(HJ) MINI-ME
|
I love WIJK .Superdaggie met zon en 20 knopies gehad Damn...verkeerde keuze gemaakt. Ik had om 10.15 naar buienrader gekeken en het leek er op dat Mirns de beste papieren in handen had. Heb idd ook de hele dag zon gehad maar de wind was het net niet
|
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
vanmiddagvrij en hopen dat er op schellinkhout wat wind staat, vriendin van mij wou daar graag heen, om te oefenen! Was zelf liever naar scheef/ijmuiden gegaan
|
|
|
|
@LaurenS
|
Het waait flink door met een dikke 6 bft dus dat wordt feest
|
|
|
Gerard
Gast
|
Gisteren een avondsessie op IJmuiden gemaakt. De dikke 6 bft van Peter was toen (om 19.30 uur) al flink ingekakt. De 9 was eigenlijk te klein (en uiteraard was ik te lui om ook nog eens de 11 op te pompen ) maar desondanks toch Best lekker gevaren.
|
|
|
@LaurenS
|
Jammer dat je wat later was, een superdaggie met de 7m2.Mooie bakken met golven trouwens .Vandaag naar schell denk ik en morgen weer naar Ijmuiden
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Noord-West op Schellinkhout? Wie gaat er vandaag nog en waar heen?
|
|
|
Keut Local
|
@ mini-me, schellinkhout met NW is vlagerig, dus dat is niet echt top...ik was van plan richting zee te rijden...Ijmuiden is met NW goed!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Daar zat ik ook aan te denken maar moet in de avond weer een beetje optijd terug zijn en die files houden mij dus een beetje tegen
|
|
|
Retard
|
jullie hebben zeker alle wind in spaqanejis geen zuchtjee
|
|
|
Gerard
Gast
|
Op IJmuiden is het op dit moment pal west.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
op schel werd ie na 11.30 steeds meer aan/uit wind met vlaagjes daarvoor was ie redelijk....
|
|
|
Keut Local
|
Heb heerlijk gevaren op Ijmuiden...zonnetje en wind en door een niet gelande kiteloop staat me nek ook weer recht @ mine-me, ik kom uit de richting Hoorn en was met een uurtje thuis dus was goed te doen...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik ben van 12.00 t/m 15.00 uur op IJmuiden geweest maar het was hem net niet.... wat een fuck zooi de laatste paar dagen Idd geen file gehad want was weer voor de file thuis
|
|
|
@LaurenS
|
Het begint droog te worden,zo maar even op Ijmuiden knallen 14 m/s,even de 8m2 jekyll kietelen
|
|
|
Gerard
Gast
|
Er staat genoeg wind om 'm te kietelen. De windsnelheid 10m. op 10 juli 2009, 12:20 uur is 13.0 m/s De windstoot op 10 juli 2009, 12:20 uur is 16.4 m/s Have fun en denk om je schouder.
|
|
|
Bossy
|
review rhino 09 online
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat ik me altijd afvraag, hoe weet je dat het vlagerig is/wordt ? Dat vind ik echt sch**tirritant Vanmiddag dus misschien nog even op Schel.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Schel? Het is nu Zuid en het wordt Zuidwest. Lijkt me niet oke voor Schel. Buienradar verwacht dat de kust om ca 13.00 uur vrij van buien is. De wind is de laatste anderhalf uur al aan het aantrekken. Mijn verwachting: we gaan lossssss! Wie naar Wijk of IJmuiden?
|
|
|
@LaurenS
|
Goedemorgen G,Ik zit te denken aan Wijk. Ivm het hoge Zuid gehalte misschien een keer bij de bunker kijken? Anders wordt het wel erg vlagerig bij de pier.
|
|
|
360
|
@Laurens Peter, ben je weer aan het knalluh. heb je een nieuwe kite?? goed werk hopelijk tot snel
|
|
|
TBK
|
Ik ga naar SH, moet effe kijken hoe het gaat met de hechtingen in mjn hand of ze alweer een beetje belastbaar zijn, ik kan het gewoon niet laten met deze wind. Als je iemand met één handschoen ziet varen dan is niet Michael Jackson of één van zijn broers, maar gewoon ,,IK"
|
|
|