To
|
zeker dat ik hetwel haal met een 10
|
|
|
martijnc
|
als je 100kg + weegt wel ja
denk dat ik met me 68kg met een 8m² zondag wel uit de voeten kan op schellie
|
|
|
Retard
|
ja dat zou wel moeten lukken tot 25/30 knopen
|
|
|
To
|
ik weeg zelf iets van 89 kilo. en hou mijn 10 meter tot 35 knopen
|
|
|
|
To
|
haha ik heb er vaak genoeg op gestaan met 35 knopen
|
|
|
|
|
To
|
naja ik ga er niet over discuseren moet je het ondervinden met je eige ogen
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
Ik krijg als het goed is vandaag me Panasonic Lumix ST1 / FT1 binnen. De tegenhanger van de Pentax Ik ga dus ook foto's maken en filmen naast het kiten Hopelijk worden het 2 mooie dagen varen. Ze hebben t over veel regen...
|
|
|
TBK
|
Enkhuizen vandaag, het lijkt hier in Hoorn wel aardig te waaien. 16 knopen op de dijk aan het Hoornse Hop. Ik ga in ieder geval effe die kant op, misschien voor Jan L-L maar dat zien we dan wel weer.
|
|
|
Michael van der Hoek
|
Windguru weet echt niet meer wat ze willen.. Nu geven ze voor zaterdag maar 12kn om 10 uur. Daarvoor en daarna zelfs nog minder. Zondag ochtend weinig en daarna oplopend naar 22kn (16:00) Maandag gelukkig nogsteeds wind! http://www.windguru.com/nl/index.php?sc=46940Kijken hoelang deze voorspelling blijft staan...
|
|
|
martijnc
|
michiel volgens windguru pro begint het om 7 uur met 18 knopen en loopt het op tot 24
|
|
|
Michael van der Hoek
|
Toch maar is een abb nemen op windguru dan wel vaag dat er zoveel verschil in zit. En btw. T is Michael, geen michiel of micheal
|
|
|
TBK
|
Het swetsgehalte is weer van hoog niveau Hij bedoelt, "Op de kant gestaan", dus ik geloof 'm wel !
|
|
|
martijnc
|
Toch maar is een abb nemen op windguru dan wel vaag dat er zoveel verschil in zit. En btw. T is Michael, geen michiel of micheal ja sorry al de 2de keer dat ik het fout typ, vergeef me.
|
|
|
Michael van der Hoek
|
hahah geen probl Heel veel mensen maken deze fout Maar over die 35kn. Die ozone kites schijnen dit makkelijk te kunnen handelen. Weet ik natuurlijk niet wat voor kite timo heeft... Iemand die ik veel spreek heeft een ozone 10m en vaart ook vrolijk rond met 30kn. Ik vind 24 al veel met me 9!
|
|
|
|
Retard
|
naja ik ga er niet over discuseren moet je het ondervinden met je eige ogen Tramontana spanje ?? 45 + vlagen xD Kan ik me vaag iets herrinneren ?????
|
|
|
|
martijnc
|
heeft iemand een 7 o f 8 die ik zondag kan lenen op schellie
|
|
|
Michael van der Hoek
|
haha er wordt er hier 1 zenuwachtig denk ik Ik heb een 9m en als het dan te hard waait houd het gewoon op....
|
|
|
martijnc
|
naja ik ben doordeweeks en zaterdag werken dus zondag is op het moment me enige kitedag
dus dan MOET ik ook gaan anders word ik chagerijnig
|
|
|