Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Isch goed Peter, ik zorg dat ik om 10 uur op Wijk sta. Heb me spulletjes al bij elkaar
|
|
|
@LaurenS
|
Mooi,gaan we er een lekkuh daggie van maken met kibbeling toe
|
|
|
|
kiteschool aloha
Gast
|
DANKE Waar gaan julie heen vandaag? Pier of IJmuiden?? Wij zijn er rond 13.00 denk ik, tot zo!!!
|
|
|
@LaurenS
|
Dat gaat een lekker daggie worden .Tien uur op Wijk bij de pierrrr
|
|
|
Teigetje
|
Ik ben der klaar voor nog effe een bakkie leut en dan kom ik ook die kant op TBK en De Beun komen jullie ook nog
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey jongens goedemorgen helaas kan ik nie vandaag maar morgen wil ik wel weer effe varen hoor wel waar en hoelaat morgen
|
|
|
TBK
|
Ik kom wel even richting Wijk, denk echter niet dat ik ga kiten. Heb nog niet alle vertrouwen in m'n schouderblessure. Gewoon effe sfeer proeven.
|
|
|
mocem
|
zo eerste sessie van het jaar! kan niet wachten. half 1 wijk bij de pier
|
|
|
|
Pimp
|
Waterdata ziet er anders best goed uit.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgen schell misschien of ligt er nog ijs
|
|
|
Tim_GTS5
|
Volgens mij ligt daar nog ijs maar er valt morgen wel 25mm warm water dus hoop dat het dan snel weg is ! Vandaag toch wel 1 v/d slechtste dagen gehad, hoop niet dat het aan de kite ligt want ik heb em echt nog niet helemaal door. Was dan ook wel een heel raar windje en er zat eigelijk teveel zuid in. Wat ik wel gemerkt heb bij de Rise is dat je er best makkelijk mee de lucht in gaat
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
morgen schell misschien of ligt er nog ijs
Hans , Surfen op schellinkhout kan je voorlopig wel vergeten .. het ligt nog helemaal dicht met ijs ,ik was er vanmiddag even en het ziet er nog erggg koud uit daar .. ik heb er even een paar foto,s van gemaakt ..
|
|
|
@LaurenS
|
Gewoon naar zee komen Beuntje. Morgen is het niks want dan is de woei Zuid- Oost .Ik hoop maandag nog ff aan de bak te kunnen op Ijmuiden of Wijk. Verders verrek ik van de spierpijn in me rug.Ik word te oud
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
mooie foto's frank morgen middag gaat ie niet draaien naar zuidwest peter denk als ik ga varen ik helemaal niet meer kan lopen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
We worden oud..... Ook ik zit in de Zieken boeg ...heb nog steeds erg veel last van mijn schouder ( na een val met schaatsen ) anders had ik vandaag ook naar Wijk gekomen .. Nu nog maar even een paar weken rustig aan doen ,zodat ik fit weer het kiteseizoen in kan gaan ..... Heb er na 2,5 maand wel weer zin in..
|
|
|
Teigetje
|
Zo mannen de eerste sessie van het jaar zit er op. Wind was zuid maar gelukkig had ik me twaalf opgepompt dus kon goed hoogte houden en heb niet hoefen lopen, he Pe Ben de tweede sessie inderdaad de branding voorbij gebleven waar de wind beter was, ligt niet aan de kite hoor Tim daar mankeert niks aan. Na het kiten nog effe een bakkie bij Aloha gedaan met good old Robin en TBK. En inderdaad de spiertjes voel ik alweer
|
|
|
TBK
|
Kan je je nog bewegen vandaag Theo, of alleen van de bank naar de koelkast en terug De hond laat zich zelf wel uit.
|
|
|
@LaurenS
|
Tis helaas niet veul meer 16 knutz
|
|
|
360
|
inderdaad het is net 8 m/s op ijmuiden. ik vind het nog wel de moeite waard maar dan moet het wel 8 m/s blijven
|
|
|
360
|
Zonnetje is er wel wind is er niet
|
|
|
Pimp
|
inderdaad het is net 8 m/s op ijmuiden. ik vind het nog wel de moeite waard maar dan moet het wel 8 m/s blijven De windsnelheid 10m. op 01 maart 2010, 09:30 uur is 6.7 m/s De windstoot op 01 maart 2010, 09:30 uur is 8.2 m/s Zo te zien kunnen jullie je de rit besparen. Gelukkig schijnt de zon volop, da's ook al weer een tijd geleden!
|
|
|