To
|
Snowkiten op het Zwet. Hoi, de Gier heeft misschien afgelopen zondag een lijn van een kite door geschaatst op het Zwet. Ik wil graag deze lijn vergoeden . Wil de kiter kontact met me op neme via kitehigh. vermeld wel even met welke kite jij en je vriend aan het kiten waren. stuur even je bankrekeningnummer dan maak ik het bedrag over sorry man. dat was de lijn van een vriend van me (Richard) ik was met de blauwe waroo en hij met de roze bularoo. Ik ga hem ff op dit topic wijzen! heel sportief in iedergeval! ging wel hard zeg soms dat icekiten !!!!! Edit hij had al gereageerd!.
|
|
|
mocem
|
ik ben net langs assendelft gereden. er waren 2 jongens bezig met een 13 meter, dat ging allemaal net aan. ik denk dat het morgen de laatste dag word met snowkiten...
|
|
|
GetHigh
|
Ik ga het morgenochtend even op muiderberg proberen. Nog meer gasten die die kant op gaan?
|
|
|
@LaurenS
|
Kom net van het bevroren water af en het was super bij monnickendam . Gouwzee rules. Morgen ga ik weer ,wat een superspot! Eerste keer kiten met een snowboard,wat een fun! Mannetje of 8 op het sneeuwijs Hier een link van de locatie www.panoramio.com/photo/11992926Kommie ook morgen Teig ? ,is echt een fijne spot met goede ijssneeuw en veeeel ruimte......
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey jongens gaat lekker hoor ik heb het veels te druk maar ben dit weekend weer beschikbaar wil ook wel effen snowkiten ben wel weer aan het waterkiten toe alleen maar werken is ook niks
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Kommie ook morgen Teig ? ,is echt een fijne spot met goede ijssneeuw en veeeel ruimte...... He Peter laat effe weten hoe laat je er naar toe gaat.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Kommie ook morgen Teig ? ,is echt een fijne spot met goede ijssneeuw en veeeel ruimte...... He Peter laat effe weten hoe laat je er naar toe gaat. Kan je daar ook nog ergens binnen zitten om te kijken of even op te warmen Peter ? Kroeg of vis restaurant in de buurt bij de stek Wil anders wel mee theo
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ben er tussen 12:00 en 13:00 uur,er is op de spot een paviljoen met uitzicht op het water dus helemaal goed .Ik heb er na de sessie ook nog ff gezeten, genoten van een bakkie en filmpies kijken met andere sneeuwkiters . Kheb wel spierpijn in de bovenbenen
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Waterlandse zeedijk denk o.i.d
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
oke ik vind het wel anders bel ik je wel als ik in de buurt ben. Ga nu naar mijn kribje.
|
|
|
|
Ondabeach
|
Is er nog zaterdag plek voor 2 snow kiters/sters?
|
|
|
Retard
|
Timo Kwart over 11 bij mij oké Ik heb het geregeld Hopelijk lees je of dit of sms
|
|
|
spijker
|
Als je op tomtom monnickendam hemmeland invoert komt helemaal goed. ik ben er vanmiddag uurtje of 13;00 dus je ziet wel kites in de lucht.
|
|
|
|
|
|
ginkites
Geen avatar
|
ik kom ook maar vandaag effe niet filmen maar meer kiten , zon schijnt!!
|
|
|
GetHigh
|
Filmpje van monickendam ziet er goed uit, geeft een goeie indruk, top. ik kom net bij muiderberg vandaan. Vandaag voor het eerst gesnowkite. Dat is echt te gek!!! Er was nog een met skies voor de rest niemand. Het was prachtig helaas kan ik vanmiddag niet meer. Wie weet van de week nog een keer.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Lekker filmpje ...krijg er ook veel zin in ..toch maar even op Marktplaats zoeken naar een goedkoop snowboard ...
|
|
|
|