|
Haring High Richardt
|
Das mooi koffie is op en ik zit al in mijn droogpakkie Hoeveel waait het nu op Schel? Als ik dat wist dan zat ik hier niet
|
|
|
Vloot
|
Ben met 15min op schelli
|
|
|
Retard
|
Hoeveel waait het nu op Schel? Als ik dat wist dan zat ik hier niet Theo teiger kan live verslaggie uit brengen als hij der is
|
|
|
|
audi
|
was weer top op schel vooral het eerste uur later werd de wind iets minder maar toen had ik toch al pap in de benen
|
|
|
|
DM2008
|
Nog iemand die morgenochtend nog even komt kijken? Voorspellingen zijn redelijk voor de 10 meter?
|
|
|
sann
Geen avatar
|
Zondag, Zondag, Zondag!!!!! wordt topdagje denk ik zo!
@Teigetje , was top die sightseeing tour, moeten we vaker doen!
|
|
|
DM2008
|
Zondag, Zondag, Zondag!!!!! wordt topdagje denk ik zo!
@Teigetje , was top die sightseeing tour, moeten we vaker doen!
Jajajajaaaa, zondag allrightieee, maar morgen?? Wie o wie durft de gok aan? Alleen vind ik niet zo handig!
|
|
|
martijnc
|
Yay zondag word toooppiee
@ride kan ik weer meelifte met u?
als je niet hoeft te werken natuurlijk
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
@Teigetje , was top die sightseeing tour, moeten we vaker doen! Ja Sanne, zoals je gister al dacht vandaag hebben we twee uurtjes aan de kite gahangen
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Bah wat wordt het koud, iemand misschien een droogpakkie over in de maat M Zaterdag ziet er ook vrij goed uit volgens windzoeker, zondag iets warmer maar ook meer regen. Tot later op het water
|
|
|
Jelle
|
Lots of lives, live 'em all!
O wat was het lekker op S'hout, en gezellig zo rustig.
|
|
|
martijnc
|
Yay zondag word toooppiee
@ride kan ik weer meelifte met u?
als je niet hoeft te werken natuurlijk
Met U nog wel. Ik zal mijn priestersgewaad zondag aantrekken. Ja hoor mijn zoon, je kan altijd meerijden. Als ik niet hoef te werken natuurlijk. Ligt ook effies aan de wind. Heb misschien mijn kite verkocht en dan heb ik alleen nog maar die 7m. Heb vd Berg al gebeld voor een 2010. Hadden ze nog liggen, maar moet eerst even zeker weten of die kite opgehaald wordt. Je gaat het dus horen. En de Sint heeft hier de hele serie Progression voor je liggen, 4 stuks, van Beginner tot Professional. Ik neem ze mee voor je. Kan je die downloop S-Bent to Blind eens een keer aan ons laten zien. S-bend backloop back to the blind handlepass geen probleem, eerst even opwarmen en dan laat ik hem zien............. naja word rond de 21 knopen dus zou wel kunnen met je 7, wel vet dat je nu al 2010 gaat kopen echt een vette kite is dat ik hoor het wel edit: ohja super top die dvdtjes zou even 4 lege dvdtjes meenemen als ik ze nog heb
|
|
|
|
martijnc
|
Je mag ook mijn 10 pakken,
ik kom toch al weg vanaf 15 knopen
Ja laat gelijk de trauma helikopter komen als ik de s-bend ga doen!
|
|
|
audi
|
he ride ik heb hem vandaag nog uitgelaten en ik ben er nog steets super blij mee
|
|
|
|
Retard
|
Gewoon voor de 10 ,m2 gaan man .. niet de 9 aan laten smeren anders heb je echt bijna geen verschil met je 7 dikke lowend met 10 m2 +
7&!0 Supercombo is !
|
|
|
audi
|
10m is er niet het word 11m of 9m maar je heb toch ook nog een 13m
|
|
|
Retard
|
Okej, Tja dan is 7 ,9 Mischien toch de je juiste keuze & helemaal als je eventueel nog een 13 meter koopt ... maar ja dat is natuurlijk wel weer een extra uitgave Zondag lekker 25 +/- Knopen en Zaterdag kakt alweer in tot 17 altijd zo echt verbazingwekkend en dan op zondag knalt het top
|
|
|
audi
|
gaan er morgen ochtend nog mensen naar schel
|
|
|