Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Je kan volgens mij met ZO ook naar Edam. Weet niet of dat een super windrichting is voor Edam, maar dat kunnen de locals hier op het forum je wel vertellen.
|
|
|
Tim_GTS5

|
Bah , horst is ook niet goed ZO. kust dan maar
Wou je naar Engeland varen dan ? Nooit met aflandige wind kiten ! Was vandaag veel minder wind dan werd voorspelt wel erg jammer, beetje kunnen spelen op Andijk. Mag van mij weer zomer worden trouwens 
|
|
|
martijnc

|
is ZO nergens goed?
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Z/O is voor Edam niet echt lekker dan komt de wind van Edam af en is een beetje aflandig en daardoor vlagerig ...maar het is wel te doen zeker als je wat verder het water op gaat...
|
|
|
martijnc

|
nog iets anders?
kom uit utrecht en das 100 km:P
|
|
|
Tim_GTS5

|
Terschelling groene strand 
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Het ziet er voor Maandagmiddag ook wel redelijk uit ... Gaan er nog mensen naar Schellinkhout?
|
|
|
Idefixe

|
als er "ergens" wind is ben ik erbij 
|
|
|
Giertje

|
Hoi Frank ik denk er over om morgen om een uur of 1uur naar schellinkhout te gaan. Als het dinsdag zuidoost wordt dan is het Galgelandje of Hemmeland een optie. 
|
|
|
martijnc

|
Iemand die mij vanaf station hoorn op kan halen?is 7km vanaf kitespot. gaat geen bus naar schellinkhout
|
|
|
|
martijnc

|
Dinsdag nog iemand?
Weet jij een goede plek voor dinsdag?
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Dinsdag nog iemand?
Weet jij een goede plek voor dinsdag? Ik weet nog niet precies wat de wind gaat doen maar ik dacht dat het wel ging waaien.
|
|
|
martijnc

|
Gaat wel waaien dacht ik ja maar de richting is ZO dus weet niet echt een goede plek met wat met ZO een goede spot is
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Gaat wel waaien dacht ik ja maar de richting is ZO dus weet niet echt een goede plek met wat met ZO een goede spot is
Ik kijk dan vaak even op Hanglos. Die site werkt voor wat betreft spot info net iets makkelijker. http://www.hanglos.nl/kitespot/Enkhuizen of Mirns zou een optie kunnen zijn maar er kan nog een hoop veranderen.
|
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Mag je bij broekerhaven ook kiten? Dat zou nm echt perfect zijn (bij de kemping bv).
|
|
|
martijnc

|
nogmaals, is er iemand die morgen naar schellinkhout gaat en langs station hoorn komt ( 7km van spot ) en mij kan oppikke
thanks
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Mag je bij broekerhaven ook kiten? Dat zou nm echt perfect zijn (bij de kemping bv).
je zou bij 't hondenhemeltje kunnen gaan. Wordt daar wel vaker gedaan..
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Ik zeg Mirns
heb jij recht van spreken dan??? Wie ben jij en stel je eerst even voor 
|
|
|
|
martijnc

|
gaan 3 bussen per dag, kan er om 11 uur zijn dan heb ik alleen iemand nodig die me dan aan eind van de dag op het station kan droppe
|
|
|
@LaurenS

|
Ik drop je wel als ik naar schell ga,waar vlieg je mee martijnc
|
|
|
martijnc

|
relax lauren