franco
|
hee gabbers is er nog iemand die intressen heeft in een dubbelen zonnebank voor zijn vrouw, hier staat er een in een goede staat, merk is alisun. kleur geel, top ding maar word door vrouw niet meer gebruikt, dus wie o wie maak me los voor maar 2oo euries.
|
|
|
franco
|
ps voor die 200 koop ik dan voor iedereen weer wind(hahahaaha)
|
|
|
franco
|
ben ook per gsm hier berijk baar voor, op 0629053937(en geen hijgers aub)
|
|
|
@LaurenS
|
hee gabbers is er nog iemand die intressen heeft in een dubbelen zonnebank , top ding maar word door vrouw niet meer gebruikt,
Vind je het gek,krijg je vette huidkanker van......
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vind je het gek,krijg je vette huidkanker van Klopt is uitgebreid in het nieuw geweest, schijnt zelfs behoorlijk schadelijker te zijn als je onder de 25 jaar ben, dus pleur dat ding maar op de vuilnisbelt.
|
|
|
Idefixe
|
www.medischewereld.nl Zonnebanken verhogen risico op kanker LYON - Er bestaat geen twijfel meer over: zonnebanken en gezichtsbruiners verhogen het risico op huidkanker. Dat stellen internationale wetenschappers in een onderzoek in het wetenschappelijke tijdschrift The Lancet Oncology. Dat berichtte de BBC woensdag. Sinds 1992 noemde het Internationale Agentschap voor Kankeronderzoek (IARC) zonnebanken en gezichtsbruiners ,,waarschijnlijk kankerverwekkend''. Maar het IARC heeft zonnebanken nu verplaatst naar de hoogste risicocategorie. Het verband tussen zonnebanken en huidkanker is overtuigend aangetoond in een aantal wetenschappelijke onderzoeken, aldus het IARC in het Franse Lyon. Wetenschappers ontdekten onder meer dat het risico op melanoom, de dodelijkste variant van huidkanker, met 75 procent toeneemt bij mensen die voor hun dertigste geregeld naar de zonnebank gaan. Het IARC is een onderzoeksorganisatie die aanbevelingen doet aan de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) van de Verenigde Naties.
|
|
|
franco
|
ja ja en bedankt weer allemaal, nu raak ik dat klote ding niet meer kwijt, dan maar naar de stort.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
dan maar naar de stort. Daar doe je je medemens weer een plezier mee Franco, goeie aktie..
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
niemand het water op?
De windsnelheid 10m. op 07 augustus 2009, 18:10 uur is 8.4 m/s De windstoot op 07 augustus 2009, 18:10 uur is 10.1 m/s
|
|
|
To
|
ijmuiden ga zo rijden.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo hallo medekiters debeun is weer terug op het honk alles goed met iedereen hoop het wel en dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad met de vakantie goh goh moet effe bijkomen van al dat kitegeweld heerlijk elke dag varen in een broekie en blote voeten was wel moeilijk met dat hete zand als je naar het water moest lopen kan er weer tegen een paar weken om dan weer lekker weg te gaan naar elgouna JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dat hebben ze bijna 3 weken lang gehoord op het spaanse strand ze werden er helemaal gek van we hadden wel een leuke kiteploeg daar super gezellig staat ook op film die komt dus eerdaags uit op yutube zoals harring harrie zou zeggen zwafra zat zoals gewoonlijk weer in het zelfde huisje te wachten op de wind die dit jaar super was bijna elke dag gevaren en frank heeft weer even laten zien wat hoog springen was volgens mij riep hij zelfs een keer JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAA dacht ik hoor reuze gezellig met teigertje in de zelfde straat staan in spanje en bijna elke dag kiten richard kwam ook nog langs na een doe vakantie in frankerijk en warempel er kwam wind dus volgens mij is ie van die vloek af we hebben ook nog een kiteavond gehad op de verjaardag van SUPERMARIO lekker babbelen met een borreltje alleen laatste daggie zeg ik nog een rakkie en dan inpakken hoor ik een