zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het ziet er goed uit ..het stopt een paar uurtjes met regenen (volgens buienradar) en de wind neemt nog wat toe en gaat van ZZO naar ZW de beste windrichting voor Schellinkhout ...ik ga nu mijn spullen pakken ..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgen ben ik er ook uurtje of 1 denk ik alleen de beunmobiel staat lekker warm in de beunstalling dus geen koek en sopie
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
@ RIDE Zeer waarschijnlijk zijn de oliebollen van de partij. ( Als ik ze gebakken krijg voor het kiten. Ligt even aan het tijdstip van vertrek.) Als beun met z'n Beun mobiel komt kunnen we ze ook nog opwarmen Lekker hoor. Ben morgen ook van de partij. Heb net mijn 11m verkocht, dus kom alleen met de 7m en mijn fototoestel. Hopen op genoeg wind voor de 7. En anders ga ik oliebollen knabbelen en foto's van jullie maken. Aankomende week naar vd Berg om een 2010 11m te kopen. Kan niet wachten. Hopen dat ze mijn kleur hebben, zodat ik gauw weer kan knallen.
|
|
|
martijnc
|
netjes ride die 11 verkocht.. kan ik weer met je meelifte? en zoals ik al zei je kan gewoon met mijn 10 scheuren want ik gebruik toch mijn 8 lekker warm in me droogpakkie morgen woehoee
|
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
wie rijd er morgen langs hilversum die naar de kust gaat of naar schellinkhout en plaats heeft voor 1 pers.
|
|
|
audi
|
het was super op schel helemaal alleen op het water en bakken met wind en mooie golfen om af te rijden of te springen
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
netjes ride die 11 verkocht.. kan ik weer met je meelifte? en zoals ik al zei je kan gewoon met mijn 10 scheuren want ik gebruik toch mijn 8 lekker warm in me droogpakkie morgen woehoee Ja tuurlijk kan je weer mee. Hoe laat bij het station, uurtje of half tien.
|
|
|
martijnc
|
Half 10 sta ik op het station zie je morgeeeee
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga zondag even mijn 2010 REBEL 9m testen @ LAurens Vandaaag ziet er ook niet slecht uit qua wind... Toch mijn kribje niet uitgekomen voor die laffe 18-20 knuts ,ben net wakker. Morgen gaan we voor het echte werk ,zit aan zee te denken ,maar ja zuiderwind
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Toch nog effe twee uurtjes redelijk kunnen kiten vandaag met de 10 Kom maar weer naar Schel Peter, zuid op zee is ook niks. Wordt tijd dat er weer es een lekker west zuid west langs komt.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Na de regen ben ik er weer, knmi zegt in de ochtend regen. Vandaag was een redelijk dagje en toch wel leuk de pussyloops kunnen oefenen , morgen hopelijk weer hoog vliegen !
|
|
|
@LaurenS
|
Kom maar weer naar Schel Peter, zuid op zee is ook niks. Wordt tijd dat er weer es een lekker west zuid west langs komt. Vandaag zag het er goed uit op zee toch,Teig?, ZW 24 knopen..........lekkerrrrrrr
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja dat zegguh ze altijd als de dag om is. En we moesten weer op tiet naar huus vandaag, Haring Richard mot Sinterklaase. Morgen weer een dag zulluh we maar zegguh.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
ik vond al dat jullie vroeg weer vertrokken ..Theo Het was vandaag geen spectakel maar was wel goed te doen met mijn 9 mtr .. Ben ook nog even bij Vd Berg langs geweest om een paar lekkere handschoentjes en surfschoenen te kopen ...kan nu weer de winter doorkomen . Ben er morgen (natuurlijk) ook weer ..
|
|
|
franco
|
hee frank hoe laat ga je morgen, ik moet ook weer ff lekker knallen. nu nog maar een maal per week tijd, krijg een onrustig gevoel hahahaaa.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nou weet ik nog niet hoelaat we er zijn
|
|
|
martijnc
|
tussen 10 en half 11 denk ik zo
|
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
zijn er echt geen medekiters die me ene lift kunnen geven vanaf hilversum die naar schellinkhout gaan of wijk
|
|
|
Tim_GTS5
|
zijn er echt geen medekiters die me ene lift kunnen geven vanaf hilversum die naar schellinkhout gaan of wijk
Denk dat er weinig mensen uit die buurt komen, geen familie of vrienden die je kunnen brengen ? Gaat wel zowat de hele dag regenen morgen als ik KNMI mag geloven
|
|
|
Jelle
|
Bel maar 06 1744 7530 om een uur of 11, ik denk dat ik rond 12 -13 ga
|
|
|
|