Emielkruisdijk
|
Tjee.. Dat is balen zeg! Duurt wel heel lang allemaal! Beterschap!
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Even een update tot nu toe Ik ben vandaag naar de plastisch chirurg geweest in Alkmaar. Foto,s gemaakt en bekeken. Ik moet nog wachten want het bot was nog niet helemaal volgroeid. Vanaf 1 juni wordt de datum dat ik weer mag kiten. Wel krijg in ik in mei een oproep voor het opereren van mijn linkerhand i.v.m. de ziekte Duputryn. Ben ik ook weer 3 weken uit de roulatie https://www.dupuytren.nl/De_ziekte_van_Dupuytren/de_ziekte.html Al met al mooi kl..te allemaal en voor lopig dus nog steeds niet kiten, Gr Richard mooi klote richard! Is dat normaal dat de botaangroei zo ontzettend lang duurt?
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zwaar balen Richard. Duurt allemaal veel te lang. Heel veel sterkte in ieder geval. Kom gauw weer eens langs op Schell. Nemen we koffie, cake en nog meer vette rotzooi mee om het leed toch nog een beetje te verzachten.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ja voor de gene die gaat have fun en wees voorzichtig , let op de buien ! Ik laat het lekker aan me voorbij gaan ik verdien het wel voor jullie op me werk Gaan er nog mensen naar Sticked volgend weekend als er tenminste wind is ?
|
|
|
|
mocem
|
me 2. er zal wel aardig wat volk op af komen denk ik.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
da's zwaar klote richard alles tegelijk je gaat toch wel nog mee naar texel effe youtube filmpies maken
|
|
|
onderaqua
|
Sterkte Richard, niet te veel je vinger opsteken. Je hebt nog jaaaaaaaaaaren te gaan. genoeg voorbeelden op het water. Misschien kun je onze vaste cameraman worden om filmpjes te schieten,ter lering en vermaak. Ben er ook ff uit.
|
|
|
TBK
|
Ja voor de gene die gaat have fun en wees voorzichtig , let op de buien ! Ik laat het lekker aan me voorbij gaan ik verdien het wel voor jullie op me werk Gaan er nog mensen naar Sticked volgend weekend als er tenminste wind is ? Dan kan je je auto wel in Hoorn neerzetten Tim, wordt enorm druk !
|
|
|
TBK
|
Zwaar balen Richard. Duurt allemaal veel te lang. Heel veel sterkte in ieder geval. Kom gauw weer eens langs op Schell. Nemen we koffie, cake en nog meer vette rotzooi mee om het leed toch nog een beetje te verzachten. Haring met ui, en heel veel kibbeling met saussssssssssssssssssssssssss
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Laat iedereen maar naar Sticked gaan. Is het tenminste lekker rustig op de spots voor degene die niet gaan. Sticked is wel gaaf, maar als er wind is, vaar ik liever zelf.
|
|
|
|
Pimp
|
Zeker zo'n Egyptisch wijf (met snor) uit de stal.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Heel misschien kom ik morgenmiddag na het werk nog ff naar SH om 17:15 als er geen buien zijn. Mag even de 6m Rebel van Peter de loopmeester testen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wat heb jij toch met die arme egypteraren zijn ook maar mensen morgen nog varen gerard ? ben er om een uurtje of 2 effe knallen buikspiertjes effe losgooien
|
|
|
|
|
TBK
|
Yes,morgen ff ragguh.Tussen 10 en 11 op het grasveld pompuh en gaan met die Jammer Peter ik zei het zondag al ,,GEEN ZUCHIE WIND OP WOENSDAG" Blijf maar lekker thuis, ga een rondje met de hond ofzo, doe in ieder geval iets leuks, Mmmmmmmmmmmmmmmmmm t*r*ng takkewerk have fun
|
|
|
GetHigh
|
ga toch even kijken op schellinkhout hoop dat het voor de buien van vanmiddag nog te doen is met de 10m. ben er rond 9.30uur mzl
|
|
|
@LaurenS
|
Jammer Peter ik zei het zondag al ,,GEEN ZUCHIE WIND OP WOENSDAG" Blijf maar lekker thuis, ga een rondje met de hond ofzo, doe in ieder geval iets leuks, Mmmmmmmmmmmmmmmmmm t*r*ng takkewerk
have fun
Ghehehe,ik schrok al.Net ff buienradar gechecked,maar die buien zijn voorlopig niet in de buurt.Ik ben er dus vroeg bij.Zodra er zich een bui aandient in de middag ben ik pleite.Hagel windstoten en vooral onweer noem ik "takkeweer". en betekent wegwezuh. Ltrs
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Gaat er iemand donderdag eind van de middag / begin avond nog kiten op schellinkhout? Wil wat eerder van m'n werk weg en dan een paar uurtjes in het avondzonnetje met zo'n 20 knoopjes kiten (aldus de voorspellingen).
|
|
|
@LaurenS
|
Ff ,een update. De wind is snoeihard met vlagen van circa 35 knuts. Ik kan de 7 net houden. Bij het inzetten van een sprong weet je niet waar je eindigd . Hij gaat hoooooooooooog
|
|
|