klappie hoog in de lucht en valt mijn kite uit de lucht ik denk ventiel maar dat was niet zo bij de aansluiting van de rits geheel los geraveld en waardoor de tube kapot klapte gelukkig op de laatste dag vind het wel zonde want dit is de allerlekkerste kite word er gewoon emotioneel van zo lekker vandaag naar vdberg geweest en deze gaan hem zowiezo maken en melden aan richard van bestkites met foto's erbij want wil mijn kite weer graag terug volgende week donderdag is ie weer klaar want hij moet ook weer mee naar elgouna zo jongens da's zo'n beetje mijn verhaal komt nog meer maar dat hoor je wel weer op de kitespot hopen dat het nog wat word deze week groetjes debeun
|
|
|
Giertje
|
Hoi Hans zo te lezen heb je een top vakantie gehad. Jammer dat je kite het heeft begeven maar misschien stel je te hoge eisen aan je materiaal. Trouwens de nieuwe Nemesis 2010 is uit. Midden volgende week komt er weer wind en kan je het zout er uit spoelen op andijk of schel. Hopelijk kan je met je smaakmaken de teksten kitehigh weer wat tot leven brengen.Tot op het water
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey giertje alles goed zelf nog weggeweest ? ben er nog niet helemaal zit nog op de camping maar ben volgend weekend weer terug op de thuisbasis heb net gekeken op de site van best mooie kite de nieuwe nemesis maar ben zeer tevreden met mijn 12 mtr wil hem wel nog een jaartje varen als het kan de aanhechting van de rits op de kite is losgegaan waardoor de bladder eruit is gekomen en is geklapt denk zelf wel dat het garantie is maar hoor het wel kite is 8 maanden oud wel veel gebruikt laatste tijd maar moet ie tegen kunnen vind ik hij is volgende week weer klaar dus kan ie weer het zoete water in gr gier spreek je nog wel
|
|
|
360
|
Beun goed dat je terug bent, wie weet komt er wat meer wind hier ! KNMI om 19:15 LT wind BECMG 0808/0811 34011KT SCT025 (tussen 10 en 13 uur wordt de wind NW met 11 kts op schiphol) Dat betekent altijd een knoopie of 2 meer aan zee. Dus voor alle prutsers zoals ik, die ook met 13 knotsen hun kite willen oplaten (zeker na 2 weken wind stilte). morgen naar Ijmuiden en neem je allergrootste kite mee
|
|
|
Tim_GTS5
|
Tot morgen dan, ben er met me grootste kite 10m blauwe evo.
|
|
|
360
|
ik zie dat de KNMI er al weer 2 knopen vanaf heeft gehaald hopelijk komt er nog wat thermische wind. ik heb mijn spulletjes klaar liggen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hansie weer lekker thuis ...nog een beetje vermaakt in Frankrijk ?.. Heb je de kitefoto,s al gezien die George heeft gemaakt ze staan op : http://picasaweb.google.com/george.ysendoorn/KiteSurfingLaBallena# Ik hoop dat we deze week weer kunnen gaan varen op het zoete groene water ... heb er wel weer zin in ..ik sta al weer een week droog. Vanaf woensdag wordt er weer wat wind verwacht.. Ik hoop wel dat je kite weer snel is gerepareerd .
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb me zeker nog vermaakt in france kite zou donderdag al klaar zijn begonnen weer over inverten bij de firma en ik begon weer over alieens de stiksels zijn losgegaan bij de rits dus volgens mij hoef ik niet alles te betalen beetje coulance moet wel een hele nieuwe le bladder in trouwens is niet meer te maken laat ook een paar kleine beschadigingen maken dan is ie weer als nieuw spreek je nog wel gr hans mooie pica's trouwens
|
|
|
|
bredo
|
Had gisteravond ook mijn handen vol.........maar niet aan een kite ha ha!!
|
|
|
kitertjuhNL
|
Ook weer terug in Nederland. Echt een prima vakantie gehad daar. Hans wat is jouw youtube account naam ben nog zeer benieuwd naar de video
|
|
|
@LaurenS
|
Woensdag nog mensen naar schell?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
wat denk je zelf????
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Ik hoop het eigenlijk niet, heb graag een beetje de ruimte.
|
|
|