer mensen naar schellinkhout .. of naar Wijk vandaag... Hi.Hi... Het waait lekker. Helaas ben ik aan het werk maar op Horst, Stichtse Strand en Mirns wordt op dit moment druk gekite... Morgen ben ik vrij maar dan is de wind weer op :-(
|
|
|
@LaurenS
|
Hoe weet je dat Peter ???
Kijk ff op http://www.knmi.nl/actueel/ en er gaat een winderige wereld voor je open En vliegerweer moet je niet naar kijken.Het moet orkaankracht waaien willen die windmeters op ijsselmeerspots wat aangeven .Slechte side,alleen de kustmetingen zijn ok
|
|
|
Arctic_Monkey
|
er waren genoeg 12meters op het strand vandaag voor 3 nederlandse elftallen!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben net weer terug van Schellinkhout en het was (alweer) top ,weer heerlijk gevaren in het zonnetje met mijn 12 mtr ,het waaide zo,n 20knp .. echt weer een heerlijk dagje ... Ps Theo ...Er waren vandaag ook weer genoeg 9 mtr kites op het water jij kon dus ook makkelijk met je 10 mtr varen ... En al die weersite daar moet je niet teveel op vertrouwen ,ik heb nu al diverse keren goed kunnen kiten terwijl er geen wind voorspeld werd ..dus gewoon goed de bomen in de gaten houden .
|
|
|
onderaqua
|
Niet zeiken maar kijken en kiten.Kijk op weer aktueel van KNMI altijd accuraat.
Vandaag een beetje vlagerig op schel maar goed te doen met 13 waroo
|
|
|
MV87
|
Met 11 waroo was het goed te doen in wijk. Had er op gegokt dat het net genoeg was en dat was het ook. Super weertje ook!
|
|
|
TBK
|
Zo ben weer terug van SH, het was gewoonweg weer bagger met de Wind.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo ben weer terug van SH, het was gewoonweg weer bagger met de Wind. Kom op Frank, Frank zegt dat het weer top was. zie Ps Theo ...Er waren vandaag ook weer genoeg 9 mtr kites op het water jij kon dus ook makkelijk met je 10 mtr varen Heb dus niks gemist..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey jongens weer effe een paar familie dagen verdient word mooi heb al gekeken weekend word bijna niks dus effe doorwerken ben ik zondag bijna klaar 4 dagen wat een tiran 2 bakkies koffie en meteen weer door
|
|
|
Gerard
Gast
|
Met 11 waroo was het goed te doen in wijk. Had er op gegokt dat het net genoeg was en dat was het ook. Super weertje ook!
Ik was vanaf 17.30 uur op Wijk met mijn Waroo 11 maar vond het te weinig om lekker te kunnen varen. Veel sinussen en voor de wind varen. Maar goed, alles beter dan werken!
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Zo, toch wel even lekker gevaren! Groot board 9meter! 4 uur op het water gestaan, met dank aan arctic monkey en niels!
|
|
|
Arctic_Monkey
|
haha toch je 9m gepakt op naar de volgende keer dan maar.. zeker nog 2 weken rust houden
|
|
|
TableTopje
|
Heb van 16.00 tot 18.30 heerlijk op wijk kunnen varen met m''n Nenemsis 12... Was echt heerlijk met het zonnetje er bij!!!! @Laurens: Thanx voor de foto's!!!! Zitten echt hele mooie bij!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ben net weer terug van Schellinkhout en het was (alweer) top ,weer heerlijk gevaren in het zonnetje met mijn 12 mtr ,het waaide zo,n 20knp .. echt weer een heerlijk dagje Had dus gewoon moeten gaan. Ik had geen zin om voor Jan l..l te rijden dus achteraf ???? Daarom was het ook nog eens lekker rustig op Schel... mijn zoon heeft er nog een filmpje van gemaakt ... Mooi filmpie Frank Welk progamma gebruik je ?????
|
|
|
Giertje
|
Hoi kitekings. Ik zal me even voorstellen Ik ben Jan de Gier en ik wordt binnenkort 46 jaar. Ik werk als inspecteur bij de belasting. Nu is een gier niet de mooiste vogel maar ik ben nog niet zo oud en lelijk als Ger, waar jullie me voor aan zien. Wat me trouwens wel opvalt is dat jullie thuis niet zoveel te vertellen hebben als aan de waterkant. zelfs DE BEUN moet klussen als de vrouw dat wil en mist daar door twee mooie kite dagen (maar ja hij mag dan ook een weekje naar El gouna) Ik ben trouwens gister voor het eerst na zee geweest (Egmond) en ben zo dom geweest mijn Cabrinha boardje kwijt te raken hij zal wel ergens aan spoelen. Als iemand hem toevallig vindt wil je me dan bellen 020 5233400 alvast bedankt
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wat me trouwens wel opvalt is dat jullie thuis niet zoveel te vertellen hebben als aan de waterkant. zelfs DE BEUN moet klussen als de vrouw dat wil en mist daar door twee mooie kite dagen (maar ja hij mag dan ook een weekje naar El gouna) En Zo Is Dat !!!!!! allegaaaaaaar onder de plak praatjes vullen geen gaaatjes Ken je ook niet maar denk dat Frank gelijk heeft ben jij Ger de zingende (ex) badmeester ?????? Wie is de Gier ????? stuur al u goede oplossingen naar kite high postbus 1000 in schellinkhout De winnaar gaat er vandoor met een reisie naar el Gouna gesponsord door Bein bedrijf de Beun uit Amsterdam (voor al UW beuntjes en andere zaken) Had ik bijna een gratis reisje gehad van de Beun Mooi kl...te van je boardje trouwens shit happens
|
|
|
|
onderaqua
|
Jammer Gier ,van je boardje ,misschien heeft Frank er nog wel een voor je. Ik weet dat Ger ze ook wel eens maakt . Hij zit vaak op schell en is een van de mannen met grijs haar. Hij vaart volgens mij met Best.
Succes
ps ik heb nog gebeld maar je bent steeds in gebrek.Telefoonrekening niet betaald???
|
|
|