|
|
|
martijnc
|
je ging idd knotshoog en de jiihhaaaaaaaaaa's waren duidelijk te horen haha
|
|
|
To
|
dm bedankt ik sta der wel 19 keer op haha beun ik heb nog 1 of 2 foto's van jou zet ze straks online
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
da/s om jullie te waarschuwen dat DEBEUN eraan komt maar vandaag was niet normaal zohoog maar wel heel lekker om goed te oefenen en met die nieuwe waroo is het helemaal een makkie vooral het nahangen superrrrrrrrrrrrrrr da/s mooi timo eindelijk eens een fotootje van ons kite opaatje
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat een dag zeg lekker gepowerd met de 7m Evo, ging weer lekker hoog !! Ben echt gesloopt nu van 9:30 tot 16:30 op het water geweest. Leuke foto's ook DM sta er een aantal keren op , jammer dat er geen sprongen opstaan maar mooie foto's zijn het
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik weet niet wat er fout ging, maar ik heb de laatste reactie even verwijderd.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja mannen het was weer toppie op S.Hout. Heerlijk met de 7 gekite en een lekkere strakke wind. Jammer dat er in Zeeland iemand overleden is. Sterkte aan de nabestaande.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga morgenochtend ook naar schell.Eerst even bij vdberg langs om de wainman gypsy(7m2)op te halen en ff aan de snijtand te voelen Kommie ook Heiko ??? Gezellig! Was een topdaggie vandaag,jammer van dat nare voorval.Familie en kennissen van deze jonge held,heel veel sterkte .Ik leef met jullie mee
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Laurens... Je hebt een pb. Als het goed is dan is Heiko omstreeks 10.30 uur op Schell. Ik ga proberen om er dan ook te zijn. See you
|
|
|
DM2008
|
You're welcome T.M.! Ik stond bij het hek met de beige jas, en heb alles maar even erop gegooid, was te moe om te selecteren . Volgende keer (als ik meer puf heb na een sessie....) zal ik de mooiste eruit pakken. Ik hoop dat er nog wat mensen hun kite herkennen tegen de achtergrond vd zon, daar zitten wel een paar mooie plaatjes bij vind ik.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik ga morgenochtend ook naar schell.Eerst even bij vdberg langs om de wainman gypsy(7m2)op te halen en ff aan de snijtand te voelen Hoe laat ben je er ???? Zit nu aan de koffie en ga zo het bussie volladen en dan op naar schelwoudie
|
|
|
|
360
|
@ laurens hoe laat ben je bij vdb?
Dan kom ik ook even buurten!
|
|
|
@LaurenS
|
He Heiko,ik denk dat ik na de kitesessie ga,wind neemt spoedig af ,dus ik kan wel met mijn 9m2 varen verwacht ik
|
|
|
360
|
Okay tot zo
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Moet even de honden uitlaten en ga dan onderweg
|
|
|
|
audi
|
het leek wel of je de wind mee naar huis genomen had nadat je weg was was het niets meer morgen kan ik wel maar dan van 9 tot half 12. hoor het wel of je er ook bent
|
|
|
Chris c
|
ben er morgen ook rond 9 uur in schell.
|
|
|
@LaurenS
|
het leek wel of je de wind mee naar huis genomen had nadat je weg was was het niets meer
Om vervolgens weer dik aan te gaan toen jij weg was gegaan Lekker daggie gehad op schell met idefixe ,Heiko,Johan,Inie Minie(HJ) zoals haring richardt zou zeggen en nog een paar dudes en dudettes.Op de terug weg mijn dos 7m2 ingeruild voor een wainman gypsy 7m2 bij vandenberg Dat wordt weer knallen deze week!
|
|
|
Retard
|
Woensdag ook ? laurens lekkere combo ... 7-10 !
|
|
|
360
|
Erg gezelli op schelli Heerlijk droog pakkie. ik moest zelfs zonder muts om te voorkomen dat ik oververhit Snel weer
|
|
|