Haring High Richardt
|
Broek is gesponserd door de Beun (Hans) i.v.m. mijn 50 ste verjaardag
Was eigenlijk nooit zo,n broekenman (vond het eigenlijk allemaal mietjes) maar als ik hem aan heb voel ik me toch gelijk 32 jaar jonger
Dat is je dan ook aan te zien. Denk dat ik ook maar zo'n broek moet halen. Mot je ff naar Spanje rijden want ze komen uit de Baai van Rosas inclusief doodskoppen Je ben wel weer makkelijker herkenbaar op de foto,s
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Je ziet er weer top uit Richard ...mooie foto,s . En met die broek lijk je echt een stuk jonger..en je surft ook nog een als een "jonge god"... : De komende dagen ziet er niet goed uit weinig wind voorspeld ... maar dat vind ik even niet erg want de jaarlijkse DAM tot DAM loop is zaterdag (avond) ...en ik doe ook weer mee (voor de 8ste keer)... Nog meer KItehighers die meelopen ???
|
|
|
Gerard
Gast
|
Hé Frank, veel plezier en succes!
|
|
|
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Zag net op kiteforum een filmpje van een stel landboarders! Zeker het bekijken waard! https://vimeo.com/6499542 ( kitehigh_kitesmiley) Die is zeker goed; stond ook al op vliegerforum.nl en flyboarden.nl. Meestal druk ik flyboardfillumpies weg maar deze is zekers de moeite waard!
|
|
|
zwafra
|
ja natuurlijk Richard . .vorig jaar liep ik hem in 1.18 min.(16.1 km) dit jaar hoop ik er nog een paar minuutjes af te halen...
|
|
|
PeeWee
|
Die Zwafra, Bikkel. Ik doe maar weer eens niet mee met de Dam tot Dam. Verbeter mijn beste tijd toch nooit meer (1.04) Volgend jaar staat de marathon van Amsterdam op mijn wenslijstje. Succes Man. Ga straks mijn vrouw aanmoedigen, die doet de avond versie van de Dam tot Dam. See joes
|
|
|
zwafra
|
Heb ik ook gedaan de Dam tot Dam by night...ben net terug .. mijn tijd is net als vorig jaar weer 1.18 uur . Nu kan ik me weer helemaal op het kitesurfen concenteren ... het ziet er voor de aankomende week weer wat beter uit .. dinsdag kunnen we weer varen....
|
|
|
PeeWee
|
Mooie tijd zwafra,
Mijn vrouw vond de dam tot dam gisteren ook erg geslaagd.
Inderdaad dinsdag weer lekker kiten. Kan ik hopelijk mijn nieuwe board uitproberen (North Freestyle Fish).
See joe.
Zit nu naar RTV NH te kijken. De mannen raffelen net de eerste vijf kilometer af in 14 minuten!!!!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
mijn tijd is net als vorig jaar weer 1.18 uur Respect hoor Frank. Bij een kwartier hardlopen hangt me tong al uit me bek denk ik. Ik loop nooit hard
|
|
|
|
|
zwafra
|
Richard "'feestbeest " denk een beetje aan je lever ... waar ga je varen MINE-ME kom je ook weer eens naar Schellinkhout..
|
|
|
mocem
|
ik ga dinsdag ook weer proberen om rond 12 uur weg te gaan zonder af te prikken. denk dat ik dan een keer naar de bunker ga. ben daar nog nooit geweest. heb je daar ook zoveel last van stroming net als in castricum.
Gr, marco
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Het is dinsdag Zuid-West en zat eigenlijk aan de Noordzee te denken. Richard "'feestbeest " denk een beetje aan je lever ... waar ga je varen MINE-ME kom je ook weer eens naar Schellinkhout.. Het is dinsdag Zuid-West en zat eigenlijk aan de Noordzee te denken. We hebben in iedergeval weer opties genoeg. Gaan jullie naar Schell?
|
|
|
arvidnl
|
Hey zwafra,
heb de dam tot dam ook zaterdagavond gelopen. helaas was ik voor het donker binnen dus van de verlichting onderweg heb ik niet veel meegekregen.maar met een tijd van 1.16.29 ben ik erg tevreden. nu op naar de 1/2 marathon van amsterdam volgende maand!ga jij daar ook aan meedoen?je moet toch wat doen in de dagen dat er geenwind staat!whahaha
|
|
|
Langbeest
|
Dinsdag ben ik ook vrij (tenminste tot nu toe). Ga waarschijnlijk wel aan de kust. Wijk Pier ofzo
|
|
|
zwafra
|
Hey zwafra,
heb de dam tot dam ook zaterdagavond gelopen. helaas was ik voor het donker binnen dus van de verlichting onderweg heb ik niet veel meegekregen.maar met een tijd van 1.16.29 ben ik erg tevreden. nu op naar de 1/2 marathon van amsterdam volgende maand!ga jij daar ook aan meedoen?je moet toch wat doen in de dagen dat er geenwind staat!whahaha
Ja dat is het nu net ..als er geen wind staat is het wel leuk een beetje lopen ,maar als het waait dan ga ik liever kiten .. je heb wel een nette tijd neergezet .. p.s Ik ben dinsdag om een uurtje of 15.00 uur op Schell..
|
|
|
Idefixe
|
vandaag iemand overleden bij de Dam tot Dam loop. Da's dan weer zwaar minder dan.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dinsdag ben ik ook vrij (tenminste tot nu toe). Ga waarschijnlijk wel aan de kust. Wijk Pier ofzo
Erwin.. Laat waar weten hoe laat en waar. @ Tom.. Dat hardlopen is levensgevaarlijk. Regelmatig vallen ze dood langs kant van de weg. Ik probeer mijzelf ook 2x in de week te motiveren @ Teigertje.. Ik dacht dat ik tijdens het kijken van Studio Sport een gast met een tijgeroutfit over de finish zag komen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ben er ook dinsdag weer op SH vanaf 17:00
|
|
|