Yoram
|
Als het morgen een beetje meezit ga ik morgen naar The Spot, Zandvoort. Hoi!
|
|
|
|
arvidnl
|
een vriend van mij krijgt zijn 1ste les morgen op muiderberg, ga dus naar muiderberg om ff te kijken en zelf te kiten natuurlijk ipv schellinkhout.denk dat ik er zo rond een uurtje of 10 ben.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer helemaal goed op Schellinkhout ik was er om een uurtje of 11.00 en toen waaide het perfect lekker gevaren met mijn 9 mtr ... later in de middag draaide de wind iets naar W/NW en werd de wind vlagerig ...
|
|
|
Dirkie
|
Lekker @IJmuiderslag gevaren. Alleen 1 keer suf op m'n plaat, ben bang dat het in een geschreurde trommevlies heeft opgeleverd. Helemaal dizzy in de sloot... Morgen maar ff langs de dokter...
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Gaat tie Gaat Tie Gaat Tie Gaat Tie Gaat Tie Gaat Tie
Komt Tie Komt Tie Komt Tie Komt Tie Komt Tie Komt Tie Komt Tie Komt Tie komt Komtie
Draait ie Draait ie Draait ie Draait ie Draait ie Draait ie Draait ie Draait ie Draait ie
Turbo Turbo Turbo Tutbo Turbo
Iedereen bedankt voor een super week in El Gouna en met name de Beun voor het organiseren hiervan
Ps snurk (slaap) ze vanacht bij Nanch en je zal me nog missen ,snachts (als kiespijn) Nah, hij is weer terug hoor en gelijk dezelfde onzin drie keer posten Het is weer gedaan met de rust. Welkom terug Ries en nu effe wat beruchte filmpies op het net knallen he.
|
|
|
|
arvidnl
|
nee die vriend van mij heeft gelukkig zonder brokken zijn les afgemaakt gisteren.zo rond een uur of 4 viel de wind echt nagenoeg weg dus snap best dat ie gast is afgedreven. muiderberg was leuk maar met de windrichting van gisteren zit ik toch liever op schellinkhout. maar toch van 10 tot 4 lekker bezig kunnen zijn dus mag niet mopperen haha. vandaag maar weer brak aan die arbeit....
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
van hanglos: MIJN KITE die in de boom in SCHELLINKHOUT hing IS WEGGEHAALD, EN NIET DOOR MIJ..!! De buurtbewoners hebben zondagavond tenminste 2 jongens gezien, die mn kite hebben weggehaald. Respect, want dat zal niet makkelijk zijn geweest, maarrrr ik wil hem wel graag terug natuurlijk. Als je een vindersloon wilt, komen we wel uit. Want ik vind het echt knap dat hij er uit is gehaald. Het is een zeer herkenbare kite, zeker na reparatie NORTH EVO Pro 7 meter, nieuw, in US gekocht. ALVAST onwijs bedankt!Van andermans spullen afblijven blijft errug moeilijk... ik hoop dat de dader tot inkeer komt...
|
|
|
Retard
|
Post het ook even in het topic vermist,gestolen,vergeten voor extra aandacht .....
ALWEEER ZO´N GEVAL
|
|
|
franco
|
beetje jammer weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
franco
|
hee en marco, ik heb zondag nog prima gevaren. groet franky.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
hee en marco, ik heb zondag nog prima gevaren. groet franky.
je was me zeker kwijt, voor 'n tijdje. Dat kwam omdat ik een kite in mijn lijnen had gekregen die d'r niet meer uit wou, werd dus ff knopen aan de kant bij 't inhammetje.... Later nog de 12 gepakt. was wel bruut, bij thuiskomst las ik op vliegerweer dat er in de middag nog een vlaag (vlagen) was/waren van 28 knots . Ik was al zo gepowerd vond ik. Dacht dat er veel minder stond...
|
|
|
Neelis
|
Morgen wel zin om naar Wijk te gaan.. alleen even afwachten of ik de auto van mijn moeder kan lenen.. anders OV, heb niet voor niks een ov-jaarkaart;)
|
|
|
Giertje
|
De windverwachtingen zijn voor morgenmiddag niet verkeerd wel wat regen ,maar nat worden we toch wel Ik ben vanaf 13.00 uur op schellinkhout
|
|
|
franco
|
ja je was zeker een tijd zoek, tot ik er van door ging. maar is dus goed afgelopen. oftewel met een beet je knopen, en geen kleer scheuren.
|
|
|
franco
|
WEL WEER niks ALLL DIE TOUWTJES haaaahhaa, hee groet gabber.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
WEL WEER niks ALLL DIE TOUWTJES haaaahhaa, hee groet gabber.
laat die andere kite nou ook nog eens een Flysurfer geweest zijn, dubbel zoveel touwtjes....
|
|
|
Langbeest
|
Effe de mixer er over heen en voila alles weer in orde
|
|
|
DM2008
|
Iemand vandaag, dinsdag 6-10, naar Wijk of Schellinkhout?
Wijk wordt erg vlagerig volgens windguru, maar dat lees ik nergens anders. Sche l iets minder.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De windverwachtingen zijn voor morgenmiddag niet verkeerd wel wat regen ,maar nat worden we toch wel Ik ben vanaf 13.00 uur op schellinkhout Ger ,veel plezier vandaag maar voor mij zit het er vandaag niet in .... ik moet werken...
|
|
|