Tim_GTS5
|
Lol dat is een hele goeie Ride, ga er ook lekker betijds in om er morgen betijds weer bij te zijn Hopen dat het niet te druk wordt want met zuid kan het nogal krappig worden Tot morgen !
|
|
|
Haring High Richardt
|
Waar was je vandaag Ries???,moest je boodschapen doen voor de komende week Zit in de nachtdiensten en heb vanacht mijn laatste dienst. Om 7 uur morgenochtend naar bed en dan de wekker om 10.15 uur om vervolgens met taxi Teiger naar schelwoudie te gaan. 3.15 uur slapen kan net denk ??? Morgen ben ik nog niet klaar hoor Richard om de proeve van verdwaasdheid af te leggen. Morgen dus geen rum, maar gewoon een bakkie koffie mee voor als het koud wordt. Koud met een droogpakkie ????? Van koffie kan je ook goed spuitpoepen hoor maar weer niet figuurpoepen en dat rondje ken dan weer net niet Ik ga trouwens naar mijn nest, des te eerder is het morgen Mot nog tot morgenochtend arbeiten
|
|
|
360
|
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Komt nog een zooitje regen aan zo te zien..
|
|
|
@LaurenS
|
Yep,en de wind is ook niet echt spectaculair ,dans le moment
|
|
|
TBK
|
De wind is hier prima in Hoorn en het regent nog niet !
|
|
|
|
sann
Geen avatar
|
volgens mij gaat het ook alleen nog maar afnemen vandaag!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het wordt niet minder als 19 kn dus dat moet goed komen. Zal zo es kijken of Haring Harry al uit zijn kribje is gekropen.
|
|
|
@LaurenS
|
Dasmooi, Zo op weg naar Ijmuiden.Veel plezier daar in het hoge noorden.Ik hoop dat we het een beetje droog houden
|
|
|
|
TBK
|
Is dat je werkkleding soms ?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het regent hier in Purmerend behoorlijk ik wacht nog even , volgens buienrader zal het na 13.00 droog worden dan ga ik ook weer richting Schell...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was weer gezelli op Schel woudie. Hoopies bekenden alleen jammer dat er net even te weinig windt was om lekker te knallen Was wel een rode peugeot 205 met een ingelagen zijraam. Iemand hierover iets bekend ???? Spullen gejat ????
|
|
|
PeeWee
|
smorgens vroeg was ie anders lekker hoor Ries. Gezellie bijna helemaal alleen om een uurtje of half tien. Was wel akelig dat het maar bleef regenen. Maar ja, was ook wel weer eens lekker om te kiten na een paar weekjes rust. see joes
|
|
|
@LaurenS
|
Ijmuiden was goed te doen,het blies behoorlijk door,knopie of 20 denk. Hoooooooge golven,en merkte dat ik toch wat vermoeid was geraakt na die vele dagen op het water .Ben wel enige malen flink gespoeld en voelde dat ik nog leefde Was tijd om voortijdig het water af te gaan,ging foutjes maken .Morgen weer te werk
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Niet veel gemist !!! Hans ....Gisteren was het een top dag ... vandaag wat minder maar heb toch nog een paar uurtje kunnen varen ... Maar we hebben je Jahhooooeee kreet wel een beetje gemist dit weekend ..
|
|
|
|
martijnc
|
die flexifoil hadlow pro is die ook te krijgen met 4 lijns?
lijkt me echt een relaxe kite
|
|
|
Retard
|
In iedergeval geen beginners kite & volgens mij ook niet.. 4 lijns blij dat ik vandaag gewerkt heb !!
|
|
|