Wordt een jaren plan, 2013 waarschijnlijk als het meezit,
Beun heeft zoveel gefilmd !!!!!! Vliegreis uit het raampie van 5.5 uur x 2 = 11 uur film van de vliegreis Elke nacht mijn gesnurk a 7x8 uur - 56 uur Heb ik het kiten en eten nog geen eens mee geteld Mot dat allemaal gaan beijken want misschien zegt tie nog wat zinnigs
Dus voorlopig nog even geduld en moet je het met bovenstaande trailers doen
Iemand Andijk of Medemblik morgenmiddag als het waait ???
« Laatste verandering: Oktober 14, 2009, 19:58:38 door Haring Hai Richardt »
Helaas Richard ...ik kan pas later in de middag ,maar ik wacht wel even het weer af het gaat aardig waaien N/NW 6 a 7 bf....en aan de kust zelfs stormachtig ...
Was aan het eind van de middag ook nog even op Andijk. Moest weer vroeg thuis zijn, dus heb de spullen maar in de auto gelaten. Jammer, maar morgen en zaterdag weer een dag. Heb nog wel een paar foto's genomen van een Waroo 13, volgens mij van jou, Haring Hai Richard, maar ik krijg ze met geen mogelijkheid in dit stukkie tekst erbij. Jammer, maar ja.................
Heb nog wel een paar foto's genomen van een Waroo 13, volgens mij van jou, Haring Hai Richard, maar ik krijg ze met geen mogelijkheid in dit stukkie tekst erbij. Jammer, maar ja.................
Dat is mijn kite
Voor de foto plaatsen ga je naar extra opties (linksonder in het vlak) en daarna na bladeren naar je plaats waar de foto staat , Verzenden en dan klaar !!
Gaat je vast lukken en anders mag je ze ook via pb naar mijn sturen
Nou Richard. Ik heb het nog een paar keer geprobeerd, maar krijg ze er niet op hoor. Ik heb ze via de mail verstuurd. Het is niet veel, aangezien mijn accu leeg was. Volgende keer maak ik er, als ik zelf niet op het water sta, v'eééééééééééeééél meer. Komt allemaal goed.
Nou Richard. Ik heb het nog een paar keer geprobeerd, maar krijg ze er niet op hoor. Ik heb ze via de mail verstuurd. Het is niet veel, aangezien mijn accu leeg was. Volgende keer maak ik er, als ik zelf niet op het water sta, v'eééééééééééeééél meer. Komt allemaal goed.
Het bestand is waarschijnlijk te groot... Even iets kleiner maken en het gaat prima.
Heb nog wel een paar foto's genomen van een Waroo 13, volgens mij van jou, Haring Hai Richard, maar ik krijg ze met geen mogelijkheid in dit stukkie tekst erbij. Jammer, maar ja.................
Dat is mijn kite
Voor de foto plaatsen ga je naar extra opties (linksonder in het vlak) en daarna na bladeren naar je plaats waar de foto staat , Verzenden en dan klaar !!
Gaat je vast lukken en anders mag je ze ook via pb naar mijn sturen
Man, ik zou wel willen, maar moet werken. Weet nog niet hoe laat ik klaar ben. Wordt in ieder geval laat in de middag. Zal morgen wel niet veel worden. Hoop dat het zaterdag nog wat wordt.
En ik zag het Mini-Me, erg klein ja. Maak ze de volgende keer wat groter.