Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hadie Peter, weer lekker trug in het koude Kikkerlandje. Je zal wel zwart zien na zon lange tijd in de zon, heb nog een leuk baantje voor je in december
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey peter alles goed gegaan daar in dat verre brazilie sufgekite zeker je kan zeker geen kite meer zien el gouna was helemaal top dus voor volgend jaar zeker een leuke trip waard
|
|
|
|
@LaurenS
|
sufgekite zeker je kan zeker geen kite meer zien Heb idd nog weinig zin om morgen mijn kite te pakken in die kou,even acclimatiseren brrrrrrrrrrr
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey richard ben zelf ook al bezig met de movie super prog dat pinnacle 12.1 hoe ver ben jij al krijg je al vierkante ogen
|
|
|
|
|
|
Chris c
|
vandaag maar naar Andijk de voorspellingen zijn top..
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Vandaag helaas niet 't water op.... kleine is smiddags vrij van school. Gordijnen dicht, koptelefoon op en niet willen horen of zien dat 't waait. Hopelijk zo de schok 't snelste te boven.... @/Haring: Ben je vorig jaar, of 2 jaar terug ook al niet opengesneden? Komt snel weer terug moet ik zeggen.....
|
|
|
Michael van der Hoek
|
vandaag hele dag werken anders had ik ook wel even t water op willen gaan. Zaterdag vroeg vertrekken en dan moet t goedkomen. Ze voorspellen nu op windguru 17 kn met 20 kn stoten
|
|
|
360
|
Ik ga even kijken op muiderberg eindelijk weer het water op veels te lang met mijn neus in de boeken gezeten
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Weet iemand of die windmeter van Muiderberg het nog doet?
|
|
|
Michael van der Hoek
|
Geen idee, vliegerweer punt nl zegt: N 11.6kn stoten 13.9
is niet echt veel vergeleken bij ijmuiden: 28.8kn stoten 38.6
Nu weet ik niet of die site erg betrouwbaar is?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb dit gevonden: http://www.wscmuiderberg.nl/Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat de wind op Muiderberg maar max 13.9 knp is. De wind komt namelijk over het open water. Ik denk dat het meer in de richting van 23 knoop zal zitten.
|
|
|
Michael van der Hoek
|
op die site geven ze ook maar 10.7kn op.. is inderdaad wel erg vreemd.
De wind zal toch niet afnemen omdat hoorn enzo er VER boven liggen?
meestal klopt vliegerweer.nl wel redelijk met het knmi. Jammergenoeg heeft t knmi geen meetpunt in de buurt van muiderberg.
|
|
|
GetHigh
|
Van de week ook op muiderberg geweest. Toen gaf de site ongeveer 8 knopen. Daar ter plekke met windmeter gestaan en gaf ook ongeveer die 8 knopen, dus wat dat betreft zou die moeten werken. Maar vind het nu ook wel een beetje raar, voorspellingen zeggen toch echt wel iets anders. rara
|
|
|
Michael van der Hoek
|
jah dan zou de site wel moeten kloppen ja. Misschien dat de wind verdrukt wordt door draaiende wind van flevoland af ofzo (zeg ook maar wat hoor) Daarom hou ik mooi medemblik aan zaterdag
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
dat is toch heel wat anders zou je toch denken dat die wind doorzet naar beneden.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Thx.... dat is een mooie site. Waar staat dat windstation precies? Wat ik dus al dacht.... rond de 25 knoop en redelijk constant
|
|
|
Idefixe
|
Had dus eerst even het verkeerde plaatje . Maar als je deze bekijkt zou het zo maar eens kunnen dat er bij Muiderberg weinig woei te vinden is.....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Tom... wat moeten we daar nu mee ????? dinsdag 10 februari 2009 Jammer dat ze de wind niet meer in knopen aangeven.
|
|
|