|
Gerard
Gast
|
Als het daar waait belt hij mij en ga ik daar heen Stuur ff bericht voordat je gaat of bel me (zie pb voor 06)
|
|
|
Gerard
Gast
|
Zo zit ik niet voor Jan l...L 2 uur in de auto 2 uur????? Rij je in een Canta ofzo?
|
|
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Zou je zwager ook eens moeten proberen. Wie weet mag ie dan alsnog mee Wie moet er dan de hond uitlaten ??? Je zus! Hij rijdt nu richting medemblijk, zodra het er waait gaat hij bellen
Laat ie ook ff naar Edam rijden, da's voor mij dichterbij.
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Voor 13-14 knopen rij ik niet helemaal van Amsterdam naar Medemblik. Ik ga ff met Beun bellen of hij meegaat naar Edam.
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Beun net gesproken. Voor 13 knopen rijdt hij ook niet naar Medemblik. Ik bel straks ff met Intofun of het in Edam waait.
|
|
|
PeeWee
|
Nog een uurtje werken en dan kan het waaien gaan beginnen See joes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik zie het al ..het is vandaag niet de moeite om te gaan ..hopelijk morgen meer .. Ik ben dan weer op Edam..
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Mensen wat raden jullie mij aan voor morgen: Medemblik of Enkhuizen? Medemblik ben ik al een aantal keer geweest maar Enkhuizen niet, en er gaat iemand mee die wind kijken. Waar kan ik beter ga kiten?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Haring Harry had het er weer druk mee vandaag.. Koop een Flysurfer van 20 meter kan je altijd het water op soepkip. Ja ja we weten je antwoord al. Mot jij je hond niet uitlaten....pffffffffff verzin eens iets nieuws.
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
Muiderberg was net aan te doen en zo tegen een uurtje of zes werd wat drukker Hopelijk morgen net wat meer wind
waar met NO is andijk dan goed te doen?
|
|
|
Gerard
Gast
|
misschien morgen is wel mijn trouwdag maar als ie kan ga ik zeker varen Ze heeft net een nieuwe badkamer dus jij gaat varen.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja en mooi dat ie is dus zeer zeker varen kan niet meer stuk dus volgens jaar texel gaat er ook zeker komen
|
|
|
TBK
|
Jazeker heerlijk gevaren, nadat ik je belde ben ik meteen het water opgegaan en heb tot 17.00 uur gevaren.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Dit topic heet toch ; Noord Holland waar gaan we BEULEN Beulen je weet wel overleven..
|
|
|
@LaurenS
|
Ghehe ,ja idd.Anders had het wel Noordholland ,waar gaan we cruisen geheten
|
|
|