@LaurenS
|
Kom ik ook die kant op,ltrz
|
|
|
Pieterr
|
zie nog niemand in IJmuiden op de cam. Gaat er nog iemand die kant op?
|
|
|
360
|
Okay schell it is
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Hij was fijn op Schellinkhout! Een vroege sessie (9:30), met een paar lekkere loops!
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ja ,zalig daggie gehad.Wind was niet supersterk.Knopie of 22,dus lekker gepowered met de 9m2 kunnen varen.Later zelfs een zonnetje erbij. Morgen maar is naar zee,voor de echte harde wind.Uurtje of 11 a 12 op Wijk
|
|
|
roeb
Gast
|
Hey Ries! Ik zag je wel aankomen, en omkleden, toen ik weer naar de auto liep (achter de dijk).. Ik was pittig gaar en had nog meer dingen op de planning, anders had ik je nog wel even vergezeld
|
|
|
TBK
|
Morgen nog gasten naar Schellie, aan de kust geen relaxte wind, Ijsselmeer redelijk constant.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank wil ook wel maar heb morgen een klussie kan lang of misschien kort zijn als ie kort is kom ik zeker naar schell weet alleen niet hoelaat
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Was je wel erg vroeg Robert want ik heb je niet gezien. Hij was weer lekkel op schel met de 8 en 10 meter. Morgen voor de afwisseling maar weer eens naar Zee toe Hi, sprak je net nog bij het weggaan, ik twijfelde tussen mijn 9 en 13, uiteindelijk heerlijk gevaren met mijn 13, tot 16:45. begon al aardig donker te worden
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
als er iemand is die van het weekend nog plek heeft voor 1 pers en die langs hilversum rijd dan hou ik me aanbevolen
|
|
|
|
ditispablo
|
schel of wijk voor mij morgen !
|
|
|
@LaurenS
|
Hij is wel hard nu(18m/s) op Ijmuiden(stoten 45 knts).Ff wachten, of toch maar ......... Hard zat op schellinkhout,ga er zo heen
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Ik ga later vanochtend naar schell nog meer mensen die kant op?
|
|
|
Lvs
|
Ik vertrek over een uurtje richting schell vanuit adam
|
|
|
mocem
|
12 uur vertrek ik naar Schellinkhout. heb er weer zin an
|
|
|
Retard
|
Iemand die langs Burgking a7 rijd ?? & mij kan oppikken ?
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vrijdag vrij en windje West Zuid West dus perfect (vind ik) voor op zee. Wijk - Egmond roept u maar. Kan er zo rond 12 uur zijn denk ik, vrouwtje moet eerst naar de accupunctuur.
|
|
|
|
Retard
|
Woensdag Middag was er een kiter met een torch op t water ik zou wel graag willen weten met wat voor maat hij voerde ..
@Laurens kan je misschien je pb even checken , alvast bedankt
|
|
|
TBK
|
Richard en Peter ik kon helaas niet kiten vanmiddag door omstandigheden ,ondanks dat ik aanwezig was op SH vanmiddag. Vrijdag hopelijk wel, ik hoor wel waar jullie naar toe gaan.
|
|
|