|
@LaurenS
|
Het is weer een waanzinnige compilatie geworden Richard ,ouderwets spektakel . Heb je nog een laatste update over je vinger.Hoop dat het goed gaat Grtz Pee
|
|
|
360
|
|
|
|
TBK
|
Werelds wat een actie, veel ,,In to pump tricks". Het gaat Teig vast nog wel een keer lukken om ook zijn boardje en kite te gebruiken by het snowkiten ipv alleen z'n pomp. Conditie is in ieder geval weer op pijl gebracht na 4 uur pompen. De grootste sensatie vond in het bussie plaats en de kibbeling was van topkwaliteit in Volendam ! Nog meer van deze films Ries, ga zo door !
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Richard het is weer top ammusement .. heb er weer van genoten ... Respect ...dat je dit soort aktie beelden kon filmen ondanks je geblesseerde hand...
|
|
|
onderaqua
|
Nice movie Richard. Hoe is het met de magische vinger ? We stappen vannacht in de auto op weg naar Kirchberg im Tirol.
Jodelaiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Beterschap Rich en niet te veel Kibbeling eten anders vlieg je niet meer.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nice movie Richard. Hoe is het met de magische vinger ? Heb je nog een laatste update over je vinger Hier alles nog steeds rustig. Mot de vinger goed in de gaten houden dat tie niet blauw wordt af en toe. Doorstroming is nog lang niet goed Maandag 1 februari dan ga ik naar de plastisch chirurg om te kijken of het bot een beetje wil groeien. Voor de rest 2 keer in de week begonnen bij de revalidatie met fysio en ergo therapie. Voorlopig werk ik nog steeds niet en zit thuis een beetje te internetten en judith in de weg te lopen Veel plezier in Tirol Tom
|
|
|
Giertje
|
Hoi Richard, Leuk zo'n topfilm en wat een acteur die zwager van je. Hij zal in aanmerking kunnen komen voor een oscar. jammer dat hij niet in actie kon komen. Ik zie dat de Beun gelukkig ook nog leeft mannen geniet van jullie gezin dit weekeinde, want het wordt weer niets met de wind
|
|
|
TBK
|
Hoi Richard, Leuk zo'n topfilm en wat een acteur die zwager van je. Hij zal in aanmerking kunnen komen voor een oscar. jammer dat hij niet in actie kon komen. Ik zie dat de Beun gelukkig ook nog leeft mannen geniet van jullie gezin dit weekeinde, want het wordt weer niets met de wind Moeten we maar effe een weekie naar Fuerte (Corralejo) Ger
|
|
|
Giertje
|
Hoi Frank, nou nu je het zegt. Els en ik gaan 4 maart voor een weekje.
|
|
|
TBK
|
Hoi Frank, nou nu je het zegt. Els en ik gaan 4 maart voor een weekje. Neem je je spullen mee Ger ? Ik ben ook van plan begin maart die kant op te gaan, kan alleen nog geen reisgenoot strikken.
|
|
|
Retard
|
Hoi Frank, nou nu je het zegt. Els en ik gaan 4 maart voor een weekje. Zou u aub uw pb kunnen checken dan weet ik wat ik kan verwachten alvast hartelijk dank ger
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Lekkere movie Ries kite is weer hersteld en ligt lekker warm op zolder te wachten op aktie. Mannen die weg gaan allemaal prettige vacantie. Zie je vanmiddag Ries of was het avond.
|
|
|
|
Giertje
|
Ja sorry Frank maar Els vindt het niet goed dat je bij ons op de kamer komt slapen, ze is nogal eenkennig
|
|
|
|
Idefixe
|
iemand nog in "the mood" om woensdagmiddag ff te ragge @ Wijk?
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Wij hadden ook het id om te gaan Tom wij gaan dan bij de Pier waarschijnlijk!!!
Vanaf 13.00 zijn we er zeker
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
hey tom andre her als je dat nog niet wist . zou ik soms met je mee kunnen rijden naar wijk morgen ??. want mijn auto moet morgen apk .... daarom zou top zijn. stuur me anders even een pmetje of bel/sms me even als ik mee kan rijden 06-44859400 greetz andre
|
|
|
Idefixe
|
wind voor morgen ziet er goed uit. Beetje onshore dus we hoeven geen lange banen de zee op te varen. Bij materiaal ellende zit je zo op de kant. Nu maar hopen dat ik een beetje op tijd bij m'n werk weg kan.... Ff een paar baantjes ragge , ben er wel zwaar aan toe
|
|
|
@LaurenS
|
Ik wacht nog ff,mij te chill.Veel plezier bikkels
|
|
|
Idefixe
|
KNMI geeft nu weer zuidwest op......... ff 707 afwachten dan maar
|
|
|
|
Bossy
|
Hey jongens, Ik zat te denken een beetje snowkiten! Heb hier nog een nieuw beestje liggen die hoognodig getest moet worden Als er nou meer mensen zijn die het aandurfen sms of bel me dan even woon in hhw 0621849434 Volgende week de zon en de zee en de wind opzoeken met mijn schatje . als iemand nog een top idee heeft voor een windzekere plaats houden wij ons aanbevolen grtz E Als er nou mensen omgeving heerhugowaard gaan kiten op zee. ik wil wel mee voorkeur gaat vooralsnog uit naar snowkiten
|
|
|