ItsMe.Erik
|
Wie gaat er vanmiddag naar de slufter?
Ik heb wel zin in een paar rakjes
|
|
|
Tim_GTS5
|
Geen wind en koud nog steeds ! Vrijdag ziet het er erg regenachtig uit, zaterdag en zondag beter. Laat de zomer maar weer komen hoor
|
|
|
martijnc
|
Guru en windfinder zeggen dat het zaterdag goed word alleen knmi voorspelt dat het 3 bft word
|
|
|
Hattori Hanzo
|
heej Ride...heb vandaag je oude 11 meter even aan de tand gevoeld met snowkiten... prima vliegertje!!!
|
|
|
Idefixe
|
KNMI: Gedurende de ochtend van eerste Kerstdag trekt de neerslag noordoostwaarts weg. De temperatuur loopt op tot ruim boven nul en daar waar nog neerslag valt gaat die over in sneeuw. In de middag kunnen er nog enkele regenbuien voorkomen. De wind draait van noord naar noordwest tot west en is vrij krachtig, aan de kust hard en kan ook landinwaarts erg vlagerig zijn.Ziet er nog steeds prima uit voor Wijk Voor zaterdag en zondag gaan de temp boven nul met daarbij een lekker windje uit west / zuidwest . Wie weet hoeveel ijs er @ Schellinkhout ligt?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Als het niet te erg regent morgen ben ik er ook , zaterdag en zondag ziet er ook top uit. Frank (TBK) is het al ijsvrij op schellink ?!
|
|
|
martijnc
|
Tim welke richting ga jij zaterdag op?
zee of schellink
|
|
|
Tim_GTS5
|
Schellink als er geen ijs ligt !
|
|
|
Idefixe
|
Morgen staat IJmuiden in de planning . Nog meer gegadigden?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het schijnt te gaan ijzelen dus wordt spiegelglad op de weg. Ik kijk het wel even aan zekers omdat zaterdag er een stuk vriendelijker uit ziet. Mocht ik gaan dan neem ik Haring Hai Richard ( die met dat vingertje ) ook mee. Ik hoor net dat het na het regenen gaat sneeuwen hier in Noord Holland dus denk niet dat het morgen wat wordt.
|
|
|
Idefixe
|
zodra het een beetje verantwoord is om de weg op de gaan ga ikkie richting ijmuiden . Dat wordt dan wel een tryout: Nieuw pak Nieuwe vlieger en vandaag een nieuw boardje gescoord........
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ben heel benieuwd heb wel zin om te gaan maar buienradar 24uurs voorspelling (al klopt dat ook bijna nooit) ziet het er vrij nat uit , nouja we zien morgenochtend wel en dan op naar ijmuiden ! Welk pakkie heb je Tom de Enforcer of Astro.. ? X-ride had je toch gescoord heb ik ook in maatje 129 en jij ? super lekker boardje !
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Ik ben morgen ook van de partij, rond 12 uur ijmuiden?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
heej Ride...heb vandaag je oude 11 meter even aan de tand gevoeld met snowkiten... prima vliegertje!!!
Hé meneer Hanzo. Goed te horen man dat de kite je bevalt. Ik vond het ook altijd een heerlijke kite. Veel plezier ermee. Nou maar hopen dat die 2010 modellen me ook zo goed gaan bevallen. Hopenlijk kan ik er zondag aan het eind van de dag wat over zeggen. Ga je spreken.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Op ijmuiden cam ziet het strand er helemaal wit uit haha, maar de buien lijken toch vrij snel weg te trekken. Gaan we nog rond 12-en ?
|
|
|
Idefixe
|
Het is hier in Lelystad een bende. Sneeuw en gladde wegen. Voorlopig maar ff thuis blijven
|
|
|
@LaurenS
|
Idd,als ik naar buiten kijk,heb ik niet zoiets van ik ga lekker kiten
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Dit gaat mij ook net iets te ver, morgen ziet er wel veelbelovend uit. Lekker warm en 20+ knopen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
hm jammer heb er wel zin in maar ga niet alleen...
|
|
|
TBK
|
Je hebt er vandaag niks te zoeken, zootje baggerweer, slechte wegen en pas later op de dag echt wat wind. Motten jullie niet lekker knus om het openhaardje of de allesbrander zitten. Of is dit te negatief.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Je heb helemaal gelijk Frank ...vandaag lekker thuis blijven en met de familie lekker voor de open haard ...en lekker eten .. Misschien dat volgende week weer wat wordt ,ik ben wel een weekje vrij...
|
|
|
|
|