arvidnl
|
was in het begin van de middag bezig met mijn oranje waroo 9.later die middag toch maar mijn bularoo 13 gepakt.hij is über roze dus dat kan niet missen. waar vaar jij dan mee Molliebollie ? Aha... ik stond met een rood-zwarte f-one tribal 1 13m2. Volgens mij stond jij ook nog even met je waroo op het kommetje toen ze daar achterin aan het lessen waren, toch? oh , oke dan heb je idd wel bezig gezien,Ik ben niet op het kommetje geweest.Was mij iets te klein en te druk.Geef mij maar lekker de ruimte!haha :DWas wel nog iemand met een oranje waroo 11 bezig misschien dat hij op het kommentje bezig is geweest?
|
|
|
franco
|
staat nu genoeg wind in enkhuizen, kom later op de dag ook eerst wat verplichtingen.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo te zien waait het weer. Ik wacht nog heeeel even, tot mijn auto weer beschikbaar is.. Ga denk naar Enkhuizen.
|
|
|
TBK
|
Zal ik toch mijn boardbag weer moeten uitpakken voor de vakantie van 11 juni as naar Fuerte. Of kan ik misschien een paar uurtjes onder jou ,,nieuwe aanwinst" gaan hangen Theo ? Ziet er goed uit Theo, have fun and keep it in the air ! ps. Eerst nog even wat dingen inslaan voor de vakantie, daarna kom ik nog wel even naar Enkhuizen vanmiddag.
|
|
|
Teigetje
|
Nog effe een lunchpakketje in elkaar flanzen en dan kom ik naar Enkhuizen. Als het daar niks is gaan we op zoek naar de wind.`Edam ofzoow
|
|
|
TBK
|
staat nu genoeg wind in enkhuizen, kom later op de dag ook eerst wat verplichtingen.
Verplichtingen: Hond uitlaten ? Uit eten met het het vrouwtje ? Klussen in en om het huis ? Of mag je gewoon niet weg van je meesteres !
|
|
|
TBK
|
Nog effe een lunchpakketje in elkaar flanzen en dan kom ik naar Enkhuizen. Als het daar niks is gaan we op zoek naar de wind.`Edam ofzoow In Enkie is zat wind Theo, net even moeders aan de telefoon gehad, die woont op ca 200mtr van de lokatie(aan de dijk) dus dat zit wel goed !
|
|
|
360
|
Gents, Veel plezier Ik hoop aan t einde van de week weer te beulen! @ Laurens Goed je te zien in de gym Je komt in juli dus extra krachtig terug!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
IHet waait al goed hier in Purmerend , en volgens mij (betrouwbare) weersite gaat het in de middag alleen nog maar iets harder waaien .. ik ga nu ook rijden ...moet nog even kijken waar ik heenga ..Enkhuizen lijkt mij ook wel weer eens leuk ...
|
|
|
Molliebollie
|
was in het begin van de middag bezig met mijn oranje waroo 9.later die middag toch maar mijn bularoo 13 gepakt.hij is über roze dus dat kan niet missen. waar vaar jij dan mee Molliebollie ? Aha... ik stond met een rood-zwarte f-one tribal 1 13m2. Volgens mij stond jij ook nog even met je waroo op het kommetje toen ze daar achterin aan het lessen waren, toch? oh , oke dan heb je idd wel bezig gezien,Ik ben niet op het kommetje geweest.Was mij iets te klein en te druk.Geef mij maar lekker de ruimte!haha :DWas wel nog iemand met een oranje waroo 11 bezig misschien dat hij op het kommentje bezig is geweest? Klopt.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik wacht nog heeeel even, tot mijn auto weer beschikbaar is.. Ga denk naar Enkhuizen Vrouwe je kan beter kippe houwe !!! Hoe was tie ????? Top sessie met je nieuwe kite of heb je voor jan l...l gereden ???
|
|
|
zwafra
|
Richard lekker gewerkt ? ....je heb niet veel gemist vandaag ,ik was vanmiddag op Enkhuizen maar het was niet zoveel .... ik kon net met mijn 12 mtr een beetje cruisen . Ben benieuwd hoe het vanmiddag op Edam was volgens mij waaide het daar (weer) harder.. p.s Theo zijn nieuwe kite ziet er mooi uit ...nu kan hij ook weer met 10-15 knp varen..
|
|
|
@LaurenS
|
Idd op Edam waren ze lekker bezig.Knopie of 18-20,wel pal aanlandig vroeg in de middag en choppie.Later ging ie nog harder aan Maar ja het blijft kijke,kijke,niet kiten . Nog een paar weekies na de nodige krachttraining Kan nie wachte
|
|
|
zwafra
|
Ja ..Peter nog een paar weekjes revalideren dan kan jij ook weer onder je kite hangen... Dus ik had toch weer naar Edam moeten gaan ,daar waait het altijd gewoon harder dan Enkhuizen.. p.s Peter had jij nog mooie fotos van mij ? zou je die nog naar mij toe kunnen mailen b.v.d...
|
|
|
@LaurenS
|
Hoi Frenk,ik heb er een stuk of 45 naar je toegestraald.Als je er meer wilt hoor ik het wel.Ik heb er totaal circa150 van je.Dat heb je als je je vinger op de afdrukkert houdt Trouwens, vandaag heb ik mezelf een mooie motort kado gedaan,heb mijn oude ingeruild
|
|
|
Teigetje
|
Lekker motortje Peter Vandaag me Rise uitgelaten in niet al te beste omstandigheden wind was aan en uit maar als ie aan was ging hij echt lekker, dus dat komt wel goed. Kite heeft een stuk mider bardruk als de Nemesis en dat is wel lekker relaxt. Moet nog effe uitvogelen welke instelling ik het beste vind, had het idee vandaag dat ik de stuurlijnen iets te los had staan.
|
|
|
zwafra
|
Wohh...wat een mooie bike Peter ...echt een toppertje (BMW) heel veel plezier en veilige kilometers ermee... En ik heb de foto,s ontvangen ..Bedankt ( als je er nog meer van me hebt stuur maar door..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey gabbers hier een mailtje uit lemmer waaide hier als de kelere en heb genoeg kiters gezien maar was aan het shoppen dus kon even niet was gezellig in heerenveen morgen ben ik er weer maar weet niet of het kan gr hans
|
|
|
Erwin
|
Het word hem niet vandaag denk ik.
|
|
|
360
|
Peter, Vette bike Binnenkort weer kracht trainen en beide schouders belasten. Dan hang je in juli weer aan de DOS PS vrijdag bij weinig wind hang ik aan de gewichten op ons krachthonk
|
|
|
|
Langbeest
|
Dat jullie dat allemaal nodig hebben zeg.......
|
|
|
Teigetje
|
Zo weer effe een paar spiertjes wakker gemaakt, en een stukkie gejokt .. Voel me weer topfit, als een jonge god, een adonis van 25
|
|
|
|