DM2008
|
Wie is morgenmiddag op Schellinkhout?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Je bent me net voor. (zeer) waarschijnlijk in de ochtend al...
|
|
|
ditispablo
|
Ik sla vandaag over degenen die gaan; doe voorzichtig ! morgen weer dabei, laat in de ochtend !
|
|
|
PeterKite
|
wie is er eigenlijk wel op schellinkhout??? ik ga straks heen zodra de buien weg zijn. duurt niet lang meer volgens de buienradar.
|
|
|
Retard
|
Kom net van schel aff wat een tyfus harde wind een vriend van me heb wel gevaren met 7m2 waroo en Stefan met een 5.5 Rabits ..
Der was ook nog een gast met een waroo 7 die dacht ik kan ook wel dit ging maar net goed !
De kite vervormde helemaal en draaide binnenste buiten waar door hij de kite niet meer onder controle had dus ben ik op hem gaan zitten .. in de hoop dat hij ze safety trok maar nee hij dacht meer aan z'n kite dan zich zelf uiteindelijk loopend tegen de grond gesmakt (kite) .. en werd hij op gevangen ... L
Zelf niet het water op geweest te link !
EDIT : DER IS NU NIEMAND MEER ALLEEN WIND SMURFERS
|
|
|
DM2008
|
Je bent me net voor. (zeer) waarschijnlijk in de ochtend al... Wel lang genoeg bljiven hè . Ik moet 's morgens werken, tot 1230 in Hoofddorp, dan naar Schell.
|
|
|
@LaurenS
|
Zit nu op schell. echt te heftig. 40 Kn met vlagen van 50 ,meer voor de windsurfers,en brrr
|
|
|
Retard
|
ga je het wagen 5 meter kan wel .. 7 echt niet ! met 70 kilo dan (mij gewicht)
|
|
|
mocem
|
ik hoor et al goed dat ik niet heen ben gegaan. ik heb me halve dag verzet naar morgen. dat ziet er veel beter uit.
|
|
|
To
|
vandaag ff op schel gevaren, was wel heftig:D maar tog lekker. was ook nog iemand die een paar foto's heeft genomen. kan je die mischien door sturen?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Is er morgenochtend vroeg (uurtje of 10) nog iemand op schel als het waait en niet pist van de lucht ???
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Is er morgenochtend vroeg (uurtje of 10) nog iemand op schel als het waait en niet pist van de lucht ???
Was het maar waar. Vrijdagochtend ben ik er hoogstwaarschijnlijk wel.
|
|
|
@LaurenS
|
Morgenmiddag weer is kijken,meer kans denk ik dan vandaag,zonnetje erbij en 20 plus knuts
|
|
|
Gerard
Gast
|
Vrijdagmiddag Wijk ook goed?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ben er (ook) in de ochtend Ries...
|
|
|
|
Giertje
|
Hoi Richardt tot morgen (10.30) er waren vandaag geen droogpakken op het water!
|
|
|
onderaqua
|
Droogpakken ?> Daar kkrijg je toch exeem van heb ik gehoord. Sommige stappen al weer over naar nat. Want als het nat is . . . . .
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen ga ik weer lekker in mijn droogpakkie ..heb even een vrije dag geregeld ...de voorspellingen zien er goed uit ,wind en zon .. ben er om een uurtje of 12.00 uur
|
|
|
|
mocem
|
ik ben om 1 uur op SH. heb er weer zin an
|
|
|
Haring High Richardt
|
ben er (ook) in de ochtend Ries... Das mooi ik ga zo weg hoe laat ben jij er ????
|
|
|
Vloot
|
ik ben om half 11 op schelinkout
|
|
|