zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Van 12.00 tot 16.30 (goed) gevaren met mijn 9 mtr het was weer een lekker dagje ...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ivm file ben ik toch maar naar Mirns gegaan. Van 11.00 uur t/m 18.00 met de 12m2 gevaren. Wind was tussen 18-22 knoop en lekker kunnen genieten van de zon
|
|
|
|
Keut Local
|
Richard, staan die foto`s op een site? Want heb laatste tijd ook veel op M`blik gevaren, oke hoor `t wel?
Bijna naar El Gouna toch?
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was inderdaad weer lekker op schell nog 1 keertje zoet water voordat we het ruime sop kiezen top wind vandaag vanavond alles later drogen en inpakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkken
|
|
|
roeb
Gast
|
Lekker ding op die 3e foto Heb jij nog gevaren gister Mark?
|
|
|
Keut Local
|
Nee, niet gekite. Wind was wel goed maar had geen tijd!
|
|
|
mocem
|
het ziet er voor de komende week echt beroerd uit . ben bij dat ik dinsdag toch ben geweest.
|
|
|
zwafra
|
Maandag lijkt het weer wat te gaan waaien ...het ziet er( nog niet ) erg spectaculair uit maar je weet maar nooit ...Ik ben maandag nog vrij en als het waait (West ) ben ik in de middag weer op Schellinkhout..
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hond is net uitgelaten... En ga zo effe lekker nassen. Met een heerlijke blonde erbij. yyyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa... Mooi klote mannen dat het niet waait.. Maar jullie kennende vermaken jullie je evengoed wel, met sterke verhalen van de Beun over ze schoonfamilie
|
|
|
TBK
|
Laat de boel maar waaien !
Re: De KiteKings gaan naar Elgouna 26 September « Antwoord #494 Gepost op: September 27, 2009, 20:51:54 »
--------------------------------------------------------------------------------
Citaat van: Teigetje op September 27, 2009, 15:20:07 Daar was ik al bang voor. Zag op de webcam ook geen kiter.
TIP zet Haring Hai Richard op een kameel, bind hem daarop vast en stuur die kameel maar het bo sorrie de woestijn in. Moeten jullie es zien wat er gebeurt.
Helaas Theo, vanaf een uur of 4 gingen we los , thermische wind 20 knopen, vlak water, de locals kijken nu al angstig naar de kitekings, nadat de beun zijn roemruchte Beachroll Backroll Beun had gedaan en daarbij met een gigantische klap in het water terecht kwam. Super sessie tot het donker was. Daarna met de tuktuk een dodemansrit naar het hotel meegemaakt. Wij zullen het forum nog verder gaan teisteren met topsessies en veel wind !
Kitegreetz,
The KiteKings
|
|
|
onderaqua
|
Zet hem op jongens daar in Egypte, hebben jullie spelletjes mee Mens erger je niet Risk. Of monopolie om de tijd te doden. Van het Egyptische bier wordt je toch te dik. Veel wind toegewenst niet volgens Guru maar blijf hopen.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gaan er donderdag nog gasten naar Zee? Noord-West 16 knp.... Misschien iets voor IJmuiden?
|
|
|
DM2008
|
... foutje...
|
|
|
DM2008
|
Hoop dat het vandaag nog wat wordt, spullen toch maar in de auto gegooid.
Misschien naar Wijk, gisteren stond er ook een aardige 8m/s de hele dag
|
|
|
|
Chris c
|
donderdag of naar Andijk of naar zee. Ben wel de hele dag vrij.
|
|
|
zwafra
|
Volgens de voorspellingen moet je ergens in Noorden zijn ...in het zuiden waait het minder.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Morgen werken vrijdag vrij maar weinig wind Zaterdag ziet er goed uit mannen, dat lijkt me een daggie voor de zoute zee.. Moet ik me droogpak al weer aan
|
|
|
onderaqua
|
Hey Frank nog over Bonaire nagedacht. VoorjaaR ??
|
|
|
|