|
@LaurenS
|
Kom morgen misschien ook wel ff langs na mijn werk.Even actie pica's schieten.Schoudertje voelt al aardig goed ,met dank aan mijn fysio. Dus over een week of 4 het water op.Schiet al op
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgenochtend nog mensen naar Schellinkhout..? Ik ben er vanaf een uurtje of 10.00 ..
|
|
|
|
WendyH
|
Ik ben er morgen denk ik ook rond 10.00 hoop de 7 weer even uit te laten
|
|
|
360
|
Viel spass morgen, ich muss arbeiten!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb effe gekeken rest van de week niks dus ga morgen varen uurtje of 2 ben ik er ga niet weer hele week wachten
|
|
|
Gerard
Gast
|
Hoezo de hele week niks?
wo do vr za zo Zonneschijn (%) 40 50 70 50 30 Neerslagkans (%) 60 40 10 30 50 Neerslaghoeveelheid (mm) 2 0-1 0 0-1 0-4 Minimumtemperatuur (°C) 9 10/12 7/10 8/10 9/12 Middagtemperatuur (°C) 16 15/17 16/19 18/20 18/21 Windrichting W NW N NO NO Windkracht (bft) 4 4 4 4 3
Tot zaterdag lijkt er genoeg te komen om te varen.
|
|
|
|
Stanley
|
geniet er van zit helaas zonder vervoer.
|
|
|
To
|
waar woon je?
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Gezocht: Iemand met wie ik mee kan rijden! Ben om half 4 ready to go, kan ook de trein naar beverwijk pakken! ben ik daar om 4 uur!
Help mij niet deze perfecte dag te missen!
|
|
|
KiteFEEL
|
Schellinkhouttttttttt!!! Morgen Wijk aan Zee. Vrijdagmiddag Warder, zaterdag en zondag OOOOK!!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Heb weer een lekkere ochtend sessie gehad op schellinkhout begon om 10..00 met slechts 3 man op het water..een een strakke zuid /westen wind ... moest helaas om 12.45 stoppen om te werken ,voor de mensen die vanmiddag nog gaan veel plezier.....en neem een kleine kite mee want het waait aardig ..
|
|
|
|
Stanley
|
waar woon je?
Lelystad maar buiten een vervoersprobleempje moest ik ook nog werken. Hopelijk morgenmiddag gewoon een thuis wedstrijdje met NW wind
|
|
|
Retard
|
Wie gaat er morgen kiten ???
|
|
|
360
|
waar is de wind dan morgen?
|
|
|
|
Retard
|
Teletekst geeft NW 4 Dus IK heb nog hoop , maar het zal wel alleen in me onderbroek komen
|
|
|
|
|
To
|
ik vond het eigenlijk heeel erg meevallen met de beginners, ik was er pas om 3 uur dus ik weet niet hoe eht ervoor was.... heerlijk gevaren met de 10 meter de hele dag, en dikke sprongen gemaakt.! Echt een top dag.
|
|
|
Gerard
Gast
|
De zwakke noordoostenwind wordt geleidelijk overwegend matig, aan de kust in de middag lokaal vrij krachtig, kracht 5. Het zou kunnen dat het nog wat wordt.... Wie straks bv naar Edam?
|
|
|