sann
Geen avatar
|
nou Ijmuiden was echt wel lkker vanmiddag hoor! toen ik aankwam stopte het net met regenen met een knoopje of 30 geloof ik... morgen nog mensen het water op? ik zie wel dat het nog wat harder gaat waaien dus denk dat ik dat niet ga trekken met mn 8tje, nog iemand naar Schell? denk dat het daar misschien iets minder is?
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
gaan er morgenvroeg nog mensen naar schell? ik ben er rond 9.30.
|
|
|
|
sann
Geen avatar
|
@JOhan, ik wil wel gaan maar heb geen vervoer.... jij of iemand nog plekkie vrij?
|
|
|
Retard
|
gaan er morgenvroeg nog mensen naar schell? ik ben er rond 9.30.
Wij zijn der wel een uurtje later timo gaat nooit zo vroeg xD
|
|
|
|
@LaurenS
|
Waar gaan we heen morgen Ries(wijk of schell),ff mijn brandnew wainmannetje uitlaten
|
|
|
ditispablo
|
Ik ga morgen ws ook wel naar Schellie, niet zo heeeel vroeg Johan... ook nog ff langs vdb voor lekker strut van mn 10 en varen met de 7 hoop ik
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik zou wel willen maar zit de komende weken op alle werkdagen vast op de zaak. 30 beoordelingsgesprekken voeren pffffffff.... Jij heb toch ook altijd mazzel Waar gaan we heen morgen Ries(wijk of schell),ff mijn brandnew wainmannetje Waar waait het het hardst ??? Ben jij wel eens in mirns geweest ??? Schijnen hele mooie (tropische ??) vogels te vliegen
|
|
|
@LaurenS
|
Waar waait het het hardst ??? Ben jij wel eens in mirns geweest ??? Schijnen hele mooie (tropische ??) vogels te vliegen
Zal best,neerknallen , maaruh ik wil kiten en niet uren in de auto zitten,dussss ,ik kies voor iets dichter bij huis .
|
|
|
Langbeest
|
Zit nu al een paar weken in Italie om een bedrijf op gang te helpen. Ik word werkelijk helemaal gestoord dit allemaal te lezen.
|
|
|
|
Retard
|
Morgen ga je zeker met je 7m2 knallen Pablo !D:D
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was inderdaad vandaag te weinig om te varen ben donderdag zeker van de partij ben rond 12 uur klaar kan dit weekeinde niet ben richting luik belgie effe shoppen en wandelen met debeun mobiel
|
|
|
360
|
|
|
|
To
|
morgen om half 11 op schel, ff nieuwe straps halen want die heb ik weer gesloopt
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Laten jullie nog wat voor mij over? Ik kan hopelijk donderdag nog even het water op
|
|
|
@LaurenS
|
Ik kijk ff wat de wind doet.In de middag zou ie wel eens wat te sterk kunnen afnemen op het ijsselmeer.Dan kan je beter op zee zitten denk.ff kieke dus
|
|
|
360
|
@ laurens
check in da box! Ik moet zo rond 11:30 besluiten waarheen! Ik heb wel zin in een zoute sessie!!!!!!
|
|
|
TBK
|
Veel plezier vandaag mannen, denk om jezelf en in het belang van de sport om bij een verantwoorde wind het water op te gaan. Het is momenteel niet verantwoord, de kliko's vliegen hier in Hoorn door de straat.
|
|
|
360
|
Tanx Frank, hier op schiphol gaat ie ook behoorlijk tekeer. Voorzichtigheid geboden genieten verplicht al is het alleen maar kijken naar wind en water omdat de kleinste kite te klein is
|
|
|
Chris c
|
Ga zo richting schell. 7 meter moet te doen zijn.
|
|
|
mocem
|
door deze wind hou ik echt geen vakantie uren meer over... heb er voor morgen nog wel een paar over morgen weer de 7 meter de lucht en ik ook
|
|
|