|
MEGALOOPBEUN
|
ben morgen lekkel vloeg vlij uurtje of 12 ga richting schellie nog meer leute morgen nog effe knallen voor vertrek
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hans ..ik ben er ook op Schellinghout.... ik probeer er ook om een uurtje of 12.00 te zijn maar dan moet dan wel even wat regelen op mijn werk ...anders ben ik er pas om 15.00 uur .. see you
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik ben ook nog steeds aan het twijfelen. Volgens watersport blijft het langs de Noordzee waaien maar op het IJsselmeer is het idd na 15.oo afgelopen. Nog even afwachten dus
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
volgens mij blijft het gewoon waaien krijg straks 8 dagen zout water dus voor nu nog effe zoet hey jeroen heb je mijn nr gepbt see you saterday JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Tsjesusss!.... mot er niet gewerkt worden????!!!!En ik maar zwoegen (Maareh....nog 3 broodtrommeltjes....en dan FUERTEVENTURA!!!! ) Have fun mannuh!!
|
|
|
Dirkie
|
Ik zwoeg mee hoor... Maar vanavond nog even snel een paar uurtjes meepikken, als er nog woei is. Veel plezier in Fuerte!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Op dit moment, volgens mijn pc, IJsselmeer 14 knoop en Noordzee 20 knp. Wie kan er een live verschlag uit brengen? Het gaat vanmiddag verder afnemen dus de keuze voor de Noordzee wordt steeds groter.
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Maar waait het wel op het IJsselmeer? Volgens de windsites staat er maar 14 knp en hier op Horst, waar ik dus woon, staat er ook bijna geen wind. Richard..kun jij zien hoe het op het IJsselmeer is op dit moment?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik zit hier in Amsterdam met een mooi uitzicht over het IJ maar het lijkt hier nog niet echt te waaien....zit te twijfelen om een paar uurjes op te nemen ..want de wind zou vanmiddag afnemen...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik kan het niet zien maar ik neem de gok en hier in Langedoik gaan de bomen aardig op en neer Het gebeurd regelmatig dat het op schelwoudie harder waait dan op zee. Dit baseer ik op dit forum na afloop van een kite dag wat ik hier dan op kite high lees Echter Garantie tot de voordeur en ik mot geen zand in mijn kite hebben tot elgouna i.v.m. overgewicht
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik zit hier in Amsterdam met een mooi uitzicht over het IJ maar het lijkt hier nog niet echt te waaien....zit te twijfelen om een paar uurjes op te nemen ..want de wind zou vanmiddag afnemen...
Het lijkt niet te waaien en het gaat afnemen dus jij neemt een aantal uurtjes op Nu ben ik je even kwijt
|
|
|
Chris c
|
Dat klopt ik ga ook voor schellinkhout neem de gok.
|
|
|
isomis
|
staan aardig wat files!
|
|
|
Gerard
Gast
|
De windsnelheid 10m. op 22 september 2009, 11:00 uur is 11.5 m/s De windstoot op 22 september 2009, 11:00 uur is 15.2 m/s
Bovenstaand betreft IJmuiden. Ik zou maar voor de zee kiezen.
|
|
|
360
|
|
|
|
Langbeest
|
Ik ben weg naar Wijk pier. 23 knp ik doe het ervoor. Mazzel
|
|
|
Gerard
Gast
|
Helaas, helaas, maar dat zit er niet in. Vanmiddag fyio en daarna cursus. Na El Gouna een keer afspreken lijkt me gezellig.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel op schelwoudie met de 10 meter Van half 11 tot een uurtje of 15.00 gevaren daarna werd de wind wat minder en had ik geen zin meer om de 13 op tepompen Was helegaar gesloopt dit mede veroorzaakt nog door de kermis Hoe was het op Zee ????
|
|
|
360
|
Richard, Wijk was goed. ik moest naar de Bunker omdat ik haast had... Heerlijke bries op zee en lekker klotsen natuurlijk eerst met de 9 dan met de 12
|
|
|