Haring High Richardt
|
Nog gasten vanavond voor een avond sessie op Schelwoudie als de buien en omweer natuurlijk over zijn en er geen donkere luchten zijn. Safety first en ik wordt ook al een dagie ouder Voorlopig blijft het de eerste 2 uur droog op schel volgens de buien radar Guru geeft tot 22.00 uur een aardig windtje tot een 28 knoopies
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ik koers op morgenmiddag op Wijk bunker. Verwachting is ZW4/5 met zon en 21 graden dus dat ziet er aardig uit. Hans heeft vanmiddag zijn nieuwe Nemesis bij Vd Berg opgehaald en komt morgen misschien ook die kant op. Gezellie!
|
|
|
360
|
Pimp G Ik wil morgen ookj
ik denk dat ik vroeg van de partij ben, 11.00 waarschijnlijk
Bunker is het??
greetsz
|
|
|
Gerard
Gast
|
Bunker it will be, maar pas in de middag vanaf 14.00/15.00 uur. Ik vaar met een Waroo 11 (rasta) of Waroo 9 (rood-zwart). Of niet als 't te weinig waait.
|
|
|
Langbeest
|
Ik denk dat ik morgenmiddag ook maar eens naar de bunker ga.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ben morgen ook vrij.. maar weet nog niet waar ik heen ga .. Wijk of Schell... Voorkeur voor Schell ...want ik heb een hekel aan zand Het hoeft niet zo te zijn dat het aan zee harder waait .
|
|
|
Keut Local
|
Vanmiddag voor de buien lekker kunnen kiten op S`hout. En iedereen ging ruim op tijd het water af voor dat het echt los ging. Zo hoort `t! Complimenten!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo net mijn nieuwe kite opgehaald super kleurtje paars zelfde als mijn 8 mtr hartelijke dank voor de goede service van vdberg en best kites wil morgen zeker varen en zou ook wel naar schell willen maar denk dat het te weing is ik hoor het wel in ieder geval morgen weer JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
onderaqua
|
was vanmorgen op schell veel mooie babes maar geen wind.morgen misschien met wat minder babes maar meer wind
|
|
|
|
TBK
|
Misschien veel babes + veel wind = Swoody!! Haast je niet Leon, pas na een uur of 12 neemt de wind toe tot ca. 15 knp !
|
|
|
360
|
Frank, waar heb jij demeeste wind in de forecast??
Wijk of schellie?
|
|
|
|
360
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
De windsnelheid 10m. op 21 augustus 2009, 09:50 uur is 8.5 m/s De windstoot op 21 augustus 2009, 09:50 uur is 11.1 m/s De wind is zuidwest. Ik ga straks (loop van de middag) naar Wijk bunker.
|
|
|
360
|
jezus, ik let even niet op en er is wind... even kijken of de wind beklijft ...
|
|
|
Gerard
Gast
|
even kijken of de wind beklijft ... Komt wel goed, kijk maar naar de grafiek.
|
|
|
Langbeest
|
Waarom eigenlijk bunker met ZW en niet pier.??????
|
|
|
TBK
|
Frank, waar heb jij demeeste wind in de forecast??
Wijk of schellie?
Ik ga zo naar SH, regen komt hier nu in Hoorn nog met bakken uit de lucht, maar het waait wel. Ik denk dat SH beter is als die natte zandbak in Wijk.
|
|
|
Langbeest
|
Wijk is de hele dag al droog
|
|
|
Haring High Richardt
|
Waarom eigenlijk bunker met ZW en niet pier.??????
Bunker is korter lopen met je zooi en bij de pier kan de wind door de pier nogal vlagerig zijn
|
|
|
|
Langbeest
|
Oke duidelijk. Ik ben alleen niet zo blij met die parkeerplaats. Mijn auto is daar al eens een keer leeggehaald vandaar. Met de vlagerigheid valt het volgens mij wel mee doordat je nu toch meer naar rechts moet lopen ivm, de regelgeving. Het is wel een stuk verder lopen daar heb je gelijk in.
|
|
|