Erwin
|
Ik denk het wel, er komen alleen buien aan.. Met kans op onweer.
|
|
|
Retard
|
18 knopen hahaah net een stootje zeker
|
|
|
|
Erwin
|
Als je verder kijkt bij vliegerweer.nl dan zie je dat de rest allemaal net knoop is. Op hanglos het zelfde.
Gaat er nog iemand ik weet niet of ik die gok ga nemen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Als je verder kijkt bij vliegerweer.nl dan zie je dat de rest allemaal net knoop is. Op hanglos het zelfde.
Gaat er nog iemand ik weet niet of ik die gok ga nemen.
Twijfel ook nog, waar ga je heen ?
|
|
|
Erwin
|
Schellinkhout word wel 13 knoop aangegeven. Denk dat ik even ga kijken want hier(purmerend) waait het bijna niet..
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
altijd kl*te zo'n net niet dag.. twijfel twijfel
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ben net terug van Schellinkhout heb ruim 2 uurtjes met mijn 12 mtr gevaren ,het was niet top ...maar voor een zonnige zondag middag was het best lekker....het was overgens ook niet erg druk op schell...zo,n 10 kiters .. Ik heb het wel vaker gezegd ..vertrouw niet teveel op de weersites die zitten er regelmatig naast met hun voorspellingen ...
|
|
|
Erwin
|
Vandaag heerlijk me nieuwe kite kunne uitproberen. Echt een top kite, was voor mijn echt perfecte wind!
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hoorde vanavond van een collega dat er bij Korwederzand en Makkum flink gekite werd.
|
|
|
|
Erwin
|
Word het zo nog wat? Edam michien?
|
|
|
Marsie
|
weinig woei @ Hans backroll loepende flippende zwingende fluitende beunende gillende kerel jIAAAAAHH check mail.
|
|
|
|
Idefixe
|
Gaat vanself wel weer goetkoomen risjart
|
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ohoh, beulen in de gym... Lekker gegolfsurft vandaag. Golven waren niet heel hoog, maar leukere training dan de gym!
@ 360, waveboardje al gevaren, hoe bevalt het?
|
|
|
360
|
emiel, Inderdaad heb ik er al op gevaren: 5 minuten toen was de wind weg! Dat gijpen is helemaal nie makelijk( voor mij dan ) Ik hoop snel op wijk een keer te varen! Hopelijk tot snel!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He Emiel, Hoe is eigenlijk met jou boardje afgelopen na het Texel avontuur Heb je hem nog bij de verzekering kunnen claimen oid. En je pak was natuurlijk ook naar de knoppen..
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Haha, tja.. nu je er over begint! Verzekering nog niet gedaan, maar ben wel van plan mijn vinnen en mijn reparaties op de verzekering te zetten. Boardje is erg netjes gerepareerd en staat nu te koop, ben alleen bang dat niemand hem wil hebben! En die paar gaten in mijn pak zijn wel lekker met deze zee temperatuur, 17 graden! Misschien toch maar een zwembroek over het pak aan Heb het meeste wel kunnen lijmen met speciale neopreen lijm, maar lijkt wel meer water door te laten alsnog! Kunnen we vrijdag weer is echt varen op Wijk of Ijmuiden?
|
|
|