|
sjef
|
Vinni zou het te doen zijn, zo zonder droogpak
Ziet er wel top uit voor morgen!
|
|
|
Vinni
|
Tja, ik denk dat het nu een beetje tegenvalt in wetsuit, harde wind, niet te hoge temp en water is ook niet echt warm meer Maar niet geschoten is altijd mis Er zijn nog steeds gasten in wetsuit bezig, gewoon een shorty eronder aan en gaan
|
|
|
sjef
|
zal er even over nadenken dan! als je gaat ben je bij de pier dan ziet u mmij misschien wel verschijnen! gegroet
|
|
|
Vinni
|
Ik ben dan bij de pier. Als ik ga dan betekend dat dat ik voor 2 uur klaar ben met school. Anders word het zaterdag.
|
|
|
To
|
Morgen om 11.00 of 12.00 uur bij de pier Timo?
denk rond een uur of 11 eerst ff langs van der berg. spreek je daar
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Hoop over een uurtje bij de pier geparkeerd te staan!! Nog meer leute? ZZW + wind en geen regen! Sub tropisch!
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Veel plezier Emiel, ik krijg nog geen trek. Je ben toch geen mietje ??? Je heb toch een droogpakkie . Kop op, POMPEN !!!!!!!
|
|
|
KiteFEEL
|
Gaan er morgen nog kitefanaten kitesurfen?!
|
|
|
Idefixe
|
morgen nog iemand @ Wijk of IJmuiden? Zoals het er nu uitziet, ik in ieder geval wel Hmmpff, zie net dat windfinder beduidend minder wind afgeeft dan Guru. Morgen dus eerst maar ff 707 afwachten dan ...........
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen waarschijnlijk Wijk, even afwachten tot morgenochtend plaats ik wel een berichtje hier.
|
|
|
KappuhH
|
morgen nog iemand @ Wijk of IJmuiden? Zoals het er nu uitziet, ik in ieder geval wel Hmmpff, zie net dat windfinder beduidend minder wind afgeeft dan Guru. Morgen dus eerst maar ff 707 afwachten dan ...........
Finder moet nog geupdate worden. Laatste voorspelling is van 13.00uur. Vanmiddag zag Guru er ook zo uit en die is al bijgetrokken. Gaf voor vandaag eerst ook ongeveer 18 knopen aan en het is zeker 20-21 geweest volgens mij. Zoals het er nu uitziet zijn Vinni en ik ook van de partij op Wijk. Eindelijk eens het zilte nat voelen...
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Kiten was lekker vandaag, gezellig met een man of 8! Kou viel mee!
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
Vandaag was weer lekker!!!!!
Eerst ff met een 12 gevaren later met een 9 was TOP!! laatste gedeelte 6ie lekker west niet zo hoge golven maar wel poeierharde windstoten.
Ze zijn wel aan werk aan de weg bij de bunker voor extra parkeerplaatsen en een fietspad. Parkeerplaats Aloha wel goed bereikbaar....
|
|
|
Vinni
|
Was kort maar lekker. Hele tijd met de 11 gevaren. Windstoten waren idd hard, knoopje of 24? Morgen weer
|
|
|
Idefixe
|
windfinder heeft nu ook de verwachting ( naar boven toe) veranderd. het ziet er naar uit dat de wind in de middag zelfs een beetje richting noordwest gaat. Morgen wordt voor mij dus ff dagje Wijk . 10.00 rijden iets van 11.00 bij Aloha. Een mooi begin van een weekje vakantie!
|
|
|
Vinni
|
Zien we je morgen. Hendrik en Andre rijden ook met mij mee.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hoezo de wind naar boven afgesteld Ik zie maar 15 knoppies hoor Ik kijk het morgen wel even aan of ik trek krijg. Ik zag op me zolder dat me kitejes nog lekker in een winterslaap zitten
|
|
|
TBK
|
Morgen waarschijnlijk Wijk, even afwachten tot morgenochtend plaats ik wel een berichtje hier.
Hey Tim,post is effe een fotootje van je nieuwe aanwinst !
|
|
|
mocem
|
ik ga het morgen ook gewoon proberen met shortry en 5/4 wetsuit. ben die koud echt helemaal zat. ik ben rond 11 uur bij de pier/aloha
gr marco
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen moet je er vroeg bij zijn denk als je de diverse pagina's checked. Na twaalven wordt de wind snel minder.Helaas voor mij niet haalbaar omdat ik tot 14:00 mot werken
|
|
|
Tim_GTS5
|
Hey Tim,post is effe een fotootje van je nieuwe aanwinst ! Ik moet helaas nog even geduld hebben, volgende week is hij er zeker Gaat em alleen niet worden denk ik morgen met me 7m , hopen dat ik een kite kan lenen van een maat van me.
|
|
